doei hoiquote:
het is wel een tering toffe filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik ff The Pianist downen, duurt dat ding 2,5 uur
Juh, daarom downde ik hem ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is wel een tering toffe film
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Shooterquote:
Die is echt mega goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik ff The Pianist downen, duurt dat ding 2,5 uur
Geloof het nietquote:
quote:
quote:
Ah, denk alquote:
Die film is ook echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Trailer ziet er veelbelovend uit.
Ik ging eens stiekem kijken vroeger, toen ik net mn tv op mn kamer had. Ik sliep pas om half 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Trailer ziet er veelbelovend uit.
Hallo, hij duurt 2,5 uur hoor, geen 5,5 uurquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ging eens stiekem kijken vroeger, toen ik net mn tv op mn kamer had. Ik sliep pas om half 2
Noortjequote:
Ja, maar hij begon pas 's nachtsquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo, hij duurt 2,5 uur hoor, geen 5,5 uur
Je luistert.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is dit nou voor een TT johdat ga ik even fixen.
Maak er iets moois van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Doe er wat leuks meequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
moee?quote:
Je hebt een Macquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar je diepste verlangens? Natuurlijk!
Nou, zo te merken niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar je diepste verlangens? Natuurlijk!
Ik gok via je Last.Fmquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
(Ik gok op het desktop topic!)
[..]
Tegenvaller.
Bepaalde karaktertrekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
Listening now using iTunes (Mac) + The Last.fm Scrobblerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
[..]
Tegenvaller.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik graag kaas wil eten
Ahquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Listening now using iTunes (Mac) + The Last.fm Scrobbler
Dat heb ik ook heel erg gemist jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan ik eindelijk weer eens met Breathtaking SC'en.
Deja vu noemen ze datquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik droomde laatst dat ik op de weg mn oud aardrijkskunde leraar tegenkwam op straat, die in zo;n elektrische rolstoel mij voorbij scheurde. En toen kwam er zo een andere vent in zo'n zelfde rolstoel en die had reclamestickers van MarkMakelaars
En die ochtend erna (niet in mn droom) fietste ik hem bijna aan omdat ie zomaar overstak
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deja vu noemen ze dat. Is echt superraar om mee te maken
.
Oeh. Ja. Dat is helemaal zo Mark.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan ik eindelijk weer eens met Breathtaking SC'en.
Vandaar dat het deja vu heet ja...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vandaar dat het deja vu heet ja...
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?
En dat heeft toch te maken met vertraging ergens in het verwerken van de informatie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet anders
Dan is het dus geen déjà vuquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet anders
Oh,quote:
Uuuh ja. Hier wel hoor.quote:
Nou, open alvast je verjaardagstopic zou ik zeggen!quote:
Neeeeee daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, open alvast je verjaardagstopic zou ik zeggen!
Jij ookquote:
Volgens mij heb je een paar uitnodigingen.quote:
Whats your street reputation shit volgensmijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een paar uitnodigingen.
Wat een noobsquote:
Laat me raden, IMDb top 250?quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
Ah godver de godver
dit kan je niet menen!
quote:
Godverdommequote:Onderwerp: Bevestiging theorie-examen
Beste Heimen van Gens,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Auto (B) op 16-11-2009 om 10:30 uur in LEUSDEN.
Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet.
N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet,
CBR
Idioot. Dat was gister.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
[..]
GodverdommeIk kan mezelf wel beurs meppen nu
Nee, een week later.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Je zei het vorige week nog! Toen dacht je dat het een week eerder was!
Agenda gek. Leer plannen.
=""""""""""""""""""""""""""""""""""""""D!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
[..]
GodverdommeIk kan mezelf wel beurs meppen nu
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Hyman het volgende:
En nu heb ik 2 toetsen morgen, waarvoor ik niet heb geleerd
Ik schaam me nu best wel kapot eigenlijkquote:
Ja, begin dan ergens aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik schaam me nu best wel kapot eigenlijken toch heb ik een lach op mn gezicht, ik denk dat ik mezelf aan het uitlachen ben
Gast.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik schaam me nu best wel kapot eigenlijken toch heb ik een lach op mn gezicht, ik denk dat ik mezelf aan het uitlachen ben
Ja, zit niets anders opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast.
Nja. Dan maar je theorie in 3x.
Ja. Leren bitch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Hyman het volgende:
Hmm, juist. laat ik dan maar even kijken wat ik morgen moet maken
Tjaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Daar zit je dan met 400gig aan films en zonder theorie examen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Daar zit je dan met 400gig aan films en zonder theorie examen.
Ja 10000000000000 series en films enzoquote:
Tering. Je komt een beetje kansloos over nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja 10000000000000 series en films enzo
Wanneer is Noortje. er weer
Poeh, poeh. 10 series hooguitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja 10000000000000 series en films enzo
Wanneer is Noortje. er weer
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tering. Je komt een beetje kansloos over nu.
Mooie stiefbroer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
godverdommezit ik alwéér in pyjama als mn nieuwe stiefbroer langskomt. is al de 5e x ofzo
Lekkere rep krijg ik zo
Had ik ook maar dan bij m'n stiefbroertje. Gewoon schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
godverdommezit ik alwéér in pyjama als mn nieuwe stiefbroer langskomt. is al de 5e x ofzo
Lekkere rep krijg ik zo
Ach, als het maar fijn zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
Lekkere rep krijg ik zo
Nah, hij zal je type moeten zijn denk ik...quote:
Foto?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Nah, hij zal je type moeten zijn denk ik...En met een ontzettend breezah vriendinnetje, die mij altijd heel vuil aankijkt.
Dat is dan wel weer grappig.
Dudequote:
Denk niet dat ie dat zo zou waarderen.quote:
Misschien is die wel heel sexy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
Lekkere rep krijg ik zo
Neh, jij nog suggesties?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat zo zou waarderen.![]()
Ben net expres aan n ijsje gaan likken toen ie eigenlijk naar mn moeder moest luisteren.Te gemeen.
![]()
![]()
Sjoegerrrd.Al iets wijzer qua schoenen?
En T_Y nog steeds niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tering. Je komt een beetje kansloos over nu.
Ik heb lichtblauwe sokken aan, een zwarte nike sportbroek met felroze strepen, een paars truitje en een zwart met groen vestquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien is die wel heel sexy.
Je Pyama dan.
paarse detailsquote:
Maar ik ben gewoon kansloos, MarkM.quote:
T_Y ook hoor, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon kansloos, MarkM.
Maar ik ben ook wel tof hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
T_Y ook hoor, dus maak je geen zorgen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel tof hoor.
Trouwens je avatar is die niet van liiszle
Dude.quote:
Correct!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel tof hoor.
Trouwens je avatar is die niet van liiszle
Dat 1e ook hoop ik toch?quote:
Correct.quote:
quote:
Paars, ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb lichtblauwe sokken aan, een zwarte nike sportbroek met felroze strepen, een paars truitje en een zwart met groen vestEcht sexy is t niet
![]()
[..]
paarse details
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wel van het breezahvriendinnetje dan he
Paars is tof bij schoenen, als t de details zijn.quote:
Als de naam eindigt op een A zegt dat meestal al genoeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:
Dat heeft ze als hyves naam.En ze is like, 19 of 20.
dat is echt om te huilenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:
Dat heeft ze als hyves naam.En ze is like, 19 of 20.
Zie PI.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
En ze is ook nog een lelijk ook, ja ik heb haar hyves gechekt
Je bedoeld als het blauw bij de rechtse hier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Paars is tof bij schoenen, als t de details zijn.
Zal eens rondkieken @ sites.![]()
Google of wut?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
En ze is ook nog een lelijk ook, ja ik heb haar hyves gechekt
Ja zoiets, zie post onder de jouwe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld als het blauw bij de rechtse hier?
[ afbeelding ]
whihihihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Sjoegerd: paarse details
Model schoen vind ik wat minder, maar t paars is wel mooi.
gewoon Selinnaaa bij hyves zoeken, komt zij als enige resultaat eruitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Oh ik had der via de blokker hyvesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
gewoon Selinnaaa bij hyves zoeken, komt zij als enige resultaat eruit
Is wel aardig mijn model schoenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Dan zoek je andere.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is wel aardig mijn model schoenen... Alleen ze zijn zo donker
Why?quote:
Hey Noorquote:
Veel plezier alvast voor als ik het ook vergeet enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
Zo, mn volgende theorie is gepland op 12 december
Paarsfetish?quote:
Heb je hem ook weerquote:
Wie stinkt er zo?quote:
Whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
Dan hoop ik mijn rijbewijs al te hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
Da's niks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Why?
EDIT: 4 posts in niet eens 1 minuut![]()
Yeah! Maar da's ook het enige goede vandaag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey Noor. Ik zag dat het nog goed was gekomen met je profielwerkstuk
!
okquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's niks.
[..]
Yeah! Maar da's ook het enige goede vandaag.
EN GODVER mijn computer loopt steeds vast![]()
![]()
Misschien vind je mijn shirt dan een beetje leukquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
KingGnome is tofquote:
Vast welquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien vind je mijn shirt dan een beetje leuk
Pure liefdequote:
Als we dat gaan doen weet ik ook wel wat leuks, moment.quote:
Of nietquote:
Nog nooit live gehoordquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar live is ze vervelend.
Ze zingt live wel goed enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nog nooit live gehoord
Hoezo dan?
Bart... kap aub.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uuhquote:
Bartquote:
Sorryquote:
Ja nou sorry, echt ik word gek van de buikpijn en alles was stom vandaag en ik heb de hele dag bijna geen huiswerk gedaan (behalve op school) en OMG. Ik ben fucking gestrest echt. Sorry.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Zeroku het volgende:
Kap eens met die kutspam aub.
En Noor, rustiggggggg.
Als bij ons de bak leeg is krijgt ze nieuw waterquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Plums het volgende:
Mijn stiefvader meent dat je een hond maar 2x per dag een beetje water mag geven omdat ie anders binnen plast. Hond is helemaal uitgedroogd nu. WtfEn fyi, ze plast niet eens binnen.
![]()
Stiefvaders die nooit een hond gehad hebben en een moeder die daarnaar luistert.
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Ho, kut. Bart sorry. Ik dacht dat jij die kutkoppen allemaal kopieërde.
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Ho, kut. Bart sorry. Ik dacht dat jij die kutkoppen allemaal kopieërde.
Gezellig tussen de spinnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
![]()
Ik ben kansloos ik moet lachen achter de PC
Zulke dagen heeft iedereen wel eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry, echt ik word gek van de buikpijn en alles was stom vandaag en ik heb de hele dag bijna geen huiswerk gedaan (behalve op school) en OMG. Ik ben fucking gestrest echt. Sorry.
Ik word zo heet van die picsquote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeDie fase ben ik al ff voorbij.
zoals t hoort! ik ga dat beest gewoon de hele dag water geven, fuck mn stiefpa. de hond is belangrijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als bij ons de bak leeg is krijgt ze nieuw water... Als we het merken want er is niet altijd iemand thuis natuurlijk
...
Jamaar moet nog schooooool en en en zoooooo. En eigenlijk moet ik morgen naar Engels maar daarna twee tussenuren dus als ik niet ga kan ik lang slapen. Maar heb ook al natuurkunde geskipt vandaag. Waar ik me bedacht dat ik eigenlijk ook had moeten gaan want cijfers van de toets. Ojeeeee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zulke dagen heeft iedereen wel eens. Als je nou rustig doet wat je wilt doen en dan gaat slapen is het morgen weer een heel stuk beter
.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus wat ben ik toch een egoïstische bitch zonder gevoel.
Hoezoquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind het wel meevallen tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
what u doquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:
We zijn nogal gek met de hondquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Plums het volgende:
[..]
zoals t hoort! ik ga dat beest gewoon de hele dag water geven, fuck mn stiefpa. de hond is belangrijker.deden we bij de vorige 2 honden ook, en dat ging ook prima. komt er weer n vent, luistert mn moeders opeens alleen nog naar hem .
dom wijf.
Ze lijken op KingGone.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou ook van mn hondje, daarom ben ik zo pissed nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zijn nogal gek met de hond.. Soort van klein zusje
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.quote:
Cijfers van die toets hoor je later toch wel, of op internet? Dat lijkt me niet zo'n ramp eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jamaar moet nog schooooool en en en zoooooo. En eigenlijk moet ik morgen naar Engels maar daarna twee tussenuren dus als ik niet ga kan ik lang slapen. Maar heb ook al natuurkunde geskipt vandaag. Waar ik me bedacht dat ik eigenlijk ook had moeten gaan want cijfers van de toets. Ojeeeee.
Als je geen gevoel had, had je dit bericht niet gepostquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:
Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaaptquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.Argh. Spijt.
Dat klinkt vrij bekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.Argh. Spijt.
Nee, maar dan merkt hij wel op dat ik er niet ben zegmaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cijfers van die toets hoor je later toch wel, of op internet? Dat lijkt me niet zo'n ramp eerlijk gezegd. En als je Engels niet zo hard nodig hebt, oftewel dat je het allemaal al wel snapt, who cares als je het dan een keer overslaat. En school kan ook een keer wachten he
. Je kan ook belangrijkere dingen aan je hoofd hebben als school
.
Ouch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
*Rent naar kamer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaapt.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaapt.
Ik niet, maar ik ben dan ook een kutkind dat denkt dat de wereld om haar draait. Maar dat kan heul niet, want de wereld draait om de zon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouch.
Dat is niet zo tof idd.
Mijn mams komt af en toe gewoon me kamer in om iets te zeggen of gezellig te praten. Doe ik gewoon mijn beeldscherm ffies uit
Zoals net.
Nijnquote:
quote:
Hmm, op die manier. Wat is bij jullie dan de sanctie, dubbel inhalen? Of je gaat nu slapen en staat morgen dan vroeg op en rust in het tussenuur uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar dan merkt hij wel op dat ik er niet ben zegmaar.
Ja ik snap Engels wel en we leren er fucking niks bij, maar morgen gaan we oefeningen bespreken en als ik er morgenochtend niet ben word ik opgeschrevuhhhhh (want eerste uur, dan komt de verzuimcoördinator langs) en dan krijg ik weer gezeik enzo. Kutschool die in mijn laatste jaar zich aan de regeltjes gaat houden.
En en. Ja. Ik wil slapen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook een kutkind dat denkt dat de wereld om haar draait. Maar dat kan heul niet, want de wereld draait om de zon.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Meneerquote:
Ja zoiets. Ik weet het niet eens eigenlijk, kan je nagaan, zit hier al 5,5 jaar op school.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, op die manier. Wat is bij jullie dan de sanctie, dubbel inhalen? Of je gaat nu slapen en staat morgen dan vroeg op en rust in het tussenuur uit. Dan heb je nergens gezeik mee, alleen niet helemaal wat je wilt.
En met die regels is bij ons ook, en dat is echt kut.
Bij mij opzich wel redelijk okayquote:
Nee hoor. KingGone is tof.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle mongooltjes lijken op KG. Of niet?![]()
Ik weet het niet.
Jij ook.quote:
ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij opzich wel redelijk okay.. En bij jou daar?
Werkt je ma niet dan? Lijkt me inderdaad best vervelend, nooit echt een moment alleen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het niet eens eigenlijk, kan je nagaan, zit hier al 5,5 jaar op school.
Mja. Eigenlijk moet ik gewoon gaan want heb dan twee tussenuren dus dan kan ik werken. Maar ik heb zo geen zin. Denk dat ik maar egwoon eerder opsta en thuis wat doe. Maar maar mijn moeder is thuis. Ik wil godverdomme een keer lekker relaxt alleeeeeen een ochtend hebben, een keer alleen thuiskomen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoi jongens, ik leef weeerrrr!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |