het schrikt me alleen maar afquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
het schrikt me alleen maar af
ik ga
Wat dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat pas kansloos is?
Morgen. Tering.
08:30 - 11:15 - Projectquote:
Oeh, druk ja. Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
08:30 - 11:15 - Project
11:15 - 12:55 - IAD [Voor de helft, want heb rijles]
12:10 - 13:10 - Rijles
15:00 - ??:?? - Vergadering op werk in Utrecht
Avond nog onbekend. Maar tering.Geef me vrije tijd ofzo.
Wat zou je d'r geven? Een bloemetje?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ] Ik zou haar zo hard geven.
Oh, jij bent ook niet bekend met FOK! he.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat zou je d'r geven? Een bloemetje?
FOK!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook niet bekend met FOK! he.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Als ik SG z'n avatar zie dan wacht ik altijd even tot 'ie drie of vier keer op en neer bumpt voordat ik verder scroll.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Als ik SG z'n avatar zie dan wacht ik altijd even tot 'ie drie of vier keer op en neer bumpt voordat ik verder scroll.
Lisquote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
het schrikt me alleen maar af
ik ga
Mijn einde is niet zo spectaculair helaas.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:07 schreef Zeroku het volgende:
Nou, op naar de laatste twee episodes van Desu Noto.
Dat weet je nog nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn einde is niet zo spectaculair helaas.
Ik ben nu bij 36. Net 35 afgekeken. 35 is net voor die meeting tussen SPK en Light.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn einde is niet zo spectaculair helaas.
Echt een prachttopic.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef mstr het volgende:
Parel van een topic: String/hotpants/tent van oma?
Bedenk hier nieuwe topics.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef mstr het volgende:
Parel van een topic: String/hotpants/tent van oma?
True.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt een prachttopic.
Dat is eigenlijk alles waar jij maar komt baggeren.
Wie gaat er nou avondeten om half 5quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog geen half 5 Rik, half vijf!
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie gaat er nou avondeten om half 5
Neeeeeeeeequote:
Same.. zit hier met vest en al aan.. verwarming @ 21 graders maar nog heb ik t koudquote:
En vreten zal die.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Misschien heeft die arme jongen wel honger!
Dan ken ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Misschien heeft die arme jongen wel honger!
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Same.. zit hier met vest en al aan.. verwarming @ 21 graders maar nog heb ik t koud
okquote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KingGone het volgende:
Wat is diegene toch een fantastische parel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.
Oh. En heb mn uggs aan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
okDaar ging mijn eetlust!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan staat je verwarming vast lekker hoog.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtje
Neen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan staat je verwarming vast lekker hoog.
Boks op de joggingsbroek.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtje
Uggsquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.
Oh. En heb mn uggs aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet tochquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef mstr het volgende:Moar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Weet je hoe warm ze zijn!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uggs![]()
![]()
![]()
Ochtendjas trouwens wel echt FTWBen eigenlijk wel op zoek naar eentje met luipaard print
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef mstr het volgende:Is zij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
Ik moet om 5 uur werken tot 8 uur. Ik red dat niet zonder eten
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
Ik moet om 5 uur werken tot 8 uur. Ik red dat niet zonder eten
Zijn ook andere schoeners waar je warme voeten in hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je hoe warm ze zijn!
Ik vind ochtendjassen lelijk.
Serieus. Luipaard print? Dan word je echt zo'n Hugh Hefner.
Maar?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Zij is het niet.
Dit was een foto uit het breezer-topic.
Koekje.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
Neen, wrong. Kop groene thee.quote:
Werk zequote:
Theequote:Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neen, wrong. Kop groene thee.
Thee isquote:
Moar.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn haar zoals deze chick.
Ik ben aardig.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moar.
Ik begin je al aardiger te vinden![]()
Verdikkie, die is lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Loop je heul de dag ruk etc af te struinen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gek.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Loop je heul de dag ruk etc af te struinen?
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een optische kabel gekocht voor surround geluid bij mij bovendie krengen kosten ¤22! voor 1 meter
Hoezo duur?
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
I Know.
Nu even dat plaatje aan mn moeder laten zien dat ik het zo wil.
Vind ze vast leuk.
Dennis, die cliffhanger @ episode 36 is echt te groot.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!
Ik heb de serie niet gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dennis, die cliffhanger @ episode 36 is echt te groot.
Ik begin NU aan 37.quote:
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uitquote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!
JA DAT ZEG JIJ!!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uit
Bah, wat een dik wijf.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Lauriëtte nog meer van die foto's post vind ik het voor de verandering niet zo erg.
Maakt ons ondanks de kou buiten wat warmenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Lauriëtte nog meer van die foto's post vind ik het voor de verandering niet zo erg.
Ik moet er ook nog een hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uit
Geil.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kusje.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef mstr het volgende:
Eten, zusje trainen, douchen, naar vriend toe, uitgaan.
Zusje trainenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef mstr het volgende:
Eten, zusje trainen, douchen, naar vriend toe, uitgaan.
quote:
Ik heb m'n siesta vandaag overgeslagen... Trustenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga even op m'n bed liggen. Goodnight!
quote:
Ik moet er van huilenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw zusje is lekker mang!
Ik heb een ingelaste siestaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik heb m'n siesta vandaag overgeslagen... Trusten
Mijn zusje is blond.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw zusje is lekker mang!
Succes.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
Ik ga nog even wat eten en dan werken![]()
Toedels
Zal wel nodig zijn. Eeeeeeecht geen zin vandaagquote:
Latahquote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
Toedels
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
Toedels
Kan hij niet zo goed naaien dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.Ik kan goed naaien enzo.
Nooit gehoord dak niet kon naaienquote:Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan hij niet zo goed naaien dan?
Awesomequote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.Ik kan goed naaien enzo.
Kvind dat n vette plaatquote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Plums het volgende:
Zie t als een kerstcadeau
wtf moet jij met de cardigans
Haaiquote:
hehe wat goed !quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Haai.. Ik ben uiteindelijk om 8 uur uit mijn bed gekomen. En ik was nog op tijd ook
.. Ging het bij jou een beetje?
Zozo, je moet vroeg opquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Plums het volgende:
[..]
hehe wat goed !Ik viel pas tegen 5 vannacht in slaap, dus ik was ietsje later wakker.
![]()
Ik moet even gaan douchen, anders komt er niks meer van en moet ik morgen vet vroeg op.
Pics?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Boh ik zag me op een station toch een cuterd rondlopen![]()
Je zag mij! Jij zag er ook kjoet uit hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Boh ik zag me op een station toch een cuterd rondlopen![]()
Jij hebt geen lang blond haar en een gebreide muts op icm allstarsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je zag mij! Jij zag er ook kjoet uit hoor
hihiihi dat was ikquote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt geen lang blond haar en een gebreide muts op icm allstars
Heb jij van die gebreide mutsen op wel eens dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef Plums het volgende:
[..]
hihiihi dat was ik![]()
nee,grapje. Had ik wel kunnen zijn.![]()
En ik hoef helemaal niet vroeg op nu, want ik heb nu al gedoucht dus hoeft dat morgenvroeg niet.
Heb er sinds kort eentje liggen hier. Draag em zelden. maar goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij van die gebreide mutsen op wel eens dan?...
En hoe vroeg is niet vroeg?
quote:
En zenuwachtig van de TT.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben een beetje depressief aan het worden van mijn ouders.
Jij weet hoe het hoortquote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
Lekker Chinees gegeten
Nu een kopje groene thee![]()
Hee, ik ben niet voor niets Kok geweest.quote:
Netjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goed! Liggen lekker in de winkel om gekocht te worden door iemand anders.
Wat heb jij een coole UIquote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
Lekker Chinees gegeten
Nu een kopje groene thee![]()
Ik ben die linkse haha, leuke foto hé?quote:
Goed zoquote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
Heb er niet eens moeite meer mee om bij rokende mensen te staan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben die linkse haha, leuke foto hé?
Jij ook, is dat Maya de bij uit mijn vroege jeugd series?
Houden zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
Kut Maya. Waarom lach je mij uit?quote:
Gewoon gaan!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een nieuwe party-outfit voor zondag maar in Zutphen is echt niiiiks leuks. En ik moet heel veel huiswerk maken dus kan eigenlijk ook niet naar Arnhem morgen. Maar misschien toch maar wel.
Maar maar ik houd me steeds al niet aan mijn voornemens qua wat ik af wil hebben enzo. Maar het is wel even fijn om even weg te zijn. Ga wel lezen in de trein ofzo en hard werken op school.quote:
Myeah wel oké. Fucking gestrest en loop al drie/vier dagen met enorme buikkrampen en ga vroeg naar bed maar ben echt exhausted. Moet eigenlijk ook echt niet naar dat feest gaan maar no wayyyyy dat ik daar niet heenga.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Hoe is het met je Noortje?
Ik las iets over je ouders.
Hoeveel rookte je dan voordat je gestopperd was?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben echt trots.
You won't regret!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Windows 7 aan het installeren op mn main-pc
Ahum. Het spijt mij zeer.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Maya. Waarom lach je mij uit?
Ik heb teminste ballen mijn foto als UI te gebruiken
Heb hem al korte tijd runnen op mn netbookquote:
Ik ken het probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar maar ik houd me steeds al niet aan mijn voornemens qua wat ik af wil hebben enzo. Maar het is wel even fijn om even weg te zijn. Ga wel lezen in de trein ofzo en hard werken op school.
Welk feest, wanneer wat hoe?quote:[..]
Myeah wel oké. Fucking gestrest en loop al drie/vier dagen met enorme buikkrampen en ga vroeg naar bed maar ben echt exhausted. Moet eigenlijk ook echt niet naar dat feest gaan maar no wayyyyy dat ik daar niet heenga.En ouders zijn gewoon irritant en moeten me rustig thuis laten komen en niet zeiken maar als ik één stap binnen zit krijg ik altijd twintig vragen en word ik chagrijnig en blijf ik dat ook. Terwijl als ze even niks zeggen en me vijf minuten mijn ding laten doen ben ik alweer in een goed humeur.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik de heletijd moeilijk doen, proberen hem als opstart CD werkend te krijgen, ik raakte al lichtelijk in paniek.
Kan je hem ook gewoon in je computer stoppen en als Setup.exe draaien
OMG
Euh. 2.5 Pakje per week.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoeveel rookte je dan voordat je gestopperd was?
Mijn ouders zijn liefquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.Je idee klinkt wel goed ja.
![]()
![]()
[..]
Welk feest, wanneer wat hoe?![]()
Volgens mij zijn alle ouders hetzelfde.
Komt goed schatje.
Daar doet de vriend van mijn zus met moeite één dag meequote:
Mijne ook.quote:
Tering.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar doet de vriend van mijn zus met moeite één dag mee.
Thing is dat ik 's avonds ook moet werken dus kan dan ook geen school maken. Maargoed ik zie wel. Ga wel hard chagrijnig worden als ik alsnog niets vind dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.Je idee klinkt wel goed ja.
![]()
![]()
[..]
Welk feest, wanneer wat hoe?![]()
Volgens mij zijn alle ouders hetzelfde.
Komt goed schatje.
En dat komt allemaal door werk en schoolquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euh. 2.5 Pakjes per weekdag.
Ik ben gekwetst.quote:
Huh?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Even dealen op het station.
Tot straks.
every day im hustlin'quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Even dealen op het station.
Tot straks.
En ik zei al dat het me spijtquote:
Ja ik ben de linksequote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Bee. het volgende:
[..]
En ik zei al dat het me spijt![]()
Haha, dat filmpje is tof
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma'squote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn broer heeft nu een eigen auto... En nu wil ik ook. Wilde al keihard maar nu nog meer
Geef het geld wat je uitgeeft aan peuken aan mij dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef x3ro het volgende:
En misschien het hebben van weinig ruggengraat op het gebied van stoppen met roken
205 Gtiquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma's
Als ik sigaretten er van koop krijg ik iets te roken terug, bij jou zie ik dr heul niks voor terugquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geef het geld wat je uitgeeft aan peuken aan mij dan.
Je gezondheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als ik sigaretten er van koop krijg ik iets te roken terug, bij jou zie ik dr heul niks voor terug
Als je nou stopt met roken, heb je dat geld voor je Peugeot zo bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ben stiekem op zoek naar een Peugeot 205 Gti (wel de 1.9 niet de 1.6). Maar dat gaat weer bakken met geld kosten. Dilemma's dilemma's
Omg die eerste vraagquote:
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omg die eerste vraag
Dat is echt zo overde top
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.
Wait jij zit daar ?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik gaf het goede antwoord haha, mijn broer deed vet raar.
Uhuquote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
205 Gti![]()
... Ik wil gewoon een tof bakkie wat niet teveel kost
..
Ja ik ben die rechtsequote:
lis!quote:
Dat ik dat zou schaden wist ik toen ik begonquote:
Kan ik toch aardig lang gaan sparen. Aanschaf van een in goede staat + onderhoud van die krengen is niet bepaald cheapquote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je nou stopt met roken, heb je dat geld voor je Peugeot zo bij elkaar.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
Ja ik ben hier niet altijd johquote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik ben die rechtse
Dat zeg ik steeds.
Zit me niet te emogiffenquote:
Als je twee pakjes per dag rookt lijkt het me toch wel. Daamn.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ik dat zou schaden wist ik toen ik begon![]()
[..]
Kan ik toch aardig lang gaan sparen. Aanschaf van een in goede staat + onderhoud van die krengen is niet bepaald cheapMaar misschien toch maar eens wat gaan uitrekenen.. Misschien overtuig ik mezelf wel van stoppen met roken
Seat Ibiza, 'maar' een 1.4 maar t rijd best vlotquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
UhuVriend van me heeft een 205 Gti. Ding gaat echt als een tierelier
Zijn nog wel wat kanshebbers zoals een E30 325i en een (mits in originele staat) Golf 2 Gti, maar mijn voorliefde gaat naar de 205
![]()
Wat heeft je broer zich aangeschaft?
En je fobo ook zekerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Dionysiou het volgende:
Vieze tering mensen hier, allemaal jaloers dat ik zo slim ben.
Ik durf teminste mijn foto als UI te gebruiken en met Beauty en de Nerd mee te doen en weekend miljonairs.
Ik ben net met tellen tot de kosten van 1 maand gekomen. Toen begon ik t eng te vinden en heb ik enorm snel mn notepad ge-alt-f4'edquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je twee pakjes per dag rookt lijkt het me toch wel. Daamn.
quote:
Mijn FoBo = Broodje aapquote:
Wat is er met dat vergiet?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een vergiet. Ja serieus, een vergiet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een vergiet. Ja serieus, een vergiet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben net met tellen tot de kosten van 1 maand gekomen. Toen begon ik t eng te vinden en heb ik enorm snel mn notepad ge-alt-f4'ed![]()
Awwquote:
Daar had mijn ex-stiefpa iets in gedaan.quote:
Wauwie.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar had mijn ex-stiefpa iets in gedaan.
Maar hadden wij nodig om spaghetti af te gieten.
En aangezien hij de andere vergiet ookal had.
Moesten wij zijn spullen er even uithalen.
En dat zorgt nu voor het nodige gekanker en gesmijt.
Doe gudverdomme is normaalquote:
EENS normaal.quote:
No shit, baby.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Stoppen met roken is echt goed voor je geld.
Oh we gaan spellings fouten/grammatica fouten verbeterenquote:
Zou nice zijn, dan ben ik jaloers op je hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dus heb ik binnenkort die Macbook.
Ooit.
Onderbouw svpquote:
Alles behalve..quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh we gaan spellings fouten/grammatica fouten verbeteren
Je hebt niks beters te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |