quote:
Indah, het is een droom, wordt eens wakkerrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Groetjes vanuit de Gajayana-trein, van Malang naar Jakarta. In tegenstelling tot eerdere ervaringen is deze trein schoon, stabiel, heeft hij stopcontacten en ramen die nog heel zijn. Bovendien is de airco niet te koud. Een klein wonder.
dat gevoel heb ik ja.. kut-geintjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah, het is een droom, wordt eens wakkerrrrrrrrr
dat heb ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
KSC papa is het![]()
nijns heeft me die naam gegeven
wat gebruik je voor drugs?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
en zelfs buiten de stad heb ik gewoon GPRS internet
welke regering heb je omgekocht?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Zeg dat laatste nou nietquote:Op donderdag 19 november 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuisbeeldscherm-kinderen
* KSC mams is weer in tha house
Waar in Limburg? Tussen Noord- en Zuid-Limburg zitten nogal verschillen, en ook redelijk wat afstand.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
Ladylike, vrouwtje, wat is er in limburg te doen als zijnde vakantie bestemming?
Das niet bestquote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap, zover is het nog niet. Alleen om te zeggen dat het daar niet gaat komen ... .... .... ....
Mogguh en sorrie voor de mamma opmerkingquote:
kan ook niet want die is niet getrouwd met WOKjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh en sorrie voor de mamma opmerking
wil geen JJ zijn
True, dat voordeel heb ik alleenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ook niet want die is niet getrouwd met WOKje
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke regering heb je omgekocht?
het is voor het gezin.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar in Limburg? Tussen Noord- en Zuid-Limburg zitten nogal verschillen, en ook redelijk wat afstand.
En wat is de doelgroep? Volwassen kerels, of een gezin met kleine kinders?
Zuid-Limburg:
Grotten, GaiaPark, Rondvaart op de Maas, winkelen in Maastricht, stappen in Maastricht, Drielandenpunt Vaals, Thermae 2000, etc, enz
Noord-Limburg:
Kasteeltuinen Arcen, Hertog Jan brouwerij Arcen, Thermaalbad Arcen, Limburgs Museum Venlo, Winkelen in Venlo, WInkelen in Roermond, Stappen in Venlo/Roermond, Toverland in Sevenum, etc., enz.
dat zijn 2 gescheiden werelden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, dat voordeel heb ik alleen
en zn irl vrouw, maar ik negeer dat gewoon ff
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overspel, voor het blok gezet...
Whehehe fail
en hij lult over zoenen.. kom op manquote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overspel, voor het blok gezet...
Whehehe fail
Jullie gaan gf bezichtigen dusquote:Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
verder is er bovenmatige interesse voor oudheid, dus kasteeltuinen is ook een goede.
we zitten in de buurtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie gaan gf bezichtigen dus
ja las het net ookquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hij lult over zoenen.. kom op man
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zitten in de buurt
kijk meisjes, dit is een ksc opa
![]()
wtfquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie gaan gf bezichtigen dus
ligt eraan waar je in limburg naar toe gaatquote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zitten in de buurt
kijk meisjes, dit is een ksc opa
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ieuw wat een grote kauwgumplaatjes op zijn rug
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ieuw wat een grote kauwgumplaatjes op zijn rug
dat is wel heel grote kauwgomquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en dan kan ik opzoek naar kauwgum met a2 formaat plakplaatjes.![]()
Houdt dat gekakel wel eindelijk opquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel heel grote kauwgom
quote:
jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
weet jij wel zeker dat je in de goede trein zitquote:
Straks niet meer, gok ik zoquote:
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier hequote:
GFquote:
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppen
jah sorriequote:
internetten in een trein doe ik nooitquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF
[..]
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.
Dit wel, geproduceerd in Indonesie ook nog eens.. ik ben weer lekker nationalistisch bezig.. zit ook al in een Indonesisch rijtuig.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier he
Waar het hart van vol is...quote:
ik tot voor kort ook niet, nu lekker welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
Ja mn mond loopt echt af en toe overquote:
beetje moeilijk met een desktop ookquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
moah, hier kan alles...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
whehehequote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
zoveel verlengsnoer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
Ouwe? wie noem jij oud?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?![]()
heb je al pauze gehad ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ouwe? wie noem jij oud?
nee eigenlijk niet![]()
Ik ga nuquote:
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.quote:
wandel zequote:
Oh geinigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb een stationsbordje van Kepanjen op de foto.. als je het groot formaat wil hebben hoor ik het wel. Het is nu donker, dus ik zie de bordjes niet meer, alleen de waardeloze TL-verlichte reclamebakken in de stationshallen.
[ afbeelding ]
okay... Kepanjen (spreek uit Ke-pan-djen) is trouwens een stadje net ten zuidwesten van de stad Malang in Oost Java. Dat ter infor bij het bordje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geinigNeuh groot formaat hoeft niet hoor, deze is prima zo
Thx!
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm pauze! Daar is nog eens een goed idee.
Ik stel mijn pauze`s meestal zo lang mogelijk uit zodat de middag veel korter lijkt.
ik kan jouw vrouw toch niet commanderenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
deed ik vroeger ook
nou heb ik de hele dag pauze![]()
schande is het!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even eten en gelijk loopt het helemaal over uit hand hier.
gOLDfinger1963 kan dus ook geen orde houden hier.
moet je ff wachten tot je vrouw terug isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er toch wat van zeggen, je hebt de hele dag pauze.
en nou kan ik weer de ksc gaan dweilen.
* wel.o.k zucht hoofdschuddend
waarom niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan jouw vrouw toch niet commanderen
ze luistert toch niet naar mequote:
hij heeft van zijn hobby zijn beroep gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet nog heel wat jaartjes werken voordat ik recht heb op hele dagen pauze.
lichtekooi !quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ff wachten tot je vrouw terug is
slaan, aldus de Islam.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze luistert toch niet naar me
ze is geen moslimaquote:
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
maar gOLDfinger is zo groot geschapen, straks slaat hij terug![]()
![]()
You know what I likequote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooh, HAAR slaan, dat vindt ze lekker, billenkoek
lekdoosquote:Op donderdag 19 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You know what I like![]()
stelletje roddelaars
And proud of itquote:
lekdoos, geildweil, wat is het nou?quote:
lekdweilquote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
lekdoos, geildweil, wat is het nou?
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
lekdoos, geildweil, wat is het nou?
quote:
ik heb het allemaal gempged, don't worryquote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..
komt ie net binnen
Dus:
[..]
Hey schat![]()
oh en voordat je allemaal PM's krijgt:
ergens in dit Overspel, voor het blok gezet... topic heb ik dat slippertje met die collega genoemd (en jouw reactie daarop)
Niet dat er allemaal van die moraalridders jouw op de hoogte willen stellen dat je wijfie vreemd is geweest
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb het allemaal gempged, don't worry
nee man, klaag niet zo snel hahahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
shit ben ik hier, is het topic dood
he JF, je vrouw is vreemd gegaanquote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: JF weet het enige echte antwoord..
komt ie net binnen
Dus:
[..]
Hey schat![]()
oh en voordat je allemaal PM's krijgt:
ergens in dit Overspel, voor het blok gezet... topic heb ik dat slippertje met die collega genoemd (en jouw reactie daarop)
Niet dat er allemaal van die moraalridders jouw op de hoogte willen stellen dat je wijfie vreemd is geweest
je bent nu natuurlijk ook het bel me meisjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, klaag niet zo snel hahahaha
Maar eens begonnen aan de verkoopfacturen.
Telefoon rinkelt al de hele morgen
nog niks gehad, ik wacht afquote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he JF, je vrouw is vreemd gegaan![]()
heb je echt van die figuren die je een PM sturen?
issie getrouwdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he JF, je vrouw is vreemd gegaan![]()
heb je echt van die figuren die je een PM sturen?
Keuzetoets 5quote:Op donderdag 19 november 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent nu natuurlijk ook het bel me meisje
ja als ik hem pm "he sjon, mijn vrouw is vreemd gegaan" weet ik zeker dat hij niet reageerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
issie getrouwd![]()
NOU HEB JE ME WAT TE VERTELLEN SJONNIE
wel knap dat ie dat al 14 jaar verborgen weet te houden
[..]
Keuzetoets 5
of voor extreem: 7, maar dan schakelt ie door naar JF
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja als ik hem pm "he sjon, mijn vrouw is vreemd gegaan" weet ik zeker dat hij niet reageerd.
5 is sex, 7 is extreem met jf wat is 9 dan?
o ja, donderdag GB. en snackattackquote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelen
als ie mensen al te arm zijn om zelf kleertjes te kopen, zie ik het triest in voor het kindquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat hier ineens joh. Er wordt een kindje geboren, en ineens komt er iemand met een envelop door het pand rennen om geld op te halen?Doe eens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |