Ohja, tegenwoordig is alles natuurlijk OV-chip.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt ook maar net van de stad af, in Rotterdam zijn alle stempelautomaten bij de metro al lang foetsie.
Ook de chauffeur niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En niemand die verzint dat ze ook gewoon een dagkaartje kan kopen.![]()
Hier in Apeldoorn werd er laatst een meisje geweigerd omdat ze vergeten was om haar maandkaart te verlengen, stond ze daar om half acht in de kou..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, tegenwoordig is alles natuurlijk OV-chip.![]()
Kwam er laatst hier in Klundert eentje de bus in: "Ooow, geen OV-chipperT?"
Die kon dus gewoon niet mee want de Rotterdamse had geen strippenkaart.
En niemand die verzint dat ze ook gewoon een dagkaartje kan kopen.![]()
Nee, echt erg.quote:
Huh sinds wanneer ben jij verlegen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, echt erg.Vond het ook best sneu eik want het was de laatste bus.
En ik was te verlegen om het te roepen.
Je kent me slecht geloof ikquote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer ben jij verlegen?
Nou ik vind het eigenlijk wel meevallen maar wat je voelt is niet altijd goed te zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kent me slecht geloof ik
Achter een bar voel ik me relaxxxxedquote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel meevallen maar wat je voelt is niet altijd goed te zien.
On stream sta je zo uren te babbelen achter de bar, dat zie ik een verlegen iemand niet zo snel doen.
Levenslang, én TBSquote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
De hondengooiert heeft zich bij de politie gemeld.
quote:Op 17 november 2003 werd Maja Bradaric door drie van haar vrienden tijdens een autoritje vermoord. Ze wurgden haar, verbrandden haar lichaam in de polder en condoleerden na afloop met een stalen gezicht haar ouders.
In de Nederlandse documentaire Sweety van regisseur Menna Laura Meijer worden de laatste dagen en uren voor haar dood gereconstrueerd. Maja's hartvriendin Nina, het vriendinnetje van een van de moordenaars en veroordeeld voor betrokkenheid bij de moord, vertelt voor het eerst haar verhaal.
Nee jammer. Nu kan ik wel uitzending gemist gaan kijken maar dat is toch anders dan 's avonds op de bank voor de tv.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Iemand gisteren de docu over Maja Bradaric gezien?
Heftig, maar imo enorm mooi gedaan. Zat gekluisterd aan de buis.
[..]
Ik zit nog steeds met mijn hoofd diep in het zand. Hond hond? Welke hond?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
De hondengooiert heeft zich bij de politie gemeld.
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Nee jammer. Nu kan ik wel uitzending gemist gaan kijken maar dat is toch anders dan 's avonds op de bank voor de tv.
op welke zender was het? ik wil het wel ff zienquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook via Uitzending Gemist wel beklijft. Anderhalf uur stilzitten is voor mij meestal een enorme opgave, gsiteravond niet.
Echte beelden, geënsceneerde beelden en interviews zijn op een heel bijzondere wijze met elkaar verbonden.
Ik raad 'm toch aan!
En dat hondje dat van de brug af is gegooid. Viel voor mij toch in het niet bij Maja. Verkeerde woordkeuze.
Marrij, jij was het van die jassen!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
op welke zender was het? ik wil het wel ff zien
Nederland 3.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
op welke zender was het? ik wil het wel ff zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |