Je gezondheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als ik sigaretten er van koop krijg ik iets te roken terug, bij jou zie ik dr heul niks voor terug
Als je nou stopt met roken, heb je dat geld voor je Peugeot zo bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma's
Omg die eerste vraagquote:
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omg die eerste vraag
Dat is echt zo overde top
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.
Wait jij zit daar ?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.
Uhuquote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
205 Gti![]()
... Ik wil gewoon een tof bakkie wat niet teveel kost
..
Ja ik ben die rechtsequote:
lis!quote:
Dat ik dat zou schaden wist ik toen ik begonquote:
Kan ik toch aardig lang gaan sparen. Aanschaf van een in goede staat + onderhoud van die krengen is niet bepaald cheapquote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je nou stopt met roken, heb je dat geld voor je Peugeot zo bij elkaar.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
Ja ik ben hier niet altijd johquote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
Zit me niet te emogiffenquote:
Als je twee pakjes per dag rookt lijkt het me toch wel. Daamn.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ik dat zou schaden wist ik toen ik begon![]()
[..]
Kan ik toch aardig lang gaan sparen. Aanschaf van een in goede staat + onderhoud van die krengen is niet bepaald cheapMaar misschien toch maar eens wat gaan uitrekenen.. Misschien overtuig ik mezelf wel van stoppen met roken
Seat Ibiza, 'maar' een 1.4 maar t rijd best vlotquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
UhuVriend van me heeft een 205 Gti. Ding gaat echt als een tierelier
Zijn nog wel wat kanshebbers zoals een E30 325i en een (mits in originele staat) Golf 2 Gti, maar mijn voorliefde gaat naar de 205
![]()
Wat heeft je broer zich aangeschaft?
En je fobo ook zekerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Dionysiou het volgende:
Vieze tering mensen hier, allemaal jaloers dat ik zo slim ben.
Ik durf teminste mijn foto als UI te gebruiken en met Beauty en de Nerd mee te doen en weekend miljonairs.
Ik ben net met tellen tot de kosten van 1 maand gekomen. Toen begon ik t eng te vinden en heb ik enorm snel mn notepad ge-alt-f4'edquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je twee pakjes per dag rookt lijkt het me toch wel. Daamn.
quote:
Mijn FoBo = Broodje aapquote:
Wat is er met dat vergiet?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een vergiet. Ja serieus, een vergiet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een vergiet. Ja serieus, een vergiet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben net met tellen tot de kosten van 1 maand gekomen. Toen begon ik t eng te vinden en heb ik enorm snel mn notepad ge-alt-f4'ed![]()
Awwquote:
Daar had mijn ex-stiefpa iets in gedaan.quote:
Wauwie.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar had mijn ex-stiefpa iets in gedaan.
Maar hadden wij nodig om spaghetti af te gieten.
En aangezien hij de andere vergiet ookal had.
Moesten wij zijn spullen er even uithalen.
En dat zorgt nu voor het nodige gekanker en gesmijt.
Doe gudverdomme is normaalquote:
EENS normaal.quote:
No shit, baby.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Stoppen met roken is echt goed voor je geld.
Oh we gaan spellings fouten/grammatica fouten verbeterenquote:
Zou nice zijn, dan ben ik jaloers op je hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dus heb ik binnenkort die Macbook.
Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |