Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef BrandX het volgende:
TT fix
En ik zie een toffe note in de OP mbt Sebasser
why de long facequote:
Die heb ik er maandag ingezetquote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef BrandX het volgende:
TT fix
En ik zie een toffe note in de OP mbt Sebasser
trouwens mooie pc die je hebt gekocht BXquote:
Naamgenootquote:
Thanks! Ben er erg blij mee. Draait super, en het beeldscherm is een verademing. En een niet glinsterend beeldschermquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trouwens mooie pc die je hebt gekocht BX
vooral op je scherm ben ik jaloersquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Ben er erg blij mee. Draait super, en het beeldscherm is een verademing. En een niet glinsterend beeldscherm
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat voor besturingssysteem heb je erop?
heb het net ff zitten googlen is geen slechte prijsquote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.
Specs pc:
Intel Core 2 Quad CPU @ 2.50 GHZ - 2.50 GHz
RAM 4GB
HD: 750
ATI Redeon HD 4350 grafische kaart (meer dan genoeg, daar ik geen zware spellen speel)
Overal en nergens zitten meerdere USB ingangen, en verder ingebouwde tig andere kaart/schijflees 'gaten'
En voor wat betreft mijn beeldscherm: daar zitten allemaal kabeltjes bij, ik schijn er een gewone dvd-speler er op aan te kunnen sluiten en TV via te kunnen kijken
vanwaar mijn extra grote blijheidquote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het net ff zitten googlen is geen slechte prijs
zit trouwens overal wat ik heb gevonden vista op.
dat scherm is wel helemaal toppie
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.
Specs pc:
RAM 4GB
ATI Redeon HD 4350 grafische kaart (meer dan genoeg, daar ik geen zware spellen speel)
Overal en nergens zitten meerdere USB ingangen, en verder ingebouwde tig andere kaart/schijflees 'gaten'
En voor wat betreft mijn beeldscherm: daar zitten allemaal kabeltjes bij, ik schijn er een gewone dvd-speler er op aan te kunnen sluiten en TV via te kunnen kijken
Hoiquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Naamgenoot. Hoe is 't?
Nog nieuws van je collega?
ben ook nog aan het kijken voor een andere wil er dan 2 of 3 kopen dus eerst maar centjes gaan verdienenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
vanwaar mijn extra grote blijheid
Ik had max 600 te spenderen. Ben er dus erg verguld mee
quote:
en ben je nou wat vrolijkerquote:
hier stormt het niet is zelfs aangename temperatuur buitenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef BrandX het volgende:
Het stormt buiten mega, en dus is het vrij lawaaierig in mijn huis. Maar het is al ruim bedtijd dus ik ga een verwoedde poging wagen om te slapen.
Welterusten!![]()
trustequote:
indahquote:
quote:
veel plezierquote:Op donderdag 19 november 2009 03:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Om half vijf op de trein voor een kort ritje... van een uur of 14....
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 123 goldfinger1963
02. 093 Ladylike
03. 065 wel.o.k
04. 044 cablegunmaster
05. 024 Fha
06. 019 Dr_Flash
07. 017 john-frusciante
08. 016 indahnesia.com
09. 011 MPG
10. 010 marcb1974
11. 010 Muck
12. 008 griekjeee
13. 007 FFSletop
14. 005 BrandX
15. 005 vrolijke-frits
16. 004 OA
17. 004 DaMart
18. 002 --Tweety--
Reeks-statistieken!
wat voor beeldscherm heb jequote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Specs pc:
RAM 4GB
morgen =)quote:
Nou tuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 07:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ook niet. Wel appelsientje. Kan dat ook in de ochtend in aanvang van een downtime?
quote:
dat maakt mij dan de ksc papaquote:Op donderdag 19 november 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuisbeeldscherm-kinderen
* KSC mams is weer in tha house
Je bent iig oud genoegquote:Op donderdag 19 november 2009 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marc
[..]
dat maakt mij dan de ksc papa![]()
hoi lieverd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
maar nog niet zo oud als GFquote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent iig oud genoeg
Mogguh hubbie![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
vanaf KSC#1449 tot KSC#1557 geen topic gemist
Je hebt mij ontmoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True! Oh so truequote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
boven de 40 is het leven voorbijquote:[..]
True! Oh so true
Man dan begint het pasquote:Op donderdag 19 november 2009 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
boven de 40 is het leven voorbij
ik stel die stelling ook om de zoveel jaar bijquote:Op donderdag 19 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man dan begint het pas![]()
Vooral de vrouwen zijn dan op hun sexuele hoogtepunt
hihi ik had een hoogtepunt
ja sorrie, ik kon me niet meer beheersenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel die stelling ook om de zoveel jaar bij![]()
nu al, de dag is net begonnen
je had mobiel internet van vodafonequote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna een week niet op Fok! geweest door andere toffe zaken.
Tof.
hoe lang wil je blijven?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
Ladylike, vrouwtje, wat is er in limburg te doen als zijnde vakantie bestemming?
Flessepessiequote:
als het maar tof isquote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna een week niet op Fok! geweest door andere toffe zaken.
Tof.
3 wekenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe lang wil je blijven?
weekendje is zo vol gepland
welk deel van limburg trouwens?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 wekenzomervakantie, wordt waarschijnlijk een huisje huren.
tja, het mooie deel?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welk deel van limburg trouwens?
Je komt bij mij in bedquote:
dat sowiesoquote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Geuldal bij Epen is een aanradert
Alles lekker?quote:
whehehe ik zal het bed alvast verstevigenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k checklist vakantie
bestemming zoeken - checked
slaapplek - checked
leuke dingen - checked
dat ziet er op het eerste gezicht wel mooi uitquote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Geuldal bij Epen is een aanradert
we zijn niet zo van die strand mensen, hoewel brugge erg mooi is.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat sowieso
Maar als je toch al naar het zuiden komt, waarom doe je dan niet de belgische kust aan?
is "maar" 2 uurtjes verder rijden
Ik zou ook even deze winter een dagje Maastricht doen, als Winterland staatquote:Op donderdag 19 november 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit![]()
[..]
we zijn niet zo van die strand mensen, hoewel brugge erg mooi is.
Valkenburg gaan we zo en zo bezoeken dit jaar.
Mwoa, Druk. Maar verder wel okee hoorquote:
Goedquote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, Druk. Maar verder wel okee hoorDaar dan?
ik denk niet dat dat er van komt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou ook even deze winter een dagje Maastricht doen, als Winterland staat
Leuk voor jullie als ouders, maar ook voor de kids. Vooral als de schaatsen meegenomen worden (die je daar overigens ook kan huren, maar ons bin zunnig)
http://www.winterland.nl/
Echt proberen te doen hoor, tis de moeite waardquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat er van komt.
ik heb 1ste en 2de kerstdag vrij en nieuwjaarsdag.
en die dagen zijn al volgeboekt.
er zijn nog de weekends...... hm misschien toch.
Ja, het nieuws kan niet heel veel slechter zeg maarquote:
quote:
dat dusquote:
Deel het met deze nieuwsgierige muts aubquote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het nieuws kan niet heel veel slechter zeg maar
dat klinkt als kasplantje of overleden.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het nieuws kan niet heel veel slechter zeg maar
oh god...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als kasplantje of overleden.
Dat is de laatste stap, zover is het nog niet. Alleen om te zeggen dat het daar niet gaat komen ... .... .... ....quote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als kasplantje of overleden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap, zover is het nog niet. Alleen om te zeggen dat het daar niet gaat komen ... .... .... ....
Er is altijd hoop, en het is nu te snel om te zeggen dat het echt dat gaat zijn.quote:
de eerste uren zijn meestal cruciaal. het wordt hoe dan ook lang revalideren.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd hoop, en het is nu te snel om te zeggen dat het echt dat gaat zijn.
Maar goed is het echt niet zeg maar
quote:
dat dusquote:Op donderdag 19 november 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
sterkte voor je collega en fam (nogmaals), marc
Ik heb kitkat gekregen bij mn bestelling
Een hele doos vol
quote:
Indah, het is een droom, wordt eens wakkerrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Groetjes vanuit de Gajayana-trein, van Malang naar Jakarta. In tegenstelling tot eerdere ervaringen is deze trein schoon, stabiel, heeft hij stopcontacten en ramen die nog heel zijn. Bovendien is de airco niet te koud. Een klein wonder.
dat gevoel heb ik ja.. kut-geintjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah, het is een droom, wordt eens wakkerrrrrrrrr
dat heb ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
KSC papa is het![]()
nijns heeft me die naam gegeven
wat gebruik je voor drugs?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
en zelfs buiten de stad heb ik gewoon GPRS internet
welke regering heb je omgekocht?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Zeg dat laatste nou nietquote:Op donderdag 19 november 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuisbeeldscherm-kinderen
* KSC mams is weer in tha house
Waar in Limburg? Tussen Noord- en Zuid-Limburg zitten nogal verschillen, en ook redelijk wat afstand.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
Ladylike, vrouwtje, wat is er in limburg te doen als zijnde vakantie bestemming?
Das niet bestquote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap, zover is het nog niet. Alleen om te zeggen dat het daar niet gaat komen ... .... .... ....
Mogguh en sorrie voor de mamma opmerkingquote:
kan ook niet want die is niet getrouwd met WOKjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh en sorrie voor de mamma opmerking
wil geen JJ zijn
True, dat voordeel heb ik alleenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ook niet want die is niet getrouwd met WOKje
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke regering heb je omgekocht?
het is voor het gezin.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar in Limburg? Tussen Noord- en Zuid-Limburg zitten nogal verschillen, en ook redelijk wat afstand.
En wat is de doelgroep? Volwassen kerels, of een gezin met kleine kinders?
Zuid-Limburg:
Grotten, GaiaPark, Rondvaart op de Maas, winkelen in Maastricht, stappen in Maastricht, Drielandenpunt Vaals, Thermae 2000, etc, enz
Noord-Limburg:
Kasteeltuinen Arcen, Hertog Jan brouwerij Arcen, Thermaalbad Arcen, Limburgs Museum Venlo, Winkelen in Venlo, WInkelen in Roermond, Stappen in Venlo/Roermond, Toverland in Sevenum, etc., enz.
dat zijn 2 gescheiden werelden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, dat voordeel heb ik alleen
en zn irl vrouw, maar ik negeer dat gewoon ff
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overspel, voor het blok gezet...
Whehehe fail
en hij lult over zoenen.. kom op manquote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overspel, voor het blok gezet...
Whehehe fail
Jullie gaan gf bezichtigen dusquote:Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
verder is er bovenmatige interesse voor oudheid, dus kasteeltuinen is ook een goede.
we zitten in de buurtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie gaan gf bezichtigen dus
ja las het net ookquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hij lult over zoenen.. kom op man
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zitten in de buurt
kijk meisjes, dit is een ksc opa
![]()
wtfquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie gaan gf bezichtigen dus
ligt eraan waar je in limburg naar toe gaatquote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zitten in de buurt
kijk meisjes, dit is een ksc opa
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ieuw wat een grote kauwgumplaatjes op zijn rug
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ieuw wat een grote kauwgumplaatjes op zijn rug
dat is wel heel grote kauwgomquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en dan kan ik opzoek naar kauwgum met a2 formaat plakplaatjes.![]()
Houdt dat gekakel wel eindelijk opquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel heel grote kauwgom
quote:
jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
weet jij wel zeker dat je in de goede trein zitquote:
Straks niet meer, gok ik zoquote:
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier hequote:
GFquote:
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppen
jah sorriequote:
internetten in een trein doe ik nooitquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF
[..]
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.
Dit wel, geproduceerd in Indonesie ook nog eens.. ik ben weer lekker nationalistisch bezig.. zit ook al in een Indonesisch rijtuig.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier he
Waar het hart van vol is...quote:
ik tot voor kort ook niet, nu lekker welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
Ja mn mond loopt echt af en toe overquote:
beetje moeilijk met een desktop ookquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
moah, hier kan alles...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
whehehequote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
zoveel verlengsnoer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
Ouwe? wie noem jij oud?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
heb je al pauze gehad ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ouwe? wie noem jij oud?
nee eigenlijk niet![]()
Ik ga nuquote:
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.quote:
wandel zequote:
Oh geinigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.
[ afbeelding ]
okay... Kepanjen (spreek uit Ke-pan-djen) is trouwens een stadje net ten zuidwesten van de stad Malang in Oost Java. Dat ter infor bij het bordje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geinigNeuh groot formaat hoeft niet hoor, deze is prima zo
Thx!
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.
Ik stel mijn pauze`s meestal zo lang mogelijk uit zodat de middag veel korter lijkt.
ik kan jouw vrouw toch niet commanderenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
deed ik vroeger ook
nou heb ik de hele dag pauze![]()
schande is het!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
moet je ff wachten tot je vrouw terug isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.
en nou kan ik weer de ksc gaan dweilen.
* wel.o.k zucht hoofdschuddend
waarom niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
ze luistert toch niet naar mequote:
hij heeft van zijn hobby zijn beroep gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.
lichtekooi !quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ff wachten tot je vrouw terug is
slaan, aldus de Islam.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze luistert toch niet naar me
ze is geen moslimaquote:
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
maar gOLDfinger is zo groot geschapen, straks slaat hij terug![]()
![]()
You know what I likequote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooh, HAAR slaan, dat vindt ze lekker, billenkoek
lekdoosquote:Op donderdag 19 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You know what I like![]()
stelletje roddelaars
And proud of itquote:
lekdoos, geildweil, wat is het nou?quote:
lekdweilquote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
lekdoos, geildweil, wat is het nou?
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
lekdoos, geildweil, wat is het nou?
quote:
ik heb het allemaal gempged, don't worryquote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..
komt ie net binnen
Dus:
[..]
Hey schat![]()
oh en voordat je allemaal PM's krijgt:
ergens in dit Overspel, voor het blok gezet... topic heb ik dat slippertje met die collega genoemd (en jouw reactie daarop)
Niet dat er allemaal van die moraalridders jouw op de hoogte willen stellen dat je wijfie vreemd is geweest
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb het allemaal gempged, don't worry
nee man, klaag niet zo snel hahahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
shit ben ik hier, is het topic dood
he JF, je vrouw is vreemd gegaanquote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..
komt ie net binnen
Dus:
[..]
Hey schat![]()
oh en voordat je allemaal PM's krijgt:
ergens in dit Overspel, voor het blok gezet... topic heb ik dat slippertje met die collega genoemd (en jouw reactie daarop)
Niet dat er allemaal van die moraalridders jouw op de hoogte willen stellen dat je wijfie vreemd is geweest
je bent nu natuurlijk ook het bel me meisjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, klaag niet zo snel hahahaha
Maar eens begonnen aan de verkoopfacturen.
Telefoon rinkelt al de hele morgen
nog niks gehad, ik wacht afquote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he JF, je vrouw is vreemd gegaan![]()
heb je echt van die figuren die je een PM sturen?
issie getrouwdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he JF, je vrouw is vreemd gegaan![]()
heb je echt van die figuren die je een PM sturen?
Keuzetoets 5quote:Op donderdag 19 november 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent nu natuurlijk ook het bel me meisje
ja als ik hem pm "he sjon, mijn vrouw is vreemd gegaan" weet ik zeker dat hij niet reageerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
issie getrouwd![]()
NOU HEB JE ME WAT TE VERTELLEN SJONNIE
wel knap dat ie dat al 14 jaar verborgen weet te houden
[..]
Keuzetoets 5
of voor extreem: 7, maar dan schakelt ie door naar JF
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja als ik hem pm "he sjon, mijn vrouw is vreemd gegaan" weet ik zeker dat hij niet reageerd.
5 is sex, 7 is extreem met jf wat is 9 dan?
o ja, donderdag GB. en snackattackquote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelen
als ie mensen al te arm zijn om zelf kleertjes te kopen, zie ik het triest in voor het kindquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat hier ineens joh. Er wordt een kindje geboren, en ineens komt er iemand met een envelop door het pand rennen om geld op te halen?Doe eens niet
vandaag niet meerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelen
ze zitten vol?quote:
gewoon aanpakken en bedanken terwijl je die envelop in je borstzak steekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat hier ineens joh. Er wordt een kindje geboren, en ineens komt er iemand met een envelop door het pand rennen om geld op te halen?Doe eens niet
Ja, voor een afdelingsmanager die ik dagelijks zie. Niet voor een monteur waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit zietquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie mensen al te arm zijn om zelf kleertjes te kopen, zie ik het triest in voor het kind
is toch lief joh..ik kreeg zelfs een kaartje van de gozers van de helpdesk in Best![]()
Goed idee voor de volgende keerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon aanpakken en bedanken terwijl je die envelop in je borstzak steekt.
Voor die onzin betaal je toch al contributie aan de personeelsverenigingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ik ben externquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor die onzin betaal je toch al contributie aan de personeelsvereniging?
truequote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, voor een afdelingsmanager die ik dagelijks zie. Niet voor een monteur waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit ziet
cup a soupje?quote:
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zitten vol?
;') oh die was fout
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.quote:
Jij hebt 15-jarige dochtersquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maar
[..]
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.
Of wellicht 15 jarige dochters?quote:
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo flesquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maar
[..]
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.
Dat laatste zou nogal een kostenpost zijnquote:
Ok. Vertel.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo fles![]()
Heb ik van horen zeggenquote:
nog niet, maar je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:
quote:
eerder mijn deodorant als ik naar de vorm kijk. (ervaring?)quote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo fles![]()
quote:
Nou niet verklappen waar wij die derde tandenborstel voor hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon de elek tandenborstel, die vibreert
voor een schoon klitjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou niet verklappen waar wij die derde tandenborstel voor hebben
* wel.o.k ruikt voorzichtig aan de electrische tandenborstel die hij zelf niet gebruiktquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon de elek tandenborstel, die vibreert
dat lijkt me erg weird als je dochters hebt, of je scheerapparaat. Ben je je aan het scheren denk je constant ik ruik visquote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k ruikt voorzichtig aan de electrische tandenborstel die hij zelf niet gebruikt
die met die 10 voorkeur-menu's?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
voor een schoon klitje
hey en die superdeluxe tarzan wat je hebt gekregen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zitten vol?
;') oh die was fout
Pakje onderschept uit Hulst voor mijn zusje.
deze moet je volgen GF
90 mannen binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar we kunnen niemand meer binnen laten
als ik er tijd voor heb
jij roept dat wel heeeel erg snel hequote:
slow chatquote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij roept dat wel heeeel erg snel he
het kan voorkomen dat mensen aan het werk zijn en dus even niet posten
vandaar ook de term SLOW chat
slow chatquote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat betekent de SC dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
he, ik heb de floodcontrol weer gehacked![]()
[..]
slow chatwaar haal je dat nou weer vandaan ?
Dat was alleen op vrijdagquote:
ja maar het is een koffie, dus dan word je actief, hyper hyperquote:
Niks grappigs aan, dat gespam.quote:
Niks grappigs aan, dat gespam.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks grappigs aan, dat gespam.
JortK kreeg daar ook wel eens voor op zn flikker.
huh jij staat er nu ook 2x opquote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
maar met een minuut verschilquote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh jij staat er nu ook 2x op
als je 10x achter mekaar post ookquote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar een flauwe manier is om je posts op te krikkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je 10x achter mekaar post ook
post opkrikken doe ik niet op die manierquote:Op donderdag 19 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar een flauwe manier is om je posts op te krikken
Hihi ik zei krikkenquote:
zo druk heb ik het hier...quote:
quote:
ben jij ookquote:
hier ookquote:
welk haarquote:
en die vrouwen dan?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.![]()
als dat is voor die multi post dan protesteer ik
een note krijgen voor een fout in fok..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.![]()
als dat is voor die multi post dan protesteer ik
die komen er voorquote:
ook niet lang meerquote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het lijkt de dir. van hier wel
die schuift ook zn eigen fouten af op de secr.
nee, ooit issie door zn werknemers heenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
ja dat zeggen pooiers ook altijd
"ze doen het omdat ze het leuk vinden"
oh ja? geef dan maar een gratis beurt, als je het zo leuk vindt![]()
maar das niet van toepassing op jouw dames hoor
maakte maar een grapje, zodat ik jou pooier kon noemen
vertelquote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ooit issie door zn werknemers heen
heb vandaag de voorgeschiedenis gehoord (aangezien zij eerst inkoper was en maar tijdelijk zou vervangen)
dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een note krijgen voor een fout in fok..
het lijkt de dir. van hier wel
die schuift ook zn eigen fouten af op de secr.
hangt er vanaf of Ll snel iemand moet inwerken of dat zij de laatste der falende wordt. (in de ogen van dir. )quote:
pff, dat kan sneller hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
ja dat zeggen pooiers ook altijd
"ze doen het omdat ze het leuk vinden"
oh ja? geef dan maar een gratis beurt, als je het zo leuk vindt![]()
maar das niet van toepassing op jouw dames hoor
maakte maar een grapje, zodat ik jou pooier kon noemen
ze is gelukkig niet de secr. van hemquote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
.
[..]
hangt er vanaf of Ll snel iemand moet inwerken of dat zij de laatste der falende wordt. (in de ogen van dir. )
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pff, dat kan sneller hoor
Hé, HÉ GF je bent een pooier.
zie je?
er zijn al meer dan 20 secr. geweest, allemaal vertrokken binnen een week.quote:
en dat zei ik dus gisteren ook tegen frans...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is gelukkig niet de secr. van hem
maar ze doet nu wel (een paar) werkzaamhedenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is gelukkig niet de secr. van hem
quote:
zal wel moetenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ze doet nu wel (een paar) werkzaamheden
dan is ie dus echt ergquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn al meer dan 20 secr. geweest, allemaal vertrokken binnen een week.
de ergste hield het al na 4 uurtjes voor gezien
dan moet je toch als dir. echt even naar jezelf kijken...
[..]
en dat zei ik dus gisteren ook tegen frans...
ben zo blij dat hij me belde of ik ook financieel wilde doen...
had namelijk wel op de vacature van secr. gesolliciteerd
Maar ben blij dat ik dus voor Frans werk en niet voor Willem
(waarop frans zei: en ik ben ook nog eens veel knapper)
merkte trouwens wel dat de dir. meer geduld met mij had gisteren... omdat ik niet meteen alles wist natuurlijk
ja man...quote:
de hele wereld is gek geworden behalve ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
merkte trouwens wel dat de dir. meer geduld met mij had gisteren... omdat ik niet meteen alles wist natuurlijk
Doei en succesquote:
WOK sterkte kerelquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
weekend, dat morgen begint in het ziekenhuis
![]()
dus ik wens jullie maar vast een geweldig lekker weekend toe.
geen idee of en wanneer ik ff kom kijken
en dan klagen wij als er iemand naar 2 jaar stoptquote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man...
4 uurtjes.. hoe fucked up moet die ochtend geweest zijn, waardoor die meid zoiets had van:ja doeiiii
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan klagen wij als er iemand naar 2 jaar stopt mindert
gaat niet over jouquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
OAquote:
Kijk eens boven jequote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
geen MPG en geen DaMart die zeggen dat ze gaan
heb je een goede actie gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 17:55 schreef DaMart het volgende:
Wat een debiele rijden er rond zeg. Reed ik net met 50 km per uur over een voorrangsweg, dacht een of andere blonde truttekop dat ze wel even linksaf kon slaan. Dat kon dus niet, met als gevolg dat ze tergend langzaam optrok en op mijn weghelft bijna tot stilstand kwam. Het was dat ze achter me ook opletten toen ik vol op de rem trapte en ik met een ruk aan het stuur er nog net achterlangs kon.
Ze heeft geluk dat ze ineens wel bedacht dat gas rechts zat met haarblonde rotkop
. Anders had ze nu mijn voetafdruk uit haar portier mogen peuteren
.
fijn hequote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat moest er even uit en ik moet zeggen: het lucht op!.
Ja, en ik hield me nog in. Het gedeelte waarin ik haar een baan als crashtestdummie toewens heb ik maar geschraptquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je een goede actie gedaan![]()
[..]
fijn he
ik bedenk ineens wel een leuke TT voor het volgende deelquote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik hield me nog in. Het gedeelte waarin ik haar een baan als crashtestdummie toewens heb ik maar geschrapt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk eens boven je.
Ik ben al thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |