quote:Op donderdag 19 november 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Februari
(je bent een lijste an het maken?)
't Houdt maar niet opquote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zó weer een jaartje ouder, gefeliciteerd Nmns.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Houdt maar niet op
Hoi Liesje!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yo birthdayboy!![]()
Ik heb niet teruggelezen, heb je een leuke dag gehad?
Zó, nu ben je jarig-af.
(beetje vertraagde reactie omdat Bumba-Spinvis mijn wijn omgooide.)
Zó weer een jaartje ouder, gefeliciteerd Nmns.
Ik denk dat de champagne morgen ochtend pas open magquote:Op donderdag 19 november 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog maar minder dan 50 posts te gaan
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
Lig je op schema? Je moet nu alles in je hoofd hebben hè! Morgen de belangrijkste punten nog even herhalen en vrijdag GO GO GO!!!
Jeej!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog maar minder dan 50 posts te gaan
Laten we even heel erg baggeren, voor Manu!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat de champagne morgen ochtend pas open mag
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we even heel erg baggeren, voor Manu!
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af latelyquote:
Succes morgen, trustequote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af lately![]()
En nu slapen!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de vijfde voor mij. Morgen maar weer eens naar Gouda, daarna Utrecht en dan weer naar huis. Ik rij wat af lately![]()
En nu slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |