Verdikkie, die is lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn haar zoals deze chick.
Loop je heul de dag ruk etc af te struinen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gek.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Loop je heul de dag ruk etc af te struinen?
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een optische kabel gekocht voor surround geluid bij mij bovendie krengen kosten ¤22! voor 1 meter
Hoezo duur?
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
I Know.
Nu even dat plaatje aan mn moeder laten zien dat ik het zo wil.
Vind ze vast leuk.
Dennis, die cliffhanger @ episode 36 is echt te groot.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!
Ik heb de serie niet gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dennis, die cliffhanger @ episode 36 is echt te groot.
Ik begin NU aan 37.quote:
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uitquote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom neem je geen gouden kabel voor optimale doorstroming van de ionen zonder kwaliteitsverlies? Koop het nu de goudprijs nog laag is!!!
JA DAT ZEG JIJ!!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uit
Bah, wat een dik wijf.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Lauriėtte nog meer van die foto's post vind ik het voor de verandering niet zo erg.
Maakt ons ondanks de kou buiten wat warmenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Lauriėtte nog meer van die foto's post vind ik het voor de verandering niet zo erg.
Ik moet er ook nog een hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zijn digitale signalen, dat maakt dus geen flikker uit
Geil.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |