Was die meeting niet ergens op een werkdag? De 14de van december meen ik, welke een maandag is. En ik denk dat ik ook wel wil komen - lijkt me toch interessant.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef robuust89 het volgende:
woei, interessante vragen!:D
slecht nieuws, op zaterdag werk ik, en hoewel meetings heel tof zijn, weet ik niet of het wel zo handig is om daar me werk voor af te zeggen
14e dec. heb ik een verjaardagquote:Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef NJN het volgende:
[..]
Was die meeting niet ergens op een werkdag? De 14de van december meen ik, welke een maandag is. En ik denk dat ik ook wel wil komen - lijkt me toch interessant.
als jullie naar arnhem gaan, dan wil ik ook graag meedoen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
nee johAls je meegaat vind t plaats in arnhem ivm reistijd, het is voor mij iets te ver om, om naar enschede, utrecht en weer terug te rijden, vandaar
Dus bij deze als jij mee gaat:
Meeting vind plaats in Arnhem op 12 december 2009 om 14.00 in de bagle en Beans
Vullen jullie t lijstje aan? Wie gaat ermee?
Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Thrackan?
NJN?
okayquote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
nee johAls je meegaat vind t plaats in arnhem ivm reistijd, het is voor mij iets te ver om, om naar enschede, utrecht en weer terug te rijden, vandaar
Dus bij deze als jij mee gaat:
Meeting vind plaats in Arnhem op 12 december 2009 om 14.00 in de bagle en Beans
Vullen jullie t lijstje aan? Wie gaat ermee?
Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Thrackan?
NJN?
Dat is lastig als nog niet precies weet wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef francis998 het volgende:
@tijnbrein
welke studie ik wil gaan doen is nog niet duidelijk het is niet eens duidelijk of ik verder wil gaan studeren. En als ik verder ga is het iig HBO, informatica, Bedrijgkundige informatica, IBM, IBL een van die. Maar verder heb ik geen idee wat te doen in mn toekomst![]()
@ Sempron
het lijkt me wel lastig, vooral met die competentie structuur(heb ik zelf op t mbo meegemaakt) lijkt het me lastig, omdat dat heel vrij is en ook wel vaag.
Maar een vraagje wat houdt ppd-nos in eigenlijk? Want voor asperger/autist zijn duidelijkere omschrijvingen te vinden? Maar PPD-NOS waar het voor staat weet ik wel...maar wat het inhoudt???
Dat laatste is inderdaad het grootste probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Het werken in een groepje ging mij redelijk af, vooral omdat ik het mijn verantwoordelijkheid tegenover de rest vond om mijn werk goed te doen ('eerlijkheid') Grootste probleem voor mij was het 'zoek-het-zelf-maar-uit-wat-je-moet-doen-systeem' waar ik niet mee overweg kon.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
De verklaring waarom autisten zijn ontstaanquote:
Medusa jaquote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Medusa?![]()
Bahhh om een rotdag te bekronen krijg ik net ook een berichtje dat een oud collega darmkanker heeft met uitzaaiingen. Werk al 3 jaar niet meer met haar samen, maar daarvoor 5 jaar heel nauw. Ik was toen net 15, zij was altijd een soort moederfiguur voor me. Ben me kapotgeschrokken maar weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan. Nooit geweten ook.. Ik ga maar een kaartje sturen.. En wil wel langs gaan.. maar durf niet echt goed.. Blegh helemaal naar van
Omdat ogen niet veel zeggen & omdat het raar voelt. In gesprek heb ik graag oog contact met degene waarmee ik in gesprek ben. Maar ik kijk vreemde mensen vrijwel nooit aan in de ogen. Hierdoor kijk ik vaak naar de grond. Ik heb dus het gevoel dat mensen in de ogen aankijken of hun gezicht aankijken onbeleefd is. Dat is dus niet zo, maar toch vind ik het moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ik heb een vraag over autisme, ben erg benieuwd naar jullie antwoorden als jullie die willen geven. Wat ik me altijd afgevraagd heb is waarom autisten je niet in de ogen aankijken (doen trouwens niet alle autisten). Wat is hier de reden achter? Omdat ogen ze niks zeggen? Of juist omdat ogen veel informatie over iemand geven? Of vanwege verlegenheid? Misschien zijn er nog wel andere redenen te bedenken.
Zo herkenbaar... gelukkig ben ik daar sinds begin dit jaar uitgekomen. Ik ga volgend jaar vmbo-t doen, en als het goed gaat, havo -> vwo -> uni. Ik kijk er wel naar uit, en bereid echt alles te geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef francis998 het volgende:
Maar verder heb ik geen idee wat te doen in mn toekomst![]()
ligt er puur aan wat het probleem is. meestal probeer ik te praten met mijn collega(?) en als we er dan niet uitkomen, dan retourtje leidinggevende.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:Wat een begin van de dag. In het kader van eerlijk zijn.. Als je een probleem hebt met iemand op t werk, stap je dna naar diegene toe of naar de leiding?
Het meest autistisch lijkt me om naar de leiding te gaan, uit angst om gekwetst te worden voor die collega.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:Wat een begin van de dag. In het kader van eerlijk zijn.. Als je een probleem hebt met iemand op t werk, stap je dna naar diegene toe of naar de leiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |