quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef Belsezar het volgende:
Djayzz, die TT
Kon niet veel slechter
wat liefje?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Ik ook niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben bijna niet, en vodafone stalken helpt niet
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vodafone.. overal bereik, nadeel is niet kloppende rekeningen
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topicsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Henk, Sjaak....
wanneer komen de vrouwennamen?
Priscilla ofzo
Iddquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
nu beter poekie?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Boefje dat je bentquote:
welke berg??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzen
Zoiets dan hequote:
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Stom! did you try a terrorist attack?
windhozenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
Je geeft iig niet opquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp niet
Ja hoorquote:
nijmegen is geen bergquote:
berg en dalquote:
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de windquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
wat een KF postquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
oh, ik dacht omdat ik er gisteren was...bummertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
diehard hequote:
och gutquote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
diehard he
mjaaa.. ik ga in juli gewoon naar hi
Mooi, dan kan de trein straks gewoon weg rijden uit LWD naar ZWOquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
Inderdaadquote:
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
de dijken gaan er aan!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
he wat?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
Waar is Hans als je hem nodig hebtquote:
2012 al begonnen?quote:
We hebben vast nog een topic voor vanavond.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
we doen ons bestquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben vast nog een topic voor vanavond.
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!quote:
laat de wereld dan voor morgen vergaan... ouderavondquote:
Ja, dat is jouw schuldquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
Juist, De lage landen tellen ook mee!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
hey, alles voor een zwembadquote:
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!quote:
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.quote:Heb je dat tshirt nog gemaakt voor d'r?
Madurodamquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hopelijk in Amerika waar ze dat hele Hansje Brinker verhaal geloven??
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hey, alles voor een zwembad![]()
Niet intrappen mrbox! het is een vrouw =quote:
quote:
doh!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander Hollander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzetquote:
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kontquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzet
Heb ook een kaarsje aangehad voor iemand die onder het mes ging... helpt welquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Apart he dat de tijden van stelen en bedriegen e.d. door vrijwel alle landen die het deden wordt omschreven als hun gouden tijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"
(ja, ik weet dat dat de VWC was)
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige (lekkere?) kont
ik ook niet, maar ben dan ook bijna duitserquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook buiten Holland heb je dijken hoor
lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kont
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uurquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofd
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijquote:Das lastig. Kan me wel voorstellen dat ze dan rust wilt. Maar jij kent haar natuurlijk het beste
succes ermee enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Sterkte Ang3l, voor jou en voor haar!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopen
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Misschien vind jij het ook wel lekkerquote:
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rLekker dingetjes om te eten, dat ene boek wat ze al lang wilde lezen, etc.
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijken
Alle andere provincies, rivierdijken
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...quote:
You will think of somethingquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
poepertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Flevoland en Zeeland ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijn![]()
en niemand die Zeeland, Friesland of Groningen zal missen
Mooie meisjes poepen niet, jongens welquote:
Langschijtert!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Je weet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Langschijtert!
Op je werk? Zo ja, goed bezig! In de baas zijn tijd schijten is über!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...
![]()
*trekt tong eruitquote:
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Behalve in Belgiequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mooie meisjes poepen niet, jongens wel
neequote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meer
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
het was er nog. en in eens was het weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |