quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef Belsezar het volgende:
Djayzz, die TT
Kon niet veel slechter
wat liefje?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Ik ook niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben bijna niet, en vodafone stalken helpt niet
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vodafone.. overal bereik, nadeel is niet kloppende rekeningen
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topicsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Henk, Sjaak....
wanneer komen de vrouwennamen?
Priscilla ofzo
Iddquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
nu beter poekie?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou bijna jaloers worden van SEX SC TT.
He Murm!
Boefje dat je bentquote:
welke berg??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier boven op de berg kan ik het tegendeel bewijzen
Zoiets dan hequote:
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Stom! did you try a terrorist attack?
windhozenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein landje he, we hebben geen oorkanen enzo dus dan maar topics
Je geeft iig niet opquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 poederbrieven, 4 zelfmoordaanslagen en ik heb een flesje mexicaanse griep naar binnen gegooid... maar hielp niet
Ja hoorquote:
nijmegen is geen bergquote:
berg en dalquote:
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de windquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
wat een KF postquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
windhozen
Die zijn ook vinnig
dorpje net buiten Helmond heeft er standaard 1x per jaar last van...bomen van 50cm doorsnee die gewoon breken
oh, ik dacht omdat ik er gisteren was...bummertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
diehard hequote:
och gutquote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
diehard he
mjaaa.. ik ga in juli gewoon naar hi
Mooi, dan kan de trein straks gewoon weg rijden uit LWD naar ZWOquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
In Friesland houden ze de bruggen gesloten vanwege de wind
Inderdaadquote:
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
de dijken gaan er aan!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen orkanen? Hoe noem je dat hier buiten dan. We waaien weg!
he wat?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Het is zover. De vriendin gaat naar Leiden. Morgen om 7:00 beginnen ze te hakken en zagen.
*nerveus is*
Waar is Hans als je hem nodig hebtquote:
2012 al begonnen?quote:
We hebben vast nog een topic voor vanavond.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
we doen ons bestquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben vast nog een topic voor vanavond.
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!quote:
laat de wereld dan voor morgen vergaan... ouderavondquote:
Ja, dat is jouw schuldquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar is Hans als je hem nodig hebtwe hebben alleen Sjaak
Juist, De lage landen tellen ook mee!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |