Kom gezellig een keer eten dan.quote:
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukte me niet![]()
ik was na 3 zinnen enorm afgeleid![]()
kon het niet meer aan ook
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarin wil je niet tegengesteld aan mij zijn dan?
als je luistert is het een stuk moeilijker he?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
Kijken en luisteren zijn 2 dingen te gelijker tijd dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je luistert is het een stuk moeilijker he?
dat heb ik ook altijd. of uhh, nooit dus eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
quote:
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef rival het volgende:
eneuhmm.. waarom ga ik nederlandse muziek steeds meer waarderen?
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?quote:
Jij verzint er altijd wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
dat doe je goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
ehrm, gewoon het leven![]()
En die van jou?
Doe dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je goed!
ik had dat al 10 dagen nietmaar morgen kan ik mijn rijbewijs weer ophalen
Vrouwenballen zijn gevaarlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
sgoequote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard gingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Maar nu weer wel? was je hem kwijt dan?
sterkte box!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |