Heb hem al korte tijd runnen op mn netbookquote:
Ik ken het probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar maar ik houd me steeds al niet aan mijn voornemens qua wat ik af wil hebben enzo. Maar het is wel even fijn om even weg te zijn. Ga wel lezen in de trein ofzo en hard werken op school.
Welk feest, wanneer wat hoe?quote:[..]
Myeah wel oké. Fucking gestrest en loop al drie/vier dagen met enorme buikkrampen en ga vroeg naar bed maar ben echt exhausted. Moet eigenlijk ook echt niet naar dat feest gaan maar no wayyyyy dat ik daar niet heenga.En ouders zijn gewoon irritant en moeten me rustig thuis laten komen en niet zeiken maar als ik één stap binnen zit krijg ik altijd twintig vragen en word ik chagrijnig en blijf ik dat ook. Terwijl als ze even niks zeggen en me vijf minuten mijn ding laten doen ben ik alweer in een goed humeur.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik de heletijd moeilijk doen, proberen hem als opstart CD werkend te krijgen, ik raakte al lichtelijk in paniek.
Kan je hem ook gewoon in je computer stoppen en als Setup.exe draaien
OMG
Euh. 2.5 Pakje per week.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoeveel rookte je dan voordat je gestopperd was?
Mijn ouders zijn liefquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.Je idee klinkt wel goed ja.
![]()
![]()
[..]
Welk feest, wanneer wat hoe?![]()
Volgens mij zijn alle ouders hetzelfde.
Komt goed schatje.
Daar doet de vriend van mijn zus met moeite één dag meequote:
Mijne ook.quote:
Tering.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar doet de vriend van mijn zus met moeite één dag mee.
Thing is dat ik 's avonds ook moet werken dus kan dan ook geen school maken. Maargoed ik zie wel. Ga wel hard chagrijnig worden als ik alsnog niets vind dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.Je idee klinkt wel goed ja.
![]()
![]()
[..]
Welk feest, wanneer wat hoe?![]()
Volgens mij zijn alle ouders hetzelfde.
Komt goed schatje.
En dat komt allemaal door werk en schoolquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euh. 2.5 Pakjes per weekdag.
Ik ben gekwetst.quote:
Huh?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Even dealen op het station.
Tot straks.
every day im hustlin'quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Even dealen op het station.
Tot straks.
En ik zei al dat het me spijtquote:
Ja ik ben de linksequote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Bee. het volgende:
[..]
En ik zei al dat het me spijt![]()
Haha, dat filmpje is tof
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma'squote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn broer heeft nu een eigen auto... En nu wil ik ook. Wilde al keihard maar nu nog meer
Geef het geld wat je uitgeeft aan peuken aan mij dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef x3ro het volgende:
En misschien het hebben van weinig ruggengraat op het gebied van stoppen met roken
205 Gtiquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma's
Als ik sigaretten er van koop krijg ik iets te roken terug, bij jou zie ik dr heul niks voor terugquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geef het geld wat je uitgeeft aan peuken aan mij dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |