Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zit hier.
Bovendien zijn die volgens mij ook niet blij met al dat kleine grut.
Ik wil best wel weten hoeveel het is, eigenlijk
Ik doe gewoon een schattingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Of ga er in zwemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een schatting_!
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar is het dan helaas weer te weinig voor.
Maar goed idee.
Klaaaaar!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.
Opgelost!
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Oh dat is dus de oorzaak van de overstroming in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houdenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Maarre Ian.... stel dat die stortingsautomaat van de bank nou een 5% foutmarge heeft.... dan kan dat toch nooit veel zijn met die 1, 2 en 5 cent munten??
Als je dat handmatig zou moeten tellen zou het je meer kosten dan die foutmarge van de stortingsautomaat.
Maar als je je op een regenachtige dag verveelt kun je ze natuurlijk ook eerst allemaal sorteren en tellen, dan weet je precies wat de foutmarge van de stortingsautomaat is
LOL, ik had eerst 10% staan en vond dat wel erg veel en had het in 5 veranderdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houden
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
▲
▲ ▲
newfags can't triforce!1!
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je kunt ook tegen een zwerver zeggen: als je het telt dan mag je het hebben.
Of de helft.
Wel voor zo'n bankhomo. Niet voor een arme zwervert.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveel
Dat is met wegen ook 't geval.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je moet het dus sowieso eerst sorteren..... welke formule je er ook op los wilt laten....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is met wegen ook 't geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |