Kut!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:08 schreef Gert het volgende:
Eh.... sorry Haagse Kliek, het is niet wetenschappelijk bewezen, maar volgens mij heeft Heidi de 25.000 e post gescoord!![]()
Kan Greet wel effe doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
als een modje even de TT aanpast met rls enzo?
Zo'n aardige gozerquote:
quote:Online criminelen verdienen fortuin aan Mexicaanse griep
17 november 2009, 18:36
Online criminelen verdienen miljoenen aan bezorgde particulieren die op het internet de geneesmiddelen Tamiflu (Roche) en Relenza (GSK) bestellen om zichzelf tegen de Mexicaanse griep te beschermen. Dat meldt het persagentschap Reuters. Daardoor krijgen de criminelen niet enkel cash in handen; ze veroveren ook toegang tot de persoonlijke data van de slachtoffers, waaronder creditcardgegevens. Internetbeveiliger Sophos concludeert uit eigen onderzoek dat honderden miljoen spamberichten, gemanipuleerde zoekresultaten en valse advertenties voor het geneesmiddel Tamiflu op het internet circuleren. Het zijn vooral Russische criminelen die op deze manier miljoenen euro's verdienen.
Vooral mensen in de Verenigde Staten, Duitsland, Groot-Brittannië, Canada en Frankrijk, die niet tot de risicogroepen behoren en dus geen griepvaccin krijgen, zoeken online naar geneesmiddelen. De belangrijkste online nepapotheek is de Canadian Pharmacy. Die zou dagelijks 100.000 dollar verdienen aan de heisa rond de Mexicaanse griep H1N1. Wie in deze door criminelen geleide internetapotheek geneesmiddelen bestelt krijgen die soms daadwerkelijk thuisgestuurd. "In het gunstigste geval werken de pillen niet en in het ergste geval kunnen ze serieuze gezondheidsrisico's met zich meebrengen", aldus Graham Cluley van Sophos op zijn blog.
Ik heb daar maar één woord voor....quote:Op donderdag 19 november 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
And now for something completly different......................................................
[..]
![]()
100.000 dollar? Per dag?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
And now for something completly different......................................................
[..]
![]()
Volgens mij is het een injectie, lekker veiligquote:Op donderdag 19 november 2009 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
100.000 dollar? Per dag?![]()
Ik vind het sowieso dom om voorgeschreven medicijnen online te bestellen, ok dit is even anders maar toch, kan niet anders denken dan: lekker voor degene die eraan verdiennen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar natuurlijk niet als er mensen dood aan gaan.
Zelfs wat je online kan bestellen?!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het een injectie, lekker veilig
[..]
Wat is de kans dat je kind het krijgt vraag ik me af. Heel klein denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs wat je online kan bestellen?!
Een aantal kinderen op mijn groep is al inge-ent., ik vraag de ouders wel eens naar hoe ze het vinden, omdat ik zelf niet zou weten of ik hem zou nemen. Het is zo dubbel als ouder, laat je niet inenten en overlijd je kind aan deze griep vergeef je het jelzelf nooit, laat je wel inenten en zijn de bijwerkigen op de lange termijn ernstig, vergeef je het jezelf nooit. '
4 van de 26 kinderen op mijn groep heeft al een oproep gehad omdat ze risicogroep zijn, naar wij weten, ouders vertellen ook niet alles. Er zijn zóveel riscogroepen tegenwoordig, enzoveel kinderen met astma/ allergien.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de kans dat je kind het krijgt vraag ik me af. Heel klein denk ik.
Tenzij ik/iemand al iets anders heeft zou ik het niet nemen
Onder de 5 jaar oud dacht ik en zieken/patientenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 van de 26 kinderen op mijn groep heeft al een oproep gehad omdat ze risicogroep zijn, naar wij weten, ouders vertellen ook niet alles. Er zijn zóveel riscogroepen tegenwoordig, enzoveel kinderen met astma/ allergien.
Ik heb 'm ook al gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de kans dat je kind het krijgt vraag ik me af. Heel klein denk ik.
Tenzij ik/iemand al iets anders heeft zou ik het niet nemen
Mijn vader heeft hem al gehad, maar die is hartpatient
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onder de 5 jaar oud dacht ik en zieken/patienten
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al gehad.
Maar ik ben gewoon een monument hier.
Ik sta nu 7e van de 45, ik zit al in de prijzenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog een kwartiertje kamikaze-pokeren en dan slapen.
nite all![]()
Een kwartiertje trek ik nog wel, waar?!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog een kwartiertje kamikaze-pokeren en dan slapen.
nite all![]()
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(je bent onder de 60 kg ?)
Neuh maar dat is voor een knuffel ook niet nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(je bent onder de 60 kg ?)
Zeg maar welke nick en ik join welquote:Op donderdag 19 november 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw hidi is al met een toernooi bezig?
Wat is de nick van coos?
Coos18quote:Op donderdag 19 november 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw hidi is al met een toernooi bezig?
Wat is de nick van coos?
jaja, ik ken coos een beetjequote:Op donderdag 19 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh maar dat is voor een knuffel ook niet nodig
okquote:Op donderdag 19 november 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Coos18
Da's m'n werjelijk leeftijd Lies.
Ik ga nu inloggen en naar een 5/10 tafel met 6 of 7 spelers. Oké??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker koppie Coosoké Waar blijft Lies??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ja? Nu is de tafel volquote:
Gaaf nummer!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:58 schreef Gert het volgende:
Dit is zo'n heeerlijk nummer, en de zanger is zaterdag in Den Haag:
Outdoor want binnen stormt het toch niet gekkie maar ik ben ook nog wel naar de sportschool geweest. Daar heb ik Body Attack gedaan. Christ, ik ben beter op de fiets.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heb je die storm indoor gefietst of buiten in de natuur?
Ik vandaag met de auto en ik wilde dat ik een fietser was, want het is prachtig weer en ik ben een enge fietsfetisjist geworden.
Oh en:
[..]
Gaaf nummer!
Welkom thuis fiets!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik zag je al helemaal in zo'n windturbine op je fietsje zitten terwijl mannen in strakke pakjes emmertjes water naar je toe gooiden, als onderdeel van je training.
En wat is Body Attack? Bij attack denk ik altijd aan die reclame met die kill en attack hond. Verder weet ik niks van die reclame, dus vraag maar niet.
Morgen na vijven is mijn fiets klaar. De werkplaats is vandaag gesloten vanwege zieken, dus vandaag met collega A mee, morgen heen met B (die ik nog een beetje moet paaien, want een beetje omrijden, maar hij moet niet zeuren want ik ben een leuke collega) en dan brengt C, die eigenlijk B heet, me einde middag weer naar de fietsenmakert en word ik herenigd met mijn stalen ros.
Ik denk dat ik thuis de slingers ga ophangen 'Welcome home'
![]()
![]()
Binnen een uur toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er hier iemand met verstand van strippenkaarten? Hoe lang mag je ook alweer reizen op 5 strippen? Kan je dan op die 5 strippen heen en terug? Daar staat me iets van bij namelijk....
Ow.quote:
Ja, dat loopt op.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow.Dat wordt niet meer als je meer strippen moet stempelen? Dat dacht ik namelijk.
Ja! Ons Piet, de senior accountmanager en ons Margriet, de art director.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:07 schreef Noek het volgende:
Toch heb je aardige collega's. Noem je die dan ook "ons"? Ons collega brengt mij dan zo en zo naar zus..?
Staat uitgelegd op de achterkant.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er hier iemand met verstand van strippenkaarten? Hoe lang mag je ook alweer reizen op 5 strippen? Kan je dan op die 5 strippen heen en terug? Daar staat me iets van bij namelijk....
Oh! dáár staat het. Lekker dan, moet ik er eerst één kopen om te weten of ik er nóg een moet kopen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Staat uitgelegd op de achterkant.
Nee dat is pas vanaf morgenavond.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Het wordt een superdag vandaag, ik voel het!
Oh je moet er sowieso nog één kopen dus?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! dáár staat het. Lekker dan, moet ik er eerst één kopen om te weten of ik er nóg een moet kopen.
2 t/m 4 strippen :1 uurquote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Het gebeurt mij vaak dat de chauffeur compleet vergeet de stempel te verzetten, dan staat er gewoon de verkeerde datum op en is de stempel bij de volgende bus ongeldigquote:Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
2 t/m 4 strippen :1 uur
5 t/m 7 strippen : 1.5 uur
En wanneer je 10 uur instapt kan het ook wel gebeuren dat op je stempel 10:25 uur komt
te staan , 25 minuten winst, dan heb je tot 11:55 uur de tijd om weer terug te reizen,
voor 5 strippen 1 1/2 uur.
Hangt ook maar net van de stad af, in Rotterdam zijn alle stempelautomaten bij de metro al lang foetsie.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gebeurt mij vaak dat de chauffeur compleet vergeet de stempel te verzetten, dan staat er gewoon de verkeerde datum op en is de stempel bij de volgende bus ongeldig![]()
Opletten dus en de chauf even wakker meppen van tevoren.
Of ga je met de metro en heb je van die handige stempelapparaatjes? Dan gaat het ammal automatieschj
Ohja, tegenwoordig is alles natuurlijk OV-chip.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt ook maar net van de stad af, in Rotterdam zijn alle stempelautomaten bij de metro al lang foetsie.
Ook de chauffeur niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En niemand die verzint dat ze ook gewoon een dagkaartje kan kopen.![]()
Hier in Apeldoorn werd er laatst een meisje geweigerd omdat ze vergeten was om haar maandkaart te verlengen, stond ze daar om half acht in de kou..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, tegenwoordig is alles natuurlijk OV-chip.![]()
Kwam er laatst hier in Klundert eentje de bus in: "Ooow, geen OV-chipperT?"
Die kon dus gewoon niet mee want de Rotterdamse had geen strippenkaart.
En niemand die verzint dat ze ook gewoon een dagkaartje kan kopen.![]()
Nee, echt erg.quote:
Huh sinds wanneer ben jij verlegen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, echt erg.Vond het ook best sneu eik want het was de laatste bus.
En ik was te verlegen om het te roepen.
Je kent me slecht geloof ikquote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer ben jij verlegen?
Nou ik vind het eigenlijk wel meevallen maar wat je voelt is niet altijd goed te zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kent me slecht geloof ik
Achter een bar voel ik me relaxxxxedquote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel meevallen maar wat je voelt is niet altijd goed te zien.
On stream sta je zo uren te babbelen achter de bar, dat zie ik een verlegen iemand niet zo snel doen.
Levenslang, én TBSquote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
De hondengooiert heeft zich bij de politie gemeld.
quote:Op 17 november 2003 werd Maja Bradaric door drie van haar vrienden tijdens een autoritje vermoord. Ze wurgden haar, verbrandden haar lichaam in de polder en condoleerden na afloop met een stalen gezicht haar ouders.
In de Nederlandse documentaire Sweety van regisseur Menna Laura Meijer worden de laatste dagen en uren voor haar dood gereconstrueerd. Maja's hartvriendin Nina, het vriendinnetje van een van de moordenaars en veroordeeld voor betrokkenheid bij de moord, vertelt voor het eerst haar verhaal.
Nee jammer. Nu kan ik wel uitzending gemist gaan kijken maar dat is toch anders dan 's avonds op de bank voor de tv.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Iemand gisteren de docu over Maja Bradaric gezien?
Heftig, maar imo enorm mooi gedaan. Zat gekluisterd aan de buis.
[..]
Ik zit nog steeds met mijn hoofd diep in het zand. Hond hond? Welke hond?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
De hondengooiert heeft zich bij de politie gemeld.
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Nee jammer. Nu kan ik wel uitzending gemist gaan kijken maar dat is toch anders dan 's avonds op de bank voor de tv.
op welke zender was het? ik wil het wel ff zienquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.
Echte beelden, geënsceneerde beelden en interviews zijn op een heel bijzondere wijze met elkaar verbonden.
Ik raad 'm toch aan!
En dat hondje dat van de brug af is gegooid. Viel voor mij toch in het niet bij Maja. Verkeerde woordkeuze.
Marrij, jij was het van die jassen!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
op welke zender was het? ik wil het wel ff zien
Nederland 3.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
op welke zender was het? ik wil het wel ff zien
desigualquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrij, jij was het van die jassen!
Jij zou iemand zo'n jas laten maken voor je, weet jij het merk nog?
Hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef hondjes het volgende:
http://www.fashionfile.nl(...)s-merk-desigual.html
Liesje , hier staan ze...ze zijn ook op de markt...75 euro...namaak dan, natuurlijk
Ik vond die jassen zo leukquote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef hondjes het volgende:
In Spanje barst het van die winkels..
Ziet er leuk uit, maar als je het aantrekt vond ik het tegenvallen...de stoffen zijn niet soepel.
Dus de rokken gaan uitstaan, onderaan, wat een stom gezicht is...
Goede tip, die ga ik terugkijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.
Echte beelden, geënsceneerde beelden en interviews zijn op een heel bijzondere wijze met elkaar verbonden.
Ik raad 'm toch aan!
En dat hondje dat van de brug af is gegooid. Viel voor mij toch in het niet bij Maja. Verkeerde woordkeuze.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond die jassen zo leuk![]()
Bedankt Marrije
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nederland 3.
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
Bedankt voor de tip, ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Nederland 3.
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
Ja lekker hè, schnapps.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Grrrr, heel heel heul slecht geslapen en dan vanmorgen om half 9 mijn nest uit getieft door een panisch iemand aan de telefoon die beweerd dat er een gigantisch buffet uit de grond moet worden gestampt voor half vier 's midags waarna diegene zich een fucking MAAND in datum blijkt te vergissen en ik dus eigenlijk heul rustig aan had kunnen doen
Nein Tollkopf, die mafkees die zich een uur, een dag, een week een MAAND vergist heeft, lijkt 'm wel te lusten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zit je me nou te demoniseren door stemmingmakende geruchten te verspreiden hier?
Die duw ik straks van het terrastrappetje af met zijn dikke kopfquote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nein Tollkopf, die mafkees die zich een uur, een dag, een week een MAAND vergist heeft, lijkt 'm wel te lusten.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit1quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
Jemig Cc, vind jij een nummer dat ik post goéd?
OK, dan zal ik de volgende keer iets lovends zeggen over een negerplaatje van jou.
Téring.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die duw ik straks van het terrastrappetje af met zijn dikke kopf![]()
Ik had serieus al een heleboel af toen hij kwam met: "Euh, het kán zijn dat ik me vergist heb"
Ehmm... effe denken hoor.. iets positiefs... Ja! Het nummer begint meteen al met twee keer "yo". Dat is best schattig cliché-bevestigend.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit1
En de negers ook niet ...
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Téring.
En ook echt al heftig snijwerk, julliene reepjes en zo? Of had je gewoon wat bakken huzarensalade op een aluminium schaaltje gekieperd met wat zilveruitjes ter garnering?
hihi.quote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
Hahaha!!!
Ik moet weer aan de slag.
Hohoho!
Iemand van het Leger des Heils mee blij maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus een bak vol met kleingeld. (van 1 cent tot 20 cent muntjes, de rest gaat in de sigaretten automaat)
Allemaal fooi overblijfsel enzo.
Wat moet ik daar nou mee?
In de winkel mee betalen is aids omdat je dan heul moet gaan uittellen enzo.
In de stortingsautomaat van de bank gooienquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus een bak vol met kleingeld. (van 1 cent tot 20 cent muntjes, de rest gaat in de sigaretten automaat)
Allemaal fooi overblijfsel enzo.
Wat moet ik daar nou mee?
In de winkel mee betalen is aids omdat je dan heul moet gaan uittellen enzo.
Ik zou niet weten waar dat zit hier.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemand van het Leger des heils mee blij maken.
Die vertrouw ik voor geen centimeter.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de stortingsautomaat van de bank gooien
Al die collectebussen volstorten op een marktplein.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zit hier.
Bovendien zijn die volgens mij ook niet blij met al dat kleine grut.
Ik wil best wel weten hoeveel het is, eigenlijk
Hier klopt het altijd perfectquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vertrouw ik voor geen centimeter.
Serieus.
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zit hier.
Bovendien zijn die volgens mij ook niet blij met al dat kleine grut.
Ik wil best wel weten hoeveel het is, eigenlijk
Ik doe gewoon een schattingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Of ga er in zwemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een schatting_!
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar is het dan helaas weer te weinig voor.
Maar goed idee.
Klaaaaar!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.
Opgelost!
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Oh dat is dus de oorzaak van de overstroming in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houdenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Maarre Ian.... stel dat die stortingsautomaat van de bank nou een 5% foutmarge heeft.... dan kan dat toch nooit veel zijn met die 1, 2 en 5 cent munten??
Als je dat handmatig zou moeten tellen zou het je meer kosten dan die foutmarge van de stortingsautomaat.
Maar als je je op een regenachtige dag verveelt kun je ze natuurlijk ook eerst allemaal sorteren en tellen, dan weet je precies wat de foutmarge van de stortingsautomaat is
LOL, ik had eerst 10% staan en vond dat wel erg veel en had het in 5 veranderdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houden
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
▲
▲ ▲
newfags can't triforce!1!
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je kunt ook tegen een zwerver zeggen: als je het telt dan mag je het hebben.
Of de helft.
Wel voor zo'n bankhomo. Niet voor een arme zwervert.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveel
Dat is met wegen ook 't geval.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je moet het dus sowieso eerst sorteren..... welke formule je er ook op los wilt laten....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is met wegen ook 't geval.
Als het goed is heb ik morgen die oordopjes in huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe scheurkalender voor 2010.
Ik heb mijn werk af en laat nu mijn credit card voor me werken.
Had je ook nog aan mij gedacht?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Dementor het volgende:
Als het goed is heb ik morgen die oordopjes in huis.
Je gaat met enige regelmaat nog over de tong ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je ook nog aan mij gedacht?
Ik stuur vandaag of morgen wel een linkje.quote:Ik moet ook een nieuw snoertje om m'n iPhone op te laden. Ben er iets te ruw mee omgesprongen.
Tips?
Lekker bewaren voor volgende maand.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan kopen?
Italië is eindelijk over de betaalbrug gekomen, België er meteen achteraan en nu heb ik eng veel geld op mijn ene rekening staan ...
Must ... buy ...
ja en dan uitgeven aan cadeautjes voor anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker bewaren voor volgende maand.
Ga lekker uit eten vanavond en denk over de rest eerst eens rustig naquote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Italië is eindelijk over de betaalbrug gekomen, België er meteen achteraan en nu heb ik eng veel geld op mijn ene rekening staan ...
Must ... buy ...
Een prachtig paar laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Must ... buy ...
Nieuwe fiets?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Must ... buy ...
Schoenen, iemand moest 't zeggenquote:
Cool.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe scheurkalender voor 2010.
Ik heb mijn werk af en laat nu mijn credit card voor me werken.
Als t maar geen soepjurk wordt dan met die snert en zo....Maarre er zijn toch van die bolero's in die je over korte mouwen-jurken en blouses kan dragen???quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool.
Ik krijg een nieuw kookboek, Snert & Zo:
[ afbeelding ]
Nu ga ik een jurkje kopen voor de kerst. En daarna nog één voor de kerst en nog één. Kerst zou ook gewoon een week moeten duren.![]()
Alleen zie ik enkel jurkjes met korte mouwen. Zo stom maar ja, dan maar koud. Praktisch!
Mijn kroon betalen??Hahahaha nee hoor krijg ik als t goed is driekwart vergoed....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En volgende week volgen er nog drie betalingen.
Godver, wat moet ik er allemaal mee?
Ga naar Jamin en zoek allerlei lekkers uitquote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen andere fiets dan mijnKronan
, maar die krijgt wel een nieuwe achterband.
Ik wil gewoon kleine dingetjes, maar dan wel heel veel. En zonder te passen en meten.
Dat maakt jouw methode niet minder onhandig.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is met wegen ook 't geval.
Cc is een Honda-meisje.....quote:
quote:
Nee, dan krijg ik slaag van de jurkjes-politie. Ik ben flexibel dus ga het koud hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t maar geen soepjurk wordt dan met die snert en zo....Maarre er zijn toch van die bolero's in die je over korte mouwen-jurken en blouses kan dragen???
Als ze mijn loon een maand te laat uitbetalen, zijn er inmiddels wel wat rekeningen die moeten worden voldaan. Maar jij kunt dit geld gewoon allemaal over de balk smijten? Lekker hee. O dat zou me geen énkele moeite kosten, om wat leuks te verzinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En volgende week volgen er nog drie betalingen.
Godver, wat moet ik er allemaal mee?
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Als ze mijn loon een maand te laat uitbetalen, zijn er inmiddels wel wat rekeningen die moeten worden voldaan. Maar jij kunt dit geld gewoon allemaal over de balk smijten? Lekker hee. O dat zou me geen énkele moeite kosten, om wat leuks te verzinnen.
Oooh, ga ik zoeken voor je. Ik heb ze laatst besteld ergens. Had ik gewoon een kilo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.
Oh en Noek! Jelly Beans zo enorm FTW!!!
Maar waar in Nederlan koop je de echte?
De laatste keer dat ik echt lekkere heb gekocht was op JFK-airport met mijn laatste dollah's (holla for ya dollah!). Had ik echt zo'n grote doos vol met boontjes van alle smaken en kleuren. Wel drie triljoen denk ik.
Aangekomen in Nederland waren ze zo op.
Boontje, kom om mijn loontje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
Hebben ze hem niet in een maatje groter?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis,,voor de hele week,![]()
Toen even shoppen, en de jas die ik wil, voor de tweede keer gepast, maar hij blijft te klein..![]()
Tja, binnen drie dagen val je niet af, natuurlijk
You go.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
ja maar...daar heb je dan weer een grote sjaal voorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zijn die tetten he,,kreeg hem niet dicht,,nou ja,,toen stond het wel erg strak.
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
http://www.snoep-it.nl/shop/index.php?main_page=index&cPath=69
Ja, dat was makkelijk. Ik heb ze mezelf gegeven op mijn verjaardag dus ik had de datum zo te pakken.
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze hem niet in een maatje groter?
Of wil je daar niet aan?
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, maat 36 en maat 42...
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tetten![]()
Wat was het voor jas?
Ik zoek ook een nieuwe jas, maar vind maar geen leuke
Dan weet je wat je te doen staat hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...
Dat van die sjaal is wel een goed idee,
zal morgen nog eens passen![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat hondjes
Nog meer pannenkoeken naar binnen werkenYou'll kick 42's ass!
dat moeten wel hele lekkere snoepjes zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x jelly beans 49 sorts 1kilo = ¤18.82
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: ¤18.82
Tariefzones (Verzenden naar: NL (1.05Kgs)): ¤7.16
: ¤1.48
Totaal: ¤25.98
Ik deed een Brabootje: Heb ik bij (me!!!).quote:
We hebben hier geen Anna, dus ik zoek rustig verder. Nou ja, niet te rustig, anders heb ik hem niet meer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,
En er was ook nog eens 100 euro af,,,shit...
Van wie moet datquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
Of een hele nieuwe garderobequote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn dat dezelfde als die ik bij Jamin zag?
ja, nee, dat hoop ik dan met je mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.
Kweenie maar dit zijn de echte van Jelly Belly. Die van Totaal Gemak zijn ook niet te nassen want die zijn niet echt, maar soms koop ik weleens een zak om toch wat suikers binnen te krijgen. Anders ga ik dood.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
http://www.jamin.nl/onlin(...)s%C2%AE-giftbox.html
Dat zijn wel de echte en die zijn yum, vind ik dan. Dan staat er dus Jelly Belly op het boontje.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
Totaal Gemak heeft ook die schepbakken en dat is crap met iets van smaak maar hé, suiker!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.
Ze hadden in "mijn" Jamin een sepiale Jellybeangraaibakafdeling.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.
Gelukkig zijn die een stuk duurderquote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
ja! ik moest ook al 10 euro dokken voor 150 salmiak spinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
250 gram voor ¤12,50.
Uitzuiger, die meneer Jamin.
Kom ook mee naar het Zoetwarenhuis. Ons eigen Hans en Grietje-huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! ik moest ook al 10 euro dokken voor 150 salmiak spinnen.echt belachelijk!
quote:
Ik voel zó'n ongelooflijke snaaibui opkomen nuquote:
Daar had ik het vorige week toevallig nog over. Maar dat vond ik altijd vies. Net als poeliepek of zoiets; van dat dropwater dat je dan een week in de kelder moest zetten voor het goorste resultaat.quote:
Nee man. Jodenvet is lekker.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week toevallig nog over. Maar dat vond ik altijd vies. Net als poeliepek of zoiets; van dat dropwater dat je dan een week in de kelder moest zetten voor het goorste resultaat.
Don't fight it, Leandra! Klik!
Ja, echt een schok. Alsof je volt op je donder krijgt. Subtiel!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Jodenvet lijkt ook zo op zo'n slijpsteen voor in de vogelkooi.
Echt schokken? Zo van SCHOK!?? Ik trek alleen gekke bekken, maar ook dat is niets nieuws onder de zon.
quote:Volgens Lotus Bakeries is het recept voor deze koeken afkomstig van een Joodse bakker uit Amsterdam die in de jaren '20 van de vorige eeuw de koeken verkocht, wat de naam van deze koeken verklaart. Deze bakker verkocht het recept aan een bakkerscollectief uit Enkhuizen. Dit is de meeste gehoorde verklaring.
Andere bronnen melden dat de naam niets met Joden te maken heeft, maar dat een bakker met de familienaam 'de Joode' deze koeken bakte.
Dan is er nog een derde verhaal: de koeken zijn groot maar dun. Voor weinig geld kon je daarom een grote koek presenteren. Veel producten die vroeger goedkoop waren, hebben een toevoeging "Joods" gekregen. Nu meent men dat dat verwijst naar gierigheid van de Joden, meer waarschijnlijk is echter dat Joden door hun armoede vaak goedkopere producten kochten. [bron?]
De naam werd in de jaren zeventig als discriminerend beschouwd. De fabrikant overwoog de naam te wijzigen, maar is daar niet toe overgegaan. Wel zijn de namen voor de geëxporteerde koeken aangepast.
Ja, ik probeer me hier in te houden, ga jij eens ff iets heel lekkers maar gezonds voor mij makenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is dit voor veelvraat topic aan het worden!?
Wat een leuk nieuws, Noek als fietsnerdquote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Outdoor want binnen stormt het toch niet gekkie maar ik ben ook nog wel naar de sportschool geweest. Daar heb ik Body Attack gedaan. Christ, ik ben beter op de fiets.
Ja, ik ben ook zo'n fietsnerd geworden. Ik wil nog een racefiets want dan kan ik een ploeg gaan rijden in de zomer. Wanneer is je band weer klaar want oeh, niet tof.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
En Jodenkoeken?
Ik heb weer een tussenklusje gedaan, dus nu ga ik op zoek naar Joden!
Ik ken het niet eens, maar ik was als kind al niet zo van t snoep. Ben meer van eens een stukje chocolade, of koekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
wij noemden dat altijd massee, zó lekker, en maar schrapen met je voortanden
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, maar ik was als kind al niet zo van t snoep. Ben meer van eens een stukje chocolade, of koekjes.
Ik vind het er zo op het eerste gezicht helemaal niet lekker uitzien. Net brokjes kaas, maar dan wittigquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarbij handig is om te weten dat de witte lekkerder is dan de wat geel uitgeslagen.
Dus het is ook mietzoet?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
Het is zoiets als keiharde borstplaat zeg maar.
Je moet er geen kilo van wegeten.
Het is echt knoeterhard, je kan er iemand mee doodgooien![]()
ja alleen beter weg te happen dan borstplaat, vind ik dan he. Ik was er vroeger echt gék op! Heel wat zakjes gekocht bij de enige dorpsbakker.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb besloten!
Mijn moeder is al de hele week ziekjes en nu aan de beterende hand. Is ze dit weekend helemaal beter, dan gaan we dat vieren met een dagje statten op mijn kosten, met alles erop én eraan. Anders volgend weekend en dan ga ik ook met twee neefjes naar de bios.
Mamma
Whut?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even co-oppen? Ik kom niet langs de snipers
Waar laat je je hond nú weer uitquote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat wel ja, maar zonder is ook nietsquote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou toch knettergek worden als je er nog eentje had
Roep 'm de cheatcode toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand reageertquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wie doet er mee
'k Heb een reuze idee
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niemand reageert![]()
't was nog wel zo'n reuze idee...
Hulp van buitenaf ook.quote:
SUPERIAN, aan elkaarquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cheaten is voor homo's.Heaumeau's
Dat ook jaquote:
Valt mee, leef maar in een verrot studentenkamertjequote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel erg druk...schiet het al op?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Ik wordt altijd zo vrolijk hiervan![]()
![]()
Wie doet er mee
'k Heb een reuze idee
Een muziekregenboog
Die de wereld doet zingen
Ik neem je mee
Naar de zon en de zee
Hand in hand, oog in oog
We gaan dansen en springen
Niets is ooit zo mooi geweest
Ayaya yé-é
Ayaya yo-o
Van wie hou jij 't allermeest
Overal waar de meisjes zijn is het feest!
Mamasé! Mamasá! Mama saka mumba
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
Mamasé! Mamasá! Mama saka mu saka mumba
Wie doet er mee
Is zo oya lélé
Zou verliefd kunnen zijn
Op een keileuke zomer
Vol fantasie
Vol muziek en magie
Wie heb ik aan de lijn
Wie wordt mijn mooie dromer
Ayaya yé-é
Ayaya yo-o
Overal waar de meisjes zijn is het feest!
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
Duizenden mensen
Sturen hun wensen
Overal waar de meisjes zijn is het altijd, altijd feest!
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
whut?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |