Had ik ook maar dan bij m'n stiefbroertje. Gewoon schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
godverdommezit ik alwéér in pyjama als mn nieuwe stiefbroer langskomt. is al de 5e x ofzo
Lekkere rep krijg ik zo
Ach, als het maar fijn zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
godverdommezit ik alwéér in pyjama als mn nieuwe stiefbroer langskomt. is al de 5e x ofzo
Lekkere rep krijg ik zo
Nah, hij zal je type moeten zijn denk ik...quote:
Foto?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Nah, hij zal je type moeten zijn denk ik...En met een ontzettend breezah vriendinnetje, die mij altijd heel vuil aankijkt.
Dat is dan wel weer grappig.
Dudequote:
Denk niet dat ie dat zo zou waarderen.quote:
Misschien is die wel heel sexy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Plums het volgende:
Lekkere rep krijg ik zo
Neh, jij nog suggesties?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat zo zou waarderen.![]()
Ben net expres aan n ijsje gaan likken toen ie eigenlijk naar mn moeder moest luisteren.Te gemeen.
![]()
![]()
Sjoegerrrd.Al iets wijzer qua schoenen?
En T_Y nog steeds niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tering. Je komt een beetje kansloos over nu.
Ik heb lichtblauwe sokken aan, een zwarte nike sportbroek met felroze strepen, een paars truitje en een zwart met groen vestquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien is die wel heel sexy.
Je Pyama dan.
paarse detailsquote:
Maar ik ben gewoon kansloos, MarkM.quote:
T_Y ook hoor, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon kansloos, MarkM.
Maar ik ben ook wel tof hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
T_Y ook hoor, dus maak je geen zorgen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel tof hoor.
Trouwens je avatar is die niet van liiszle
Dude.quote:
Correct!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel tof hoor.
Trouwens je avatar is die niet van liiszle
Dat 1e ook hoop ik toch?quote:
Correct.quote:
quote:
Paars, ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb lichtblauwe sokken aan, een zwarte nike sportbroek met felroze strepen, een paars truitje en een zwart met groen vestEcht sexy is t niet
![]()
[..]
paarse details
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wel van het breezahvriendinnetje dan he
Paars is tof bij schoenen, als t de details zijn.quote:
Als de naam eindigt op een A zegt dat meestal al genoeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:
Dat heeft ze als hyves naam.En ze is like, 19 of 20.
dat is echt om te huilenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Naam: '$0 Selinnaa:heartbounce:
Dat heeft ze als hyves naam.En ze is like, 19 of 20.
Zie PI.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
En ze is ook nog een lelijk ook, ja ik heb haar hyves gechekt
Je bedoeld als het blauw bij de rechtse hier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Paars is tof bij schoenen, als t de details zijn.
Zal eens rondkieken @ sites.![]()
Google of wut?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
En ze is ook nog een lelijk ook, ja ik heb haar hyves gechekt
Ja zoiets, zie post onder de jouwe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld als het blauw bij de rechtse hier?
[ afbeelding ]
whihihihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Sjoegerd: paarse details
Model schoen vind ik wat minder, maar t paars is wel mooi.
gewoon Selinnaaa bij hyves zoeken, komt zij als enige resultaat eruitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Oh ik had der via de blokker hyvesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
gewoon Selinnaaa bij hyves zoeken, komt zij als enige resultaat eruit
Is wel aardig mijn model schoenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Google of wut?![]()
Dan zoek je andere.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is wel aardig mijn model schoenen... Alleen ze zijn zo donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |