Ik doe gewoon een schattingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Of ga er in zwemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een schatting_!
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar is het dan helaas weer te weinig voor.
Maar goed idee.
Klaaaaar!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het de moeite van het tellen niet waard.
Opgelost!
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
Je kunt het ook even wegen, hoef je alleen het gewicht van het type muntstuk te weten en de boel te sorteren.
Oh dat is dus de oorzaak van de overstroming in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of in een bak met water gooien. Moet je ff de cm3 per munt weten, en dan 't overstroomde water opvangen.
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houdenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Maarre Ian.... stel dat die stortingsautomaat van de bank nou een 5% foutmarge heeft.... dan kan dat toch nooit veel zijn met die 1, 2 en 5 cent munten??
Als je dat handmatig zou moeten tellen zou het je meer kosten dan die foutmarge van de stortingsautomaat.
Maar als je je op een regenachtige dag verveelt kun je ze natuurlijk ook eerst allemaal sorteren en tellen, dan weet je precies wat de foutmarge van de stortingsautomaat is
LOL, ik had eerst 10% staan en vond dat wel erg veel en had het in 5 veranderdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze 10% voor zichzelf houden
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
▲
▲ ▲
newfags can't triforce!1!
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je kunt ook tegen een zwerver zeggen: als je het telt dan mag je het hebben.
Of de helft.
Wel voor zo'n bankhomo. Niet voor een arme zwervert.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian vindt 10% telloon al teveel
Dat is met wegen ook 't geval.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
Met meerdere munttypen levert dit echter ook meerdere mogelijke uitkomsten op.
Je moet het dus sowieso eerst sorteren..... welke formule je er ook op los wilt laten....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is met wegen ook 't geval.
Als het goed is heb ik morgen die oordopjes in huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe scheurkalender voor 2010.
Ik heb mijn werk af en laat nu mijn credit card voor me werken.
Had je ook nog aan mij gedacht?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Dementor het volgende:
Als het goed is heb ik morgen die oordopjes in huis.
Je gaat met enige regelmaat nog over de tong ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je ook nog aan mij gedacht?
Ik stuur vandaag of morgen wel een linkje.quote:Ik moet ook een nieuw snoertje om m'n iPhone op te laden. Ben er iets te ruw mee omgesprongen.
Tips?
Lekker bewaren voor volgende maand.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan kopen?
Italië is eindelijk over de betaalbrug gekomen, België er meteen achteraan en nu heb ik eng veel geld op mijn ene rekening staan ...
Must ... buy ...
ja en dan uitgeven aan cadeautjes voor anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker bewaren voor volgende maand.
Ga lekker uit eten vanavond en denk over de rest eerst eens rustig naquote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Italië is eindelijk over de betaalbrug gekomen, België er meteen achteraan en nu heb ik eng veel geld op mijn ene rekening staan ...
Must ... buy ...
Een prachtig paar laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Must ... buy ...
Nieuwe fiets?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Must ... buy ...
Schoenen, iemand moest 't zeggenquote:
Cool.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe scheurkalender voor 2010.
Ik heb mijn werk af en laat nu mijn credit card voor me werken.
Als t maar geen soepjurk wordt dan met die snert en zo....Maarre er zijn toch van die bolero's in die je over korte mouwen-jurken en blouses kan dragen???quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool.
Ik krijg een nieuw kookboek, Snert & Zo:
[ afbeelding ]
Nu ga ik een jurkje kopen voor de kerst. En daarna nog één voor de kerst en nog één. Kerst zou ook gewoon een week moeten duren.![]()
Alleen zie ik enkel jurkjes met korte mouwen. Zo stom maar ja, dan maar koud. Praktisch!
Mijn kroon betalen??Hahahaha nee hoor krijg ik als t goed is driekwart vergoed....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En volgende week volgen er nog drie betalingen.
Godver, wat moet ik er allemaal mee?
Ga naar Jamin en zoek allerlei lekkers uitquote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen andere fiets dan mijnKronan
, maar die krijgt wel een nieuwe achterband.
Ik wil gewoon kleine dingetjes, maar dan wel heel veel. En zonder te passen en meten.
Dat maakt jouw methode niet minder onhandig.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is met wegen ook 't geval.
Cc is een Honda-meisje.....quote:
quote:
Nee, dan krijg ik slaag van de jurkjes-politie. Ik ben flexibel dus ga het koud hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t maar geen soepjurk wordt dan met die snert en zo....Maarre er zijn toch van die bolero's in die je over korte mouwen-jurken en blouses kan dragen???
Als ze mijn loon een maand te laat uitbetalen, zijn er inmiddels wel wat rekeningen die moeten worden voldaan. Maar jij kunt dit geld gewoon allemaal over de balk smijten? Lekker hee. O dat zou me geen énkele moeite kosten, om wat leuks te verzinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En volgende week volgen er nog drie betalingen.
Godver, wat moet ik er allemaal mee?
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Als ze mijn loon een maand te laat uitbetalen, zijn er inmiddels wel wat rekeningen die moeten worden voldaan. Maar jij kunt dit geld gewoon allemaal over de balk smijten? Lekker hee. O dat zou me geen énkele moeite kosten, om wat leuks te verzinnen.
Oooh, ga ik zoeken voor je. Ik heb ze laatst besteld ergens. Had ik gewoon een kilo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freelance loon! En mijn vaste salaris wordt over een klein weekje ook al gestort. Grootgeldverdienert, ik.
Oh en Noek! Jelly Beans zo enorm FTW!!!
Maar waar in Nederlan koop je de echte?
De laatste keer dat ik echt lekkere heb gekocht was op JFK-airport met mijn laatste dollah's (holla for ya dollah!). Had ik echt zo'n grote doos vol met boontjes van alle smaken en kleuren. Wel drie triljoen denk ik.
Aangekomen in Nederland waren ze zo op.
Boontje, kom om mijn loontje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
Hebben ze hem niet in een maatje groter?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis,,voor de hele week,![]()
Toen even shoppen, en de jas die ik wil, voor de tweede keer gepast, maar hij blijft te klein..![]()
Tja, binnen drie dagen val je niet af, natuurlijk
You go.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
Dus heb ik nu maar drie pannenkoeken gegeten, maakt toch niets meer uit..
ja maar...daar heb je dan weer een grote sjaal voorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zijn die tetten he,,kreeg hem niet dicht,,nou ja,,toen stond het wel erg strak.
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
http://www.snoep-it.nl/shop/index.php?main_page=index&cPath=69
Ja, dat was makkelijk. Ik heb ze mezelf gegeven op mijn verjaardag dus ik had de datum zo te pakken.
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze hem niet in een maatje groter?
Of wil je daar niet aan?
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, maat 36 en maat 42...
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, op de één of andere manier moet je toch een prijs betalen voor je grote tetten![]()
Wat was het voor jas?
Ik zoek ook een nieuwe jas, maar vind maar geen leuke
Dan weet je wat je te doen staat hondjesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden ze niet, alleen maat 36 en maat 42...
Dat van die sjaal is wel een goed idee,
zal morgen nog eens passen![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toevallig had ik mijn i'netdingetje bij van mijn zakelijke rekening. Meteen een kilo besteld.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat hondjes
Nog meer pannenkoeken naar binnen werkenYou'll kick 42's ass!
dat moeten wel hele lekkere snoepjes zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x jelly beans 49 sorts 1kilo = ¤18.82
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: ¤18.82
Tariefzones (Verzenden naar: NL (1.05Kgs)): ¤7.16
: ¤1.48
Totaal: ¤25.98
Ik deed een Brabootje: Heb ik bij (me!!!).quote:
We hebben hier geen Anna, dus ik zoek rustig verder. Nou ja, niet te rustig, anders heb ik hem niet meer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie Anna van Toor, kan het niet zo uitleggen,,
En er was ook nog eens 100 euro af,,,shit...
Van wie moet datquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
Of een hele nieuwe garderobequote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ja maar dat moet er ook weer af op den duur meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |