desigualquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrij, jij was het van die jassen!
Jij zou iemand zo'n jas laten maken voor je, weet jij het merk nog?
Hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef hondjes het volgende:
http://www.fashionfile.nl(...)s-merk-desigual.html
Liesje , hier staan ze...ze zijn ook op de markt...75 euro...namaak dan, natuurlijk
Ik vond die jassen zo leukquote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef hondjes het volgende:
In Spanje barst het van die winkels..
Ziet er leuk uit, maar als je het aantrekt vond ik het tegenvallen...de stoffen zijn niet soepel.
Dus de rokken gaan uitstaan, onderaan, wat een stom gezicht is...
Goede tip, die ga ik terugkijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.
Echte beelden, geënsceneerde beelden en interviews zijn op een heel bijzondere wijze met elkaar verbonden.
Ik raad 'm toch aan!
En dat hondje dat van de brug af is gegooid. Viel voor mij toch in het niet bij Maja. Verkeerde woordkeuze.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond die jassen zo leuk![]()
Bedankt Marrije
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nederland 3.
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
Bedankt voor de tip, ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Nederland 3.
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
Ja lekker hè, schnapps.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Grrrr, heel heel heul slecht geslapen en dan vanmorgen om half 9 mijn nest uit getieft door een panisch iemand aan de telefoon die beweerd dat er een gigantisch buffet uit de grond moet worden gestampt voor half vier 's midags waarna diegene zich een fucking MAAND in datum blijkt te vergissen en ik dus eigenlijk heul rustig aan had kunnen doen
Nein Tollkopf, die mafkees die zich een uur, een dag, een week een MAAND vergist heeft, lijkt 'm wel te lusten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zit je me nou te demoniseren door stemmingmakende geruchten te verspreiden hier?
Die duw ik straks van het terrastrappetje af met zijn dikke kopfquote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nein Tollkopf, die mafkees die zich een uur, een dag, een week een MAAND vergist heeft, lijkt 'm wel te lusten.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit1quote:Op donderdag 19 november 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
Jemig Cc, vind jij een nummer dat ik post goéd?
OK, dan zal ik de volgende keer iets lovends zeggen over een negerplaatje van jou.
Téring.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die duw ik straks van het terrastrappetje af met zijn dikke kopf![]()
Ik had serieus al een heleboel af toen hij kwam met: "Euh, het kán zijn dat ik me vergist heb"
Ehmm... effe denken hoor.. iets positiefs... Ja! Het nummer begint meteen al met twee keer "yo". Dat is best schattig cliché-bevestigend.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit1
En de negers ook niet ...
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Téring.
En ook echt al heftig snijwerk, julliene reepjes en zo? Of had je gewoon wat bakken huzarensalade op een aluminium schaaltje gekieperd met wat zilveruitjes ter garnering?
hihi.quote:
Hihiquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
Hahaha!!!
Ik moet weer aan de slag.
Hohoho!
Iemand van het Leger des Heils mee blij maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus een bak vol met kleingeld. (van 1 cent tot 20 cent muntjes, de rest gaat in de sigaretten automaat)
Allemaal fooi overblijfsel enzo.
Wat moet ik daar nou mee?
In de winkel mee betalen is aids omdat je dan heul moet gaan uittellen enzo.
In de stortingsautomaat van de bank gooienquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus een bak vol met kleingeld. (van 1 cent tot 20 cent muntjes, de rest gaat in de sigaretten automaat)
Allemaal fooi overblijfsel enzo.
Wat moet ik daar nou mee?
In de winkel mee betalen is aids omdat je dan heul moet gaan uittellen enzo.
Ik zou niet weten waar dat zit hier.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemand van het Leger des heils mee blij maken.
Die vertrouw ik voor geen centimeter.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de stortingsautomaat van de bank gooien
Al die collectebussen volstorten op een marktplein.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zit hier.
Bovendien zijn die volgens mij ook niet blij met al dat kleine grut.
Ik wil best wel weten hoeveel het is, eigenlijk
Hier klopt het altijd perfectquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vertrouw ik voor geen centimeter.
Serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |