Zal wel nodig zijn. Eeeeeeecht geen zin vandaagquote:
Latahquote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
Ik ga nog even wat eten en dan werken![]()
Toedels
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
Ik ga nog even wat eten en dan werken![]()
Toedels
Kan hij niet zo goed naaien dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.Ik kan goed naaien enzo.
Nooit gehoord dak niet kon naaienquote:Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan hij niet zo goed naaien dan?
Awesomequote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als jij nou luipaardprintstof haalt, dan fix ik dat in je paarse ochtendjas.Ik kan goed naaien enzo.
Kvind dat n vette plaatquote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Plums het volgende:
Zie t als een kerstcadeau
wtf moet jij met de cardigans
Haaiquote:
hehe wat goed !quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Haai.. Ik ben uiteindelijk om 8 uur uit mijn bed gekomen. En ik was nog op tijd ook
.. Ging het bij jou een beetje?
Zozo, je moet vroeg opquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Plums het volgende:
[..]
hehe wat goed !Ik viel pas tegen 5 vannacht in slaap, dus ik was ietsje later wakker.
![]()
Ik moet even gaan douchen, anders komt er niks meer van en moet ik morgen vet vroeg op.
Pics?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Boh ik zag me op een station toch een cuterd rondlopen![]()
Je zag mij! Jij zag er ook kjoet uit hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Boh ik zag me op een station toch een cuterd rondlopen![]()
Jij hebt geen lang blond haar en een gebreide muts op icm allstarsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je zag mij! Jij zag er ook kjoet uit hoor
hihiihi dat was ikquote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt geen lang blond haar en een gebreide muts op icm allstars
Heb jij van die gebreide mutsen op wel eens dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef Plums het volgende:
[..]
hihiihi dat was ik![]()
nee,grapje. Had ik wel kunnen zijn.![]()
En ik hoef helemaal niet vroeg op nu, want ik heb nu al gedoucht dus hoeft dat morgenvroeg niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |