quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef Belsezar het volgende:
Djayzz, die TT
Kon niet veel slechter
wat liefje?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Ik ook niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben bijna niet, en vodafone stalken helpt niet
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vodafone.. overal bereik, nadeel is niet kloppende rekeningen
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topicsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Henk, Sjaak....
wanneer komen de vrouwennamen?
Priscilla ofzo
Iddquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
nu beter poekie?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Boefje dat je bentquote:
welke berg??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzen
Zoiets dan hequote:
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Stom! did you try a terrorist attack?
windhozenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
Je geeft iig niet opquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp niet
Ja hoorquote:
nijmegen is geen bergquote:
berg en dalquote:
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de windquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
wat een KF postquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
oh, ik dacht omdat ik er gisteren was...bummertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
diehard hequote:
och gutquote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
diehard he
mjaaa.. ik ga in juli gewoon naar hi
Mooi, dan kan de trein straks gewoon weg rijden uit LWD naar ZWOquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
Inderdaadquote:
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
de dijken gaan er aan!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
he wat?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
Waar is Hans als je hem nodig hebtquote:
2012 al begonnen?quote:
We hebben vast nog een topic voor vanavond.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
we doen ons bestquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben vast nog een topic voor vanavond.
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!quote:
laat de wereld dan voor morgen vergaan... ouderavondquote:
Ja, dat is jouw schuldquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
Juist, De lage landen tellen ook mee!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
hey, alles voor een zwembadquote:
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!quote:
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.quote:Heb je dat tshirt nog gemaakt voor d'r?
Madurodamquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hopelijk in Amerika waar ze dat hele Hansje Brinker verhaal geloven??
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hey, alles voor een zwembad![]()
Niet intrappen mrbox! het is een vrouw =quote:
quote:
doh!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander Hollander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzetquote:
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kontquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzet
Heb ook een kaarsje aangehad voor iemand die onder het mes ging... helpt welquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Apart he dat de tijden van stelen en bedriegen e.d. door vrijwel alle landen die het deden wordt omschreven als hun gouden tijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"
(ja, ik weet dat dat de VWC was)
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige (lekkere?) kont
ik ook niet, maar ben dan ook bijna duitserquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook buiten Holland heb je dijken hoor
lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kont
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uurquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofd
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijquote:Das lastig. Kan me wel voorstellen dat ze dan rust wilt. Maar jij kent haar natuurlijk het beste
succes ermee enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Sterkte Ang3l, voor jou en voor haar!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopen
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Misschien vind jij het ook wel lekkerquote:
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rLekker dingetjes om te eten, dat ene boek wat ze al lang wilde lezen, etc.
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijken
Alle andere provincies, rivierdijken
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...quote:
You will think of somethingquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
poepertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Flevoland en Zeeland ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijn![]()
en niemand die Zeeland, Friesland of Groningen zal missen
Mooie meisjes poepen niet, jongens welquote:
Langschijtert!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Je weet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Langschijtert!
Op je werk? Zo ja, goed bezig! In de baas zijn tijd schijten is über!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...
![]()
*trekt tong eruitquote:
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Behalve in Belgiequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mooie meisjes poepen niet, jongens wel
neequote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meer
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
het was er nog. en in eens was het weg
quote:
ik heb heulemaal geen grote mondquote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Good.vs.Evil, grote mond, klein hartje
en daarom hou ik van jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Pijnlijk zo'n hek in je ninjasterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef boudemaniak het volgende:
Haha, wat een mongool:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_doorboord.html#more
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
en mijn hartje is van diamant... kom je bijna niet doorheen en voelt ijskoud
*trekt het geelzwarte pakje aan... kijkt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en daarom hou ik van je
killbill 1oeh ben jij net zo cool als zij?
(ff dr naam kwijt)
Dat ik letterlijk geen grote mond heb, maak ik figuurlijk wel goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
*bijt in vingersquote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensaah poepie toch
*knijpt in wangen*
goed topic:
Lekkerste konten topic (deel 2)
Gehehequote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
oke, en nu knielenquote:
Waarom zijn veel koosnaampjes zo anaal gericht?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
Ze speelt Medusa in Percy Jackson & The Olympians Part I: The Lightning Thiefquote:
Dat is wat je iedereen wil laten denkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles wat jij wil natuurlijkquote:
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
* schroeft borstkas los, trekt hart eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wat je iedereen wil laten denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ook al riep ze het niet zo vaakquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloof
braaf!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* schroeft borstkas los, trekt hart eruit
resultaat:Oeh oeh die hadden ze ook in Merlin en toen en toen toen kwam daar een heeeeeeele boze geeest uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik vind 't maar een serpent hoorquote:
Zwembad is wel heel belangrijk voor je hequote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
braaf!
en nu dat zwembad opblazen
zonder pomp uiteraard
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't maar een serpent hoor
Murmiequote:
ik hou van zwemmenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zwembad is wel heel belangrijk voor je he
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* schroeft borstkas los, trekt hart eruit
resultaat:Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar anyway, ik geloof er ook nix van![]()
ook zonder mij te vermoorden ben ik veel waardquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.
Maar anyway, ik geloof er ook nix van
In de tempel. Tja, look where that got her!quote:
Waar was nou ook alweer dat nr van die huurmoordenaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.
Oh ja? Hoeveel breng je op dan? En hoequote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ook zonder mij te vermoorden ben ik veel waard
Ach ze was mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de tempel. Tja, look where that got her!
alleen als het warm isquote:
En toen werd er iemand boos en POEF een slangenkop.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ze was mooiNeukte in de tempel.
En kreeg 2 kids (nou ja kinderen) door vreemdgaan.
Wat een slet
watjequote:
en zie hier de UI van Tallyquote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ze was mooiNeukte in de tempel.
En kreeg 2 kids (nou ja kinderen) door vreemdgaan.
Wat een slet
daar moet je op een andere manier maar voor zorgenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
watjeharde tepels willen we zien!
Ach je moet er iets voor overhebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen werd er iemand boos en POEF een slangenkop.
En die werd er afgehakt. Nah, lekker dan!
[ afbeelding ]
quote:
Kun je ook Psyche worden. Da war ok 'n kei skon wijfke!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je moet er iets voor overhebben.
Ok!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je op een andere manier maar voor zorgen
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
watjeharde tepels willen we zien!
ow wanneer kom je langsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je op een andere manier maar voor zorgen
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
Daarbij slangen zijn mooi
Maar ik denk eerder dat ze problemen kreeg als iemand dr wilde aankijken
Die slangen waren niet echt het probleem
Geen probleem voor jou dusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebben
Of gewoon geen oogcontact makenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebben
Het wapen tegen Medusa, autistenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
Of gewoon geen oogcontact makenGelukkig doe ik dat nooit oogcontact maken
volgens mij hebben wij elkaar wel es aangekeken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon geen oogcontact makenGelukkig doe ik dat nooit oogcontact maken
En dan ga je me verlatenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je ook Psyche worden. Da war ok 'n kei skon wijfke!![]()
Ben ik wel Eros!
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
Medusa here I comequote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
Ja maar jij heet geen medusaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij elkaar wel es aangekeken hoor
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan ga je me verlaten
Eros ken ik eigenlijk het best van de glijmiddel
Hahahaquote:
quote:
klopt jaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar jij heet geen medusaen ken jou al langer dan vandaag
En het past ook wel bij onsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar kijk ons nou! Hart en ziel!
hehe post dan hier ff een link, ik wil de reacties wel zienquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaLOL
Die ga ik posten in het autisme topic
Precies, ik zeg doen we!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En het past ook wel bij ons
We zijn beide prachtig. En onze liefde is gewoon niet voorbestemd.
Maar toch
Oh gelukkig, maar je weet als je bijt, bijt ik gewoon terugquote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja echt wel!!!
[..]
klopt jaen ik bijt niet enzo
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe post dan hier ff een link, ik wil de reacties wel zienen ben te lui om zelf het topic op te zoeken
het ADHD topic is saai de laatste tijd. ADHD-ers hebben winterslaap ofzo
Ik heb grote zwarte, grote witte en kleine witte thuis. Daarom?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef Tally het volgende:
Ik zie je nu echt met vleugeltjes voor me Ang3l en waarom weet ik niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb grote zwarte, grote witte en kleine witte thuis. Daarom?
bijtsexquote:Op woensdag 18 november 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig, maar je weet als je bijt, bijt ik gewoon terug![]()
[..]PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 25
Ik denk dat ze het gewoon te druk hebben om te posten
adhd-ers en druk tsjaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bijtsex![]()
Noes doet ook bijtsex, met dr speeltje
ja die adhd-ers zijn denk i kdruk met andere dingen. ik ga er morgen wel weer posten
oh er was zowaar een postquote:Op woensdag 18 november 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
adhd-ers en druk tsja![]()
Zachtjes bijten
hey gezelli, t is verder nogal rustig.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. en ik ben terug..
was eten
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey gezelli, t is verder nogal rustig.
ik heb net eten besteld. voor t eerst via thuisbezorgd.nl
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. en ik ben terug..
was eten
tonijn, in bloed tussen hersenen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
dan ga ik niet kijken, ik heb het ongeduld uitgevondenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
tonijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn, in bloed tussen hersenen..
op die groente na klinkt het goedquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)
ben benieuwd. heb trek!
quote:
jij houdt niet zo van groenvoer?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op die groente na klinkt het goed
oeh jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker taco's en tortilla's eten bij mijn ouders
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]tonijn.. kan er wel vanalles mee eten
Pff is dat allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
tonijn-sla tortillaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad
Tonijn met ei en/of tomaat en/of komkommer![]()
Tonijn met banaan
Ik hoop niet in allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreft
jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga maar eens macaronisaus maken met worstels, courgette en tomatensaus
het lukte me nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn-sla tortilla
tonijnpizza
tonijnspaghetti
tonijnlasagne
tonijntosti
tonijn met brood en mayo
tonijn met ei idd
TONIJN
dan ga je gewoon niet?quote:
je bent beter dan ikquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb het een paar minuten volgehouden
quote:
wat voor les dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]ja ook een optie maar nee tis pas de 2de les
uhmquote:
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..
hoezo moest?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
net alsof dat al kon
maar ik moest wat
Beetje socializenquote:
hockeyquote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
zitten daar nou leuke mensen op dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
quote:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zitten daar nou leuke mensen op dan?
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu kon ik weer aan de titel raden dat het Djayzz was de hm had geopend.
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsportenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
korfbalquote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?
dat is dan jammer voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsporten
zelfs voetbal is niet zo erg...
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)
ah dames is goed toch? misschine vallen die als een blok voor je
* Murmeli eet intussen een lekker tomatensoepje. ik ben fan van thuisbezorgd.nl per vandaag
Kom gezellig een keer eten dan.quote:
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukte me niet![]()
ik was na 3 zinnen enorm afgeleid![]()
kon het niet meer aan ook
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarin wil je niet tegengesteld aan mij zijn dan?
als je luistert is het een stuk moeilijker he?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
Kijken en luisteren zijn 2 dingen te gelijker tijd dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je luistert is het een stuk moeilijker he?
dat heb ik ook altijd. of uhh, nooit dus eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
quote:
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef rival het volgende:
eneuhmm.. waarom ga ik nederlandse muziek steeds meer waarderen?
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?quote:
Jij verzint er altijd wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
dat doe je goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
ehrm, gewoon het leven![]()
En die van jou?
Doe dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je goed!
ik had dat al 10 dagen nietmaar morgen kan ik mijn rijbewijs weer ophalen
Vrouwenballen zijn gevaarlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
sgoequote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard gingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Maar nu weer wel? was je hem kwijt dan?
sterkte box!quote:
oke brabant klinkt wel lekkerquote:
Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard ging
maar ik vind net een brief op de mat dat ie op me ligt te wachten!
Poema's is wel lekker ja. Blof isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
Eerst zien dan geloven!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sgoe![]()
ehhh ik kan juist geen dingen tegelijk. ik doe dingen tegelijk, maar ik kan het niet. dus ik doe dingen half, of niet goed, of ik ben er niet bij met mn hoofd. en ik raak overprikkeld waardoor ik dan boos kan worden op iemand die er helemaal niks aan kan doen. helaasch
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die wegquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meer
Hoe krijg je het voor elkaar? 50 te hard ofzo..
maar mooi dat je de wegen weer onveilig mag maken
ja alles werkt weerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
jaja, en dat voor iemand die alleen hip-hop albums heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Poema's is wel lekker ja. Blof is
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtDie teksten onbegrijpenlijk
Haha.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die weg.. maarja.heel stom.. . eigen schuld
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Dat is dus probleem waar ik in mijn werk tegen aan kan lopen. Meerdere dingen te gelijk doen en het liefst nog snel ook.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha.
Wel grappig, mijn ouders krijgen de laatste tijd best vaak bekeuringen, en ik nooit. terwijl ik toch zeker veel vaker veel te hard rijdt
Nopquote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
als jij ze straks krijgt kunnen ze er iig niks van zeggen
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofquote:
Haha, dan lig je lekker in dat dingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofGeweldig
Geïrriteerd. Ik ben nu bezig met dit.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?
Ja echt wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dan lig je lekker in dat ding
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Ik moest ook een MRI-scan laten maken. Gelukkig had ik een CD meegenomen.
herkenbaar. heb ik ook. ben het me wel pas sinds een paar jaar bewust. ik geloof dat ik vroeger dan probeerde alles tegelijk te gaan doen maar dat werkte niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geïrriteerd. Ik ben nu bezig met dit.
waarvoor moest je die laten maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Ik moest ook een MRI-scan laten maken. Gelukkig had ik een CD meegenomen.
Ik had een koptelefoon op en kon de muziek uitstekend horen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ookKon er alleen niks van horen
Dat apparaat maakte teveel herrie..
Ik kreeg ook een koptelefoon, maar had een cd van Laura Pausini gekozen geloof ik, dus nogal zachte muziekquote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had een koptelefoon op en kon de muziek uitstekend horen.
Onbewust weet ik dit al jaren. Op mijn werk doe ik ook gewoon het lieft een of twee dingen te gelijk dan een heleboel dingen te gelijk want dat gaat toch niet. Ik weet daarom ook dat ik bepaalde functies dus ook niet zou kunnen doen daardoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
herkenbaar. heb ik ook. ben het me wel pas sinds een paar jaar bewust. ik geloof dat ik vroeger dan probeerde alles tegelijk te gaan doen maar dat werkte niet.
Toen ik aan mijn rug geopereerd werd moest ik een MRI-scan laten maken van mijn wervelkolom. Ik heb scolliose en mijn rug is scheef.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarvoor moest je die laten maken?
Slechte kopteloon dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een koptelefoon, maar had een cd van Laura Pausini gekozen geloof ik, dus nogal zachte muziek
Nou ja, ik moest wel met mijn hoofd in het apparaat, dus daar kan het ook aan gelegen hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte kopteloon dus.Dat ligt niet aan de muziek.
wat is scolliose?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onbewust weet ik dit al jaren. Op mijn werk doe ik ook gewoon het lieft een of twee dingen te gelijk dan een heleboel dingen te gelijk want dat gaat toch niet. Ik weet daarom ook dat ik bepaalde functies dus ook niet zou kunnen doen daardoor.![]()
[..]
Toen ik aan mijn rug geopereerd werd moest ik een MRI-scan laten maken van mijn wervelkolom. Ik heb scolliose en mijn rug is scheef.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest wel met mijn hoofd in het apparaat, dus daar kan het ook aan gelegen hebbenwat een herrie maakt dat ding
Scheef gegroeide rugwervels. Mijn rugwervels lopen met een bocht ipv recht.quote:
ah, op die manier. onhandig lijkt me. en pijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.
[..]
Scheef gegroeide rugwervels. Mijn rugwervels lopen met een bocht ipv recht.
goeiemoggelquote:
Ik heb er nagenoeg geen last van. Ik ben alleen wat sneller moe. Dat is alles. Ik was sowieso al sneller moe door al die prikkels dus dat beetje extra moeheid merk ik niet eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah, op die manier. onhandig lijkt me. en pijnlijk
hoi slettesnolletje
Lege dvd's/cd's, memorystick, inktpatronen, papier voor printerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oke .. hellup
ik mag voor alle leerlingen een kerstpakket samenstellen
maar het moet iets te maken hebben met mediadesign
mag max 20 euro p.p.
hellup dus
goed kut...quote:
Nu je het zegt ik heb ook geen bereik op mijn telefoonquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haai Dropjes!
Je hebt zeker vodafone Venco?
Vodafone abonnement?quote:
ik geloof je niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed kut...
ik kan gewoon smsen en bellen![]()
en ja ook vodafone
memorystick krijgen ze al als ze binnen komen en aan inktpatronen hebben ze niks, is ook meer werk voor mij om uit te vinden wat voor printer ze hebben en papier en lege dvd's/ cd's vind ik beetje saaiquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lege dvd's/cd's, memorystick, inktpatronen, papier voor printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |