dan ga je gewoon niet?quote:
je bent beter dan ikquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb het een paar minuten volgehouden
quote:
wat voor les dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]ja ook een optie maar nee tis pas de 2de les
uhmquote:
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..
hoezo moest?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
net alsof dat al kon
maar ik moest wat
Beetje socializenquote:
hockeyquote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
zitten daar nou leuke mensen op dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
quote:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zitten daar nou leuke mensen op dan?
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu kon ik weer aan de titel raden dat het Djayzz was de hm had geopend.
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsportenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
korfbalquote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?
dat is dan jammer voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsporten
zelfs voetbal is niet zo erg...
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)
ah dames is goed toch? misschine vallen die als een blok voor je
* Murmeli eet intussen een lekker tomatensoepje. ik ben fan van thuisbezorgd.nl per vandaag
Kom gezellig een keer eten dan.quote:
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukte me niet![]()
ik was na 3 zinnen enorm afgeleid![]()
kon het niet meer aan ook
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarin wil je niet tegengesteld aan mij zijn dan?
als je luistert is het een stuk moeilijker he?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
Kijken en luisteren zijn 2 dingen te gelijker tijd dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je luistert is het een stuk moeilijker he?
dat heb ik ook altijd. of uhh, nooit dus eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
quote:
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef rival het volgende:
eneuhmm.. waarom ga ik nederlandse muziek steeds meer waarderen?
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?quote:
Jij verzint er altijd wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
dat doe je goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
ehrm, gewoon het leven![]()
En die van jou?
Doe dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je goed!
ik had dat al 10 dagen nietmaar morgen kan ik mijn rijbewijs weer ophalen
Vrouwenballen zijn gevaarlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
sgoequote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard gingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Maar nu weer wel? was je hem kwijt dan?
sterkte box!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |