vandaag niet meerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
directe doorkieslijn naar GF zn club... als je aan 5 en 7 niet genoeg hebt, kan hij wat regelen
ze zitten vol?quote:
gewoon aanpakken en bedanken terwijl je die envelop in je borstzak steekt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat hier ineens joh. Er wordt een kindje geboren, en ineens komt er iemand met een envelop door het pand rennen om geld op te halen?Doe eens niet
Ja, voor een afdelingsmanager die ik dagelijks zie. Niet voor een monteur waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit zietquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie mensen al te arm zijn om zelf kleertjes te kopen, zie ik het triest in voor het kind
is toch lief joh..ik kreeg zelfs een kaartje van de gozers van de helpdesk in Best![]()
Goed idee voor de volgende keerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon aanpakken en bedanken terwijl je die envelop in je borstzak steekt.
Voor die onzin betaal je toch al contributie aan de personeelsverenigingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat hier ineens joh. Er wordt een kindje geboren, en ineens komt er iemand met een envelop door het pand rennen om geld op te halen?Doe eens niet
Nee. Ik ben externquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor die onzin betaal je toch al contributie aan de personeelsvereniging?
truequote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, voor een afdelingsmanager die ik dagelijks zie. Niet voor een monteur waarvan ik niet eens weet hoe hij eruit ziet
cup a soupje?quote:
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zitten vol?
;') oh die was fout
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.quote:
Jij hebt 15-jarige dochtersquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maar
[..]
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.
Of wellicht 15 jarige dochters?quote:
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo flesquote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na onze huwlijks nacht kan ik er gewoon naast... laat maar
[..]
ok, ik ga vanavond de kamers van mijn dochters maar eens uitkammen.
Dat laatste zou nogal een kostenpost zijnquote:
Ok. Vertel.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo fles![]()
Heb ik van horen zeggenquote:
nog niet, maar je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:
quote:
eerder mijn deodorant als ik naar de vorm kijk. (ervaring?)quote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je de vibo in beslag neemt, gebruiken ze je shampoo fles![]()
quote:
Nou niet verklappen waar wij die derde tandenborstel voor hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon de elek tandenborstel, die vibreert
voor een schoon klitjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou niet verklappen waar wij die derde tandenborstel voor hebben
* wel.o.k ruikt voorzichtig aan de electrische tandenborstel die hij zelf niet gebruiktquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon de elek tandenborstel, die vibreert
dat lijkt me erg weird als je dochters hebt, of je scheerapparaat. Ben je je aan het scheren denk je constant ik ruik visquote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k ruikt voorzichtig aan de electrische tandenborstel die hij zelf niet gebruikt
die met die 10 voorkeur-menu's?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
voor een schoon klitje
hey en die superdeluxe tarzan wat je hebt gekregen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zitten vol?
;') oh die was fout
Pakje onderschept uit Hulst voor mijn zusje.
deze moet je volgen GF
90 mannen binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar we kunnen niemand meer binnen laten
als ik er tijd voor heb
jij roept dat wel heeeel erg snel hequote:
slow chatquote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij roept dat wel heeeel erg snel he
het kan voorkomen dat mensen aan het werk zijn en dus even niet posten
vandaar ook de term SLOW chat
slow chatquote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat betekent de SC dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
he, ik heb de floodcontrol weer gehacked![]()
[..]
slow chatwaar haal je dat nou weer vandaan ?
Dat was alleen op vrijdagquote:
ja maar het is een koffie, dus dan word je actief, hyper hyperquote:
Niks grappigs aan, dat gespam.quote:
Niks grappigs aan, dat gespam.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks grappigs aan, dat gespam.
JortK kreeg daar ook wel eens voor op zn flikker.
huh jij staat er nu ook 2x opquote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
maar met een minuut verschilquote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh jij staat er nu ook 2x op
als je 10x achter mekaar post ookquote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar een flauwe manier is om je posts op te krikkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je 10x achter mekaar post ook
post opkrikken doe ik niet op die manierquote:Op donderdag 19 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar een flauwe manier is om je posts op te krikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |