quote:
ik heb heulemaal geen grote mondquote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Good.vs.Evil, grote mond, klein hartje
en daarom hou ik van jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Pijnlijk zo'n hek in je ninjasterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef boudemaniak het volgende:
Haha, wat een mongool:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_doorboord.html#more
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
en mijn hartje is van diamant... kom je bijna niet doorheen en voelt ijskoud
*trekt het geelzwarte pakje aan... kijkt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en daarom hou ik van je
killbill 1oeh ben jij net zo cool als zij?
(ff dr naam kwijt)
Dat ik letterlijk geen grote mond heb, maak ik figuurlijk wel goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb heulemaal geen grote mond
moest vroeger bij de tandarts altijd 2x een half uur wachten omdat de kleinste gebitjes niet eens tegelijkertijd in mn mond pasten
*bijt in vingersquote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww je bent dus gewoon beetje bang voor gevoelensaah poepie toch
*knijpt in wangen*
goed topic:
Lekkerste konten topic (deel 2)
Gehehequote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
oke, en nu knielenquote:
Waarom zijn veel koosnaampjes zo anaal gericht?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingers
Grrrr ik ben geen poepie..
poepies stinken
Ze speelt Medusa in Percy Jackson & The Olympians Part I: The Lightning Thiefquote:
Dat is wat je iedereen wil laten denkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles wat jij wil natuurlijkquote:
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
* schroeft borstkas los, trekt hart eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wat je iedereen wil laten denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ook al riep ze het niet zo vaakquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je roept dta zo vaak dat ik er geen moer van geloof
braaf!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* schroeft borstkas los, trekt hart eruit
resultaat:Oeh oeh die hadden ze ook in Merlin en toen en toen toen kwam daar een heeeeeeele boze geeest uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik vind 't maar een serpent hoorquote:
Zwembad is wel heel belangrijk voor je hequote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
braaf!
en nu dat zwembad opblazen
zonder pomp uiteraard
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't maar een serpent hoor
Murmiequote:
ik hou van zwemmenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zwembad is wel heel belangrijk voor je he
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* schroeft borstkas los, trekt hart eruit
resultaat:Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar anyway, ik geloof er ook nix van![]()
ook zonder mij te vermoorden ben ik veel waardquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.
Maar anyway, ik geloof er ook nix van
In de tempel. Tja, look where that got her!quote:
Waar was nou ook alweer dat nr van die huurmoordenaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, best lucratief om jou te vermoorden dus.
Oh ja? Hoeveel breng je op dan? En hoequote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ook zonder mij te vermoorden ben ik veel waard
Ach ze was mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de tempel. Tja, look where that got her!
alleen als het warm isquote:
En toen werd er iemand boos en POEF een slangenkop.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ze was mooiNeukte in de tempel.
En kreeg 2 kids (nou ja kinderen) door vreemdgaan.
Wat een slet
watjequote:
en zie hier de UI van Tallyquote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ze was mooiNeukte in de tempel.
En kreeg 2 kids (nou ja kinderen) door vreemdgaan.
Wat een slet
daar moet je op een andere manier maar voor zorgenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
watjeharde tepels willen we zien!
Ach je moet er iets voor overhebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen werd er iemand boos en POEF een slangenkop.
En die werd er afgehakt. Nah, lekker dan!
[ afbeelding ]
quote:
Kun je ook Psyche worden. Da war ok 'n kei skon wijfke!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je moet er iets voor overhebben.
Ok!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je op een andere manier maar voor zorgen
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
watjeharde tepels willen we zien!
ow wanneer kom je langsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je op een andere manier maar voor zorgen
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
Daarbij slangen zijn mooi
Maar ik denk eerder dat ze problemen kreeg als iemand dr wilde aankijken
Die slangen waren niet echt het probleem
Geen probleem voor jou dusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebben
Of gewoon geen oogcontact makenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja moet je altijd een spiegeltje op zak hebben
Het wapen tegen Medusa, autistenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
Of gewoon geen oogcontact makenGelukkig doe ik dat nooit oogcontact maken
volgens mij hebben wij elkaar wel es aangekeken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon geen oogcontact makenGelukkig doe ik dat nooit oogcontact maken
En dan ga je me verlatenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je ook Psyche worden. Da war ok 'n kei skon wijfke!![]()
Ben ik wel Eros!
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
Medusa here I comequote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het wapen tegen Medusa, autisten
Die bestonden natuurlijk nog niet toen dat sprookje werd geschreven
Ja maar jij heet geen medusaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij elkaar wel es aangekeken hoor
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan ga je me verlaten
Eros ken ik eigenlijk het best van de glijmiddel
Hahahaquote:
quote:
klopt jaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar jij heet geen medusaen ken jou al langer dan vandaag
En het past ook wel bij onsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jamaar kijk ons nou! Hart en ziel!
hehe post dan hier ff een link, ik wil de reacties wel zienquote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaLOL
Die ga ik posten in het autisme topic
Precies, ik zeg doen we!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En het past ook wel bij ons
We zijn beide prachtig. En onze liefde is gewoon niet voorbestemd.
Maar toch
Oh gelukkig, maar je weet als je bijt, bijt ik gewoon terugquote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja echt wel!!!
[..]
klopt jaen ik bijt niet enzo
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe post dan hier ff een link, ik wil de reacties wel zienen ben te lui om zelf het topic op te zoeken
het ADHD topic is saai de laatste tijd. ADHD-ers hebben winterslaap ofzo
Ik heb grote zwarte, grote witte en kleine witte thuis. Daarom?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef Tally het volgende:
Ik zie je nu echt met vleugeltjes voor me Ang3l en waarom weet ik niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb grote zwarte, grote witte en kleine witte thuis. Daarom?
bijtsexquote:Op woensdag 18 november 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig, maar je weet als je bijt, bijt ik gewoon terug![]()
[..]PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 25
Ik denk dat ze het gewoon te druk hebben om te posten
adhd-ers en druk tsjaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bijtsex![]()
Noes doet ook bijtsex, met dr speeltje
ja die adhd-ers zijn denk i kdruk met andere dingen. ik ga er morgen wel weer posten
oh er was zowaar een postquote:Op woensdag 18 november 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
adhd-ers en druk tsja![]()
Zachtjes bijten
hey gezelli, t is verder nogal rustig.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. en ik ben terug..
was eten
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey gezelli, t is verder nogal rustig.
ik heb net eten besteld. voor t eerst via thuisbezorgd.nl
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. en ik ben terug..
was eten
tonijn, in bloed tussen hersenen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
dan ga ik niet kijken, ik heb het ongeduld uitgevondenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
tonijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn, in bloed tussen hersenen..
op die groente na klinkt het goedquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)
ben benieuwd. heb trek!
quote:
jij houdt niet zo van groenvoer?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op die groente na klinkt het goed
oeh jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker taco's en tortilla's eten bij mijn ouders
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]tonijn.. kan er wel vanalles mee eten
Pff is dat allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
tonijn-sla tortillaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad
Tonijn met ei en/of tomaat en/of komkommer![]()
Tonijn met banaan
Ik hoop niet in allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreft
jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga maar eens macaronisaus maken met worstels, courgette en tomatensaus
het lukte me nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn-sla tortilla
tonijnpizza
tonijnspaghetti
tonijnlasagne
tonijntosti
tonijn met brood en mayo
tonijn met ei idd
TONIJN
Forum Opties | |
---|---|