Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard ging
maar ik vind net een brief op de mat dat ie op me ligt te wachten!
Poema's is wel lekker ja. Blof isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
Eerst zien dan geloven!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sgoe![]()
ehhh ik kan juist geen dingen tegelijk. ik doe dingen tegelijk, maar ik kan het niet. dus ik doe dingen half, of niet goed, of ik ben er niet bij met mn hoofd. en ik raak overprikkeld waardoor ik dan boos kan worden op iemand die er helemaal niks aan kan doen. helaasch
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die wegquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meer
Hoe krijg je het voor elkaar? 50 te hard ofzo..
maar mooi dat je de wegen weer onveilig mag maken
ja alles werkt weerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
jaja, en dat voor iemand die alleen hip-hop albums heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Poema's is wel lekker ja. Blof is
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtDie teksten onbegrijpenlijk
Haha.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die weg.. maarja.heel stom.. . eigen schuld
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Dat is dus probleem waar ik in mijn werk tegen aan kan lopen. Meerdere dingen te gelijk doen en het liefst nog snel ook.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha.
Wel grappig, mijn ouders krijgen de laatste tijd best vaak bekeuringen, en ik nooit. terwijl ik toch zeker veel vaker veel te hard rijdt
Nopquote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
als jij ze straks krijgt kunnen ze er iig niks van zeggen
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofquote:
Haha, dan lig je lekker in dat dingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofGeweldig
Geïrriteerd. Ik ben nu bezig met dit.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?
Ja echt wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dan lig je lekker in dat ding
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Ik moest ook een MRI-scan laten maken. Gelukkig had ik een CD meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |