Oooh, ga ik zoeken voor je. Ik heb ze laatst besteld ergens. Had ik gewoon een kilo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.
Oh en Noek! Jelly Beans zo enorm FTW!!!
Maar waar in Nederlan koop je de echte?
De laatste keer dat ik echt lekkere heb gekocht was op JFK-airport met mijn laatste dollah's (holla for ya dollah!). Had ik echt zo'n grote doos vol met boontjes van alle smaken en kleuren. Wel drie triljoen denk ik.
Aangekomen in Nederland waren ze zo op.
Boontje, kom om mijn loontje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
Hebben ze hem niet in een maatje groter?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis,,voor de hele week,![]()
Toen even shoppen, en de jas die ik wil, voor de tweede keer gepast, maar hij blijft te klein..![]()
Tja, binnen drie dagen val je niet af, natuurlijk
You go.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
ja maar...daar heb je dan weer een grote sjaal voorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zijn die tetten he,,kreeg hem niet dicht,,nou ja,,toen stond het wel erg strak.
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
http://www.snoep-it.nl/shop/index.php?main_page=index&cPath=69
Ja, dat was makkelijk. Ik heb ze mezelf gegeven op mijn verjaardag dus ik had de datum zo te pakken.
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze hem niet in een maatje groter?
Of wil je daar niet aan?
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, maat 36 en maat 42...
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tetten![]()
Wat was het voor jas?
Ik zoek ook een nieuwe jas, maar vind maar geen leuke
Dan weet je wat je te doen staat hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...
Dat van die sjaal is wel een goed idee,
zal morgen nog eens passen![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat hondjes
Nog meer pannenkoeken naar binnen werkenYou'll kick 42's ass!
dat moeten wel hele lekkere snoepjes zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x jelly beans 49 sorts 1kilo = ¤18.82
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: ¤18.82
Tariefzones (Verzenden naar: NL (1.05Kgs)): ¤7.16
: ¤1.48
Totaal: ¤25.98
Ik deed een Brabootje: Heb ik bij (me!!!).quote:
We hebben hier geen Anna, dus ik zoek rustig verder. Nou ja, niet te rustig, anders heb ik hem niet meer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,
En er was ook nog eens 100 euro af,,,shit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |