quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we even heel erg baggeren, voor Manu!
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af latelyquote:
Succes morgen, trustequote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af lately![]()
En nu slapen!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af lately![]()
En nu slapen!
Was hondjes op het journaal?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
Hondje was zelfs op het NOS journaal, dat had ik nog niet gezien. Ze zeggen er niet eens bij dat het schokkend kan zijn
Dat las ik eerst ook.quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zien jullie wel dat ik probeer smileys te minderen?
Jij wil gewoon die 25.000-ste Lies.quote:
Nee ik wil dat we het halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wil gewoon die 25.000-ste Lies.![]()
Ik weet niet eens waar je dat kan zien hoeveel de teller nu staat.![]()
Tsja......
Nee alleen mijn lief en ik! Beviel goed! Dus de volgende keer blocken we de oma's en opa's wéér.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Dat klinkt lekker! Het eten dan, de luiers van zoonlief minder. Was de schoonfamilie mee?
Ja dat kan ik mij voorstellen, dat die felicitaties goeddoen, is toch leuk om te lezen.
Tijd voor een apart subforumquote:
Ik had mijn samenvatting aan mijn "groepje" gemaild, ze waren er allemaal dolblij mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee alleen mijn lief en ik! Beviel goed! Dus de volgende keer blocken we de oma's en opa's wéér.![]()
Ah Lies.... je hoéft geen 10. Maar léér voor een tien, en als je dan een 7 haalt, is het mooi toch?
Je bent er hard genoeg voor aan het blokken! En je bent slim, onderschat jezelf niet, het komt goed!
Ik doelde op zwagersquote:Op donderdag 19 november 2009 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee alleen mijn lief en ik! Beviel goed! Dus de volgende keer blocken we de oma's en opa's wéér.![]()
Maak maar een grapje hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 01:54 schreef Gert het volgende:
Je moet precies zo'n tante achter je vodden aan hebben zitten, mentaal!
Echt Lies!
Ja sorry Heidi, Coos en Lies hangen hier nu even rond, vandaar.
Kekke muziekje dan! En daarna effe naar Wildcam Africa
Haha nee die ook niet.quote:
Wat?quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak maar een grapje hoor![]()
Ik vond 3 users wel een apart forum waard
Die cam doet ut niet bij mij.quote:
Hier ook niet. Ik ben gestopt met kijken toen ze het verneukte met realplayerquote:
Een seconde geleden nog 5 Lies, nu nog 4 dus!quote:
Oeh!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Een seconde geleden nog 5 Lies, nu nog 4 dus!
Notaris Gert controleer jij het even en geef dan gelijk door waar ze die Audi die ik gewonnen heb kunnen afleveren.quote:
Waar zie je datquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Notaris Gert controleer jij het even en geef dan gelijk door waar ze die Audi die ik gewonnen heb kunnen afleveren.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |