Hee, ik ben niet voor niets Kok geweest.quote:
Netjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goed! Liggen lekker in de winkel om gekocht te worden door iemand anders.
Wat heb jij een coole UIquote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
Lekker Chinees gegeten
Nu een kopje groene thee![]()
Ik ben die linkse haha, leuke foto hé?quote:
Goed zoquote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
Heb er niet eens moeite meer mee om bij rokende mensen te staan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben die linkse haha, leuke foto hé?
Jij ook, is dat Maya de bij uit mijn vroege jeugd series?
Houden zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
Kut Maya. Waarom lach je mij uit?quote:
Gewoon gaan!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een nieuwe party-outfit voor zondag maar in Zutphen is echt niiiiks leuks. En ik moet heel veel huiswerk maken dus kan eigenlijk ook niet naar Arnhem morgen. Maar misschien toch maar wel.
Maar maar ik houd me steeds al niet aan mijn voornemens qua wat ik af wil hebben enzo. Maar het is wel even fijn om even weg te zijn. Ga wel lezen in de trein ofzo en hard werken op school.quote:
Myeah wel oké. Fucking gestrest en loop al drie/vier dagen met enorme buikkrampen en ga vroeg naar bed maar ben echt exhausted. Moet eigenlijk ook echt niet naar dat feest gaan maar no wayyyyy dat ik daar niet heenga.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Hoe is het met je Noortje?
Ik las iets over je ouders.
Hoeveel rookte je dan voordat je gestopperd was?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
You won't regret!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Windows 7 aan het installeren op mn main-pc
Ahum. Het spijt mij zeer.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Maya. Waarom lach je mij uit?
Ik heb teminste ballen mijn foto als UI te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |