Ouwe? wie noem jij oud?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
heb je al pauze gehad ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ouwe? wie noem jij oud?
nee eigenlijk niet![]()
Ik ga nuquote:
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.quote:
wandel zequote:
Oh geinigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.
[ afbeelding ]
okay... Kepanjen (spreek uit Ke-pan-djen) is trouwens een stadje net ten zuidwesten van de stad Malang in Oost Java. Dat ter infor bij het bordje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geinigNeuh groot formaat hoeft niet hoor, deze is prima zo
Thx!
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.
Ik stel mijn pauze`s meestal zo lang mogelijk uit zodat de middag veel korter lijkt.
ik kan jouw vrouw toch niet commanderenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
deed ik vroeger ook
nou heb ik de hele dag pauze![]()
schande is het!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
moet je ff wachten tot je vrouw terug isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.
en nou kan ik weer de ksc gaan dweilen.
* wel.o.k zucht hoofdschuddend
waarom niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
ze luistert toch niet naar mequote:
hij heeft van zijn hobby zijn beroep gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.
lichtekooi !quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ff wachten tot je vrouw terug is
Geen overwicht ?quote:
slaan, aldus de Islam.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze luistert toch niet naar me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |