quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ieuw wat een grote kauwgumplaatjes op zijn rug
dat is wel heel grote kauwgomquote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en dan kan ik opzoek naar kauwgum met a2 formaat plakplaatjes.![]()
Houdt dat gekakel wel eindelijk opquote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel heel grote kauwgom
quote:
jammerquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet.
ze kunnen eten, drinken en praten tegelijk.
weet jij wel zeker dat je in de goede trein zitquote:
Straks niet meer, gok ik zoquote:
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier hequote:
GFquote:
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en je je mag maar bij eentje iets in de keel stoppen
jah sorriequote:
internetten in een trein doe ik nooitquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF
[..]
Dit is Indonesie he.. het land dat niets lijkt te hebben aan infrastructuur.. maar in een rijdende trein internetten kan in Nederland volgens mij nog niet eens altijd.
Dit wel, geproduceerd in Indonesie ook nog eens.. ik ben weer lekker nationalistisch bezig.. zit ook al in een Indonesisch rijtuig.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet alles wat geel is met een schuimkraag is bier he
Waar het hart van vol is...quote:
ik tot voor kort ook niet, nu lekker welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
Ja mn mond loopt echt af en toe overquote:
beetje moeilijk met een desktop ookquote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
internetten in een trein doe ik nooit
moah, hier kan alles...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
whehehequote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
zoveel verlengsnoer nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje moeilijk met een desktop ook
Zeg lukt het een beetje, ouwe geildweil?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja mn mond loopt echt af en toe over![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |