abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74811242
woei, interessante vragen!:D

slecht nieuws, op zaterdag werk ik, en hoewel meetings heel tof zijn, weet ik niet of het wel zo handig is om daar me werk voor af te zeggen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_74812222
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef robuust89 het volgende:
woei, interessante vragen!:D

slecht nieuws, op zaterdag werk ik, en hoewel meetings heel tof zijn, weet ik niet of het wel zo handig is om daar me werk voor af te zeggen
Was die meeting niet ergens op een werkdag? De 14de van december meen ik, welke een maandag is. En ik denk dat ik ook wel wil komen - lijkt me toch interessant.
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
pi_74812389
12 december
pi_74813199
Als het lukt wil ik toch wel heel graag mee
pi_74813220
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef NJN het volgende:

[..]

Was die meeting niet ergens op een werkdag? De 14de van december meen ik, welke een maandag is. En ik denk dat ik ook wel wil komen - lijkt me toch interessant.
14e dec. heb ik een verjaardag
pi_74813253
logician het is 12 december op een zaterdag in arnhem of in utrecht (afhankelijk van of jij mee ging of niet)
pi_74813407
Okay ik wil wel mee, mits het te lastig wordt, want dan ga ik gewoon gezellig de volgende keer mee
pi_74813425
te lastig? Voor jezelf?
pi_74813753
Nee nee voor jullie ivm de planning
pi_74813909
nee joh Als je meegaat vind t plaats in arnhem ivm reistijd, het is voor mij iets te ver om, om naar enschede, utrecht en weer terug te rijden, vandaar

Dus bij deze als jij mee gaat:

Meeting vind plaats in Arnhem op 12 december 2009 om 14.00 in de bagle en Beans

Vullen jullie t lijstje aan? Wie gaat ermee?

Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Thrackan?
NJN?
pi_74813991
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:
nee joh Als je meegaat vind t plaats in arnhem ivm reistijd, het is voor mij iets te ver om, om naar enschede, utrecht en weer terug te rijden, vandaar

Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Thrackan?
NJN?
als jullie naar arnhem gaan, dan wil ik ook graag meedoen.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:59:18 #187
104367 Thrackan
new and improved
pi_74815235
Ik hou m nog even in het midden als je het niet erg vindt...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_74815291
Dan blijft de ? nog ff staan

Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Blessed19
Thrackan?
NJN?
pi_74819622
Soooo i figured it out.
Waarom ik steeds zo down ben de laatste tijd.
Alles komt nu een beetje op me af en ik raak er down van maar die gevoelens ken ik niet waardoor ik ze niet kan kanaliseren. En blijf hangen in dat depri gevoel. Weer en werk zijn ook niet echt gunstige factoren. Dus.. Ik denk dat ik vanavond eens níet ga sporten maar voor de verandering met een zooi films op bed ga liggen onder de dekens
En een heel groot bord om mijn nek, DO NOT DISTURB!
Eventjes lekker toegeven aan dat winterdipje. En dan zien we morgen wel weer verder.
Ik ga tevens mijn pc afsluiten dus.. Fijne avond (maar misschien babbel ik straks alweer lekker mee..
pi_74820010
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Cassandra87 het volgende:

Tijnbrein
Cassandra +1
Logician
Thrackan?
NJN?
okay
pi_74820521
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef francis998 het volgende:
@tijnbrein
welke studie ik wil gaan doen is nog niet duidelijk het is niet eens duidelijk of ik verder wil gaan studeren. En als ik verder ga is het iig HBO, informatica, Bedrijgkundige informatica, IBM, IBL een van die. Maar verder heb ik geen idee wat te doen in mn toekomst

@ Sempron
het lijkt me wel lastig, vooral met die competentie structuur(heb ik zelf op t mbo meegemaakt) lijkt het me lastig, omdat dat heel vrij is en ook wel vaag.
Maar een vraagje wat houdt ppd-nos in eigenlijk? Want voor asperger/autist zijn duidelijkere omschrijvingen te vinden? Maar PPD-NOS waar het voor staat weet ik wel...maar wat het inhoudt???
Dat is lastig als nog niet precies weet wat je wilt.

PPD-NOS is een verzamelbak voor mensen die autistisch trekjes hebben maar niet genoeg voor een andere diagnose.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Het werken in een groepje ging mij redelijk af, vooral omdat ik het mijn verantwoordelijkheid tegenover de rest vond om mijn werk goed te doen ('eerlijkheid') Grootste probleem voor mij was het 'zoek-het-zelf-maar-uit-wat-je-moet-doen-systeem' waar ik niet mee overweg kon.
Dat laatste is inderdaad het grootste probleem.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74821076
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:

[..]

Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Zo zijn ze ontstaan denk ik
De verklaring waarom autisten zijn ontstaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74831844
Medusa?

Bahhh om een rotdag te bekronen krijg ik net ook een berichtje dat een oud collega darmkanker heeft met uitzaaiingen. Werk al 3 jaar niet meer met haar samen, maar daarvoor 5 jaar heel nauw. Ik was toen net 15, zij was altijd een soort moederfiguur voor me. Ben me kapotgeschrokken maar weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan. Nooit geweten ook.. Ik ga maar een kaartje sturen.. En wil wel langs gaan.. maar durf niet echt goed.. Blegh helemaal naar van
pi_74831965
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Medusa?

Bahhh om een rotdag te bekronen krijg ik net ook een berichtje dat een oud collega darmkanker heeft met uitzaaiingen. Werk al 3 jaar niet meer met haar samen, maar daarvoor 5 jaar heel nauw. Ik was toen net 15, zij was altijd een soort moederfiguur voor me. Ben me kapotgeschrokken maar weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan. Nooit geweten ook.. Ik ga maar een kaartje sturen.. En wil wel langs gaan.. maar durf niet echt goed.. Blegh helemaal naar van
Medusa ja

Sterkte
14 SHADES OF GREY
  woensdag 18 november 2009 @ 21:58:15 #195
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74833125
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ik heb een vraag over autisme, ben erg benieuwd naar jullie antwoorden als jullie die willen geven. Wat ik me altijd afgevraagd heb is waarom autisten je niet in de ogen aankijken (doen trouwens niet alle autisten). Wat is hier de reden achter? Omdat ogen ze niks zeggen? Of juist omdat ogen veel informatie over iemand geven? Of vanwege verlegenheid? Misschien zijn er nog wel andere redenen te bedenken.
Omdat ogen niet veel zeggen & omdat het raar voelt. In gesprek heb ik graag oog contact met degene waarmee ik in gesprek ben. Maar ik kijk vreemde mensen vrijwel nooit aan in de ogen. Hierdoor kijk ik vaak naar de grond. Ik heb dus het gevoel dat mensen in de ogen aankijken of hun gezicht aankijken onbeleefd is. Dat is dus niet zo, maar toch vind ik het moeilijk.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef francis998 het volgende:
Maar verder heb ik geen idee wat te doen in mn toekomst
Zo herkenbaar... gelukkig ben ik daar sinds begin dit jaar uitgekomen. Ik ga volgend jaar vmbo-t doen, en als het goed gaat, havo -> vwo -> uni. Ik kijk er wel naar uit, en bereid echt alles te geven.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  donderdag 19 november 2009 @ 06:09:06 #196
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_74840429
Ik vind oogcontact erg intiem, maar deins er niet voor terug. Ik moet er wel erg bij nadenken dat ik het doe, vermijd het doorgaans.

Zelfde als dat ik het niet kan verdragen als familieleden me willen omhelzen of zoenen, dat komt te dichtbij. Daarentegen had ik er met vriendinnen geen moeite mee.
pi_74840900
Ik heb trouwens vreemd genoeg wel moeite met oogcontact maken als ik iemand tegen kom op de gang (of al 100 meter van te voren zie aankomen) voelt raar, moet je 100m lang iemand aankijken of kijk je weg en daarna iemand aan, maar dan is de spontaniteit van, hey, had je nog niet gezien! ook weer weg. Soms denk ik ook teveel na

Goeiemorgen! Weer een werkdag Echt geen zin in.. Maar ga lekker vroeg weg vandaag, hebben ze pech gehad. En dan weer met de auto kijken of ik de file voor ben
pi_74842395
Wat een begin van de dag. In het kader van eerlijk zijn.. Als je een probleem hebt met iemand op t werk, stap je dna naar diegene toe of naar de leiding?
pi_74844835
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een begin van de dag. In het kader van eerlijk zijn.. Als je een probleem hebt met iemand op t werk, stap je dna naar diegene toe of naar de leiding?
ligt er puur aan wat het probleem is. meestal probeer ik te praten met mijn collega(?) en als we er dan niet uitkomen, dan retourtje leidinggevende.
pi_74845647
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Het meest autistisch lijkt me om naar de leiding te gaan, uit angst om gekwetst te worden voor die collega.
En dan op een harde, directe manier te vertellen wat er loos is.

De normale manier is om het eerst proberen met de collega te praten, en als het structureel niet lukt, voorzichtig een balletje op te gooien bij de leiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')