Wie gaat er nou avondeten om half 5quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog geen half 5 Rik, half vijf!
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie gaat er nou avondeten om half 5
Neeeeeeeeequote:
Same.. zit hier met vest en al aan.. verwarming @ 21 graders maar nog heb ik t koudquote:
En vreten zal die.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Misschien heeft die arme jongen wel honger!
Dan ken ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Misschien heeft die arme jongen wel honger!
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Same.. zit hier met vest en al aan.. verwarming @ 21 graders maar nog heb ik t koud
okquote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KingGone het volgende:
Wat is diegene toch een fantastische parel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.
Oh. En heb mn uggs aan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
okDaar ging mijn eetlust!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan staat je verwarming vast lekker hoog.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtje
Neen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan staat je verwarming vast lekker hoog.
Boks op de joggingsbroek.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit hier in m'n Donnay joggingsbroek en een heel dun t-shirtje
Uggsquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met 2 shirtjes, een vest en mn ochtendjas aan.
Oh. En heb mn uggs aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet tochquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef mstr het volgende:Moar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Weet je hoe warm ze zijn!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uggs![]()
![]()
![]()
Ochtendjas trouwens wel echt FTWBen eigenlijk wel op zoek naar eentje met luipaard print
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef mstr het volgende:Is zij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
Ik moet om 5 uur werken tot 8 uur. Ik red dat niet zonder eten
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
Ik moet om 5 uur werken tot 8 uur. Ik red dat niet zonder eten
Zijn ook andere schoeners waar je warme voeten in hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je hoe warm ze zijn!
Ik vind ochtendjassen lelijk.
Serieus. Luipaard print? Dan word je echt zo'n Hugh Hefner.
Maar?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Zij is het niet.
Dit was een foto uit het breezer-topic.
Koekje.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje?
Neen, wrong. Kop groene thee.quote:
Werk zequote:
Theequote:Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neen, wrong. Kop groene thee.
Thee isquote:
Moar.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn haar zoals deze chick.
Ik ben aardig.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moar.
Ik begin je al aardiger te vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |