Oooh, ga ik zoeken voor je. Ik heb ze laatst besteld ergens. Had ik gewoon een kilo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.
Oh en Noek! Jelly Beans zo enorm FTW!!!
Maar waar in Nederlan koop je de echte?
De laatste keer dat ik echt lekkere heb gekocht was op JFK-airport met mijn laatste dollah's (holla for ya dollah!). Had ik echt zo'n grote doos vol met boontjes van alle smaken en kleuren. Wel drie triljoen denk ik.
Aangekomen in Nederland waren ze zo op.
Boontje, kom om mijn loontje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
Hebben ze hem niet in een maatje groter?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis,,voor de hele week,![]()
Toen even shoppen, en de jas die ik wil, voor de tweede keer gepast, maar hij blijft te klein..![]()
Tja, binnen drie dagen val je niet af, natuurlijk
You go.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
ja maar...daar heb je dan weer een grote sjaal voorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zijn die tetten he,,kreeg hem niet dicht,,nou ja,,toen stond het wel erg strak.
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
http://www.snoep-it.nl/shop/index.php?main_page=index&cPath=69
Ja, dat was makkelijk. Ik heb ze mezelf gegeven op mijn verjaardag dus ik had de datum zo te pakken.
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze hem niet in een maatje groter?
Of wil je daar niet aan?
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, maat 36 en maat 42...
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tetten![]()
Wat was het voor jas?
Ik zoek ook een nieuwe jas, maar vind maar geen leuke
Dan weet je wat je te doen staat hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...
Dat van die sjaal is wel een goed idee,
zal morgen nog eens passen![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat hondjes
Nog meer pannenkoeken naar binnen werkenYou'll kick 42's ass!
dat moeten wel hele lekkere snoepjes zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x jelly beans 49 sorts 1kilo = ¤18.82
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: ¤18.82
Tariefzones (Verzenden naar: NL (1.05Kgs)): ¤7.16
: ¤1.48
Totaal: ¤25.98
Ik deed een Brabootje: Heb ik bij (me!!!).quote:
We hebben hier geen Anna, dus ik zoek rustig verder. Nou ja, niet te rustig, anders heb ik hem niet meer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,
En er was ook nog eens 100 euro af,,,shit...
Van wie moet datquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
Of een hele nieuwe garderobequote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn dat dezelfde als die ik bij Jamin zag?
ja, nee, dat hoop ik dan met je mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.
Kweenie maar dit zijn de echte van Jelly Belly. Die van Totaal Gemak zijn ook niet te nassen want die zijn niet echt, maar soms koop ik weleens een zak om toch wat suikers binnen te krijgen. Anders ga ik dood.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want die van Jamin vind ik niet zo.
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
http://www.jamin.nl/onlin(...)s%C2%AE-giftbox.html
Dat zijn wel de echte en die zijn yum, vind ik dan. Dan staat er dus Jelly Belly op het boontje.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
Totaal Gemak heeft ook die schepbakken en dat is crap met iets van smaak maar hé, suiker!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.
Ze hadden in "mijn" Jamin een sepiale Jellybeangraaibakafdeling.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij niet dezelfde als die ze in die graaibakken hebben liggen.
Gelukkig zijn die een stuk duurderquote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh-oh![]()
![]()
ja! ik moest ook al 10 euro dokken voor 150 salmiak spinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
250 gram voor ¤12,50.
Uitzuiger, die meneer Jamin.
Kom ook mee naar het Zoetwarenhuis. Ons eigen Hans en Grietje-huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! ik moest ook al 10 euro dokken voor 150 salmiak spinnen.echt belachelijk!
quote:
Ik voel zó'n ongelooflijke snaaibui opkomen nuquote:
Daar had ik het vorige week toevallig nog over. Maar dat vond ik altijd vies. Net als poeliepek of zoiets; van dat dropwater dat je dan een week in de kelder moest zetten voor het goorste resultaat.quote:
Nee man. Jodenvet is lekker.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week toevallig nog over. Maar dat vond ik altijd vies. Net als poeliepek of zoiets; van dat dropwater dat je dan een week in de kelder moest zetten voor het goorste resultaat.
Don't fight it, Leandra! Klik!
Ja, echt een schok. Alsof je volt op je donder krijgt. Subtiel!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Jodenvet lijkt ook zo op zo'n slijpsteen voor in de vogelkooi.
Echt schokken? Zo van SCHOK!?? Ik trek alleen gekke bekken, maar ook dat is niets nieuws onder de zon.
quote:Volgens Lotus Bakeries is het recept voor deze koeken afkomstig van een Joodse bakker uit Amsterdam die in de jaren '20 van de vorige eeuw de koeken verkocht, wat de naam van deze koeken verklaart. Deze bakker verkocht het recept aan een bakkerscollectief uit Enkhuizen. Dit is de meeste gehoorde verklaring.
Andere bronnen melden dat de naam niets met Joden te maken heeft, maar dat een bakker met de familienaam 'de Joode' deze koeken bakte.
Dan is er nog een derde verhaal: de koeken zijn groot maar dun. Voor weinig geld kon je daarom een grote koek presenteren. Veel producten die vroeger goedkoop waren, hebben een toevoeging "Joods" gekregen. Nu meent men dat dat verwijst naar gierigheid van de Joden, meer waarschijnlijk is echter dat Joden door hun armoede vaak goedkopere producten kochten. [bron?]
De naam werd in de jaren zeventig als discriminerend beschouwd. De fabrikant overwoog de naam te wijzigen, maar is daar niet toe overgegaan. Wel zijn de namen voor de geëxporteerde koeken aangepast.
Ja, ik probeer me hier in te houden, ga jij eens ff iets heel lekkers maar gezonds voor mij makenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is dit voor veelvraat topic aan het worden!?
Wat een leuk nieuws, Noek als fietsnerdquote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Outdoor want binnen stormt het toch niet gekkie maar ik ben ook nog wel naar de sportschool geweest. Daar heb ik Body Attack gedaan. Christ, ik ben beter op de fiets.
Ja, ik ben ook zo'n fietsnerd geworden. Ik wil nog een racefiets want dan kan ik een ploeg gaan rijden in de zomer. Wanneer is je band weer klaar want oeh, niet tof.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
En Jodenkoeken?
Ik heb weer een tussenklusje gedaan, dus nu ga ik op zoek naar Joden!
Ik ken het niet eens, maar ik was als kind al niet zo van t snoep. Ben meer van eens een stukje chocolade, of koekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
wij noemden dat altijd massee, zó lekker, en maar schrapen met je voortanden
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, maar ik was als kind al niet zo van t snoep. Ben meer van eens een stukje chocolade, of koekjes.
Ik vind het er zo op het eerste gezicht helemaal niet lekker uitzien. Net brokjes kaas, maar dan wittigquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarbij handig is om te weten dat de witte lekkerder is dan de wat geel uitgeslagen.
Dus het is ook mietzoet?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
Het is zoiets als keiharde borstplaat zeg maar.
Je moet er geen kilo van wegeten.
Het is echt knoeterhard, je kan er iemand mee doodgooien![]()
ja alleen beter weg te happen dan borstplaat, vind ik dan he. Ik was er vroeger echt gék op! Heel wat zakjes gekocht bij de enige dorpsbakker.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb besloten!
Mijn moeder is al de hele week ziekjes en nu aan de beterende hand. Is ze dit weekend helemaal beter, dan gaan we dat vieren met een dagje statten op mijn kosten, met alles erop én eraan. Anders volgend weekend en dan ga ik ook met twee neefjes naar de bios.
Mamma
Whut?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even co-oppen? Ik kom niet langs de snipers
Waar laat je je hond nú weer uitquote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat wel ja, maar zonder is ook nietsquote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou toch knettergek worden als je er nog eentje had
Roep 'm de cheatcode toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand reageertquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wie doet er mee
'k Heb een reuze idee
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niemand reageert![]()
't was nog wel zo'n reuze idee...
Hulp van buitenaf ook.quote:
SUPERIAN, aan elkaarquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cheaten is voor homo's.Heaumeau's
Dat ook jaquote:
Valt mee, leef maar in een verrot studentenkamertjequote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel erg druk...schiet het al op?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Ik wordt altijd zo vrolijk hiervan![]()
![]()
Wie doet er mee
'k Heb een reuze idee
Een muziekregenboog
Die de wereld doet zingen
Ik neem je mee
Naar de zon en de zee
Hand in hand, oog in oog
We gaan dansen en springen
Niets is ooit zo mooi geweest
Ayaya yé-é
Ayaya yo-o
Van wie hou jij 't allermeest
Overal waar de meisjes zijn is het feest!
Mamasé! Mamasá! Mama saka mumba
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
Mamasé! Mamasá! Mama saka mu saka mumba
Wie doet er mee
Is zo oya lélé
Zou verliefd kunnen zijn
Op een keileuke zomer
Vol fantasie
Vol muziek en magie
Wie heb ik aan de lijn
Wie wordt mijn mooie dromer
Ayaya yé-é
Ayaya yo-o
Overal waar de meisjes zijn is het feest!
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
Duizenden mensen
Sturen hun wensen
Overal waar de meisjes zijn is het altijd, altijd feest!
Zing je mee allemaal
In een keigekke taal
Doe je mee allemaal
In een keileuk verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|