Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaaptquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.Argh. Spijt.
Dat klinkt vrij bekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.Argh. Spijt.
Nee, maar dan merkt hij wel op dat ik er niet ben zegmaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cijfers van die toets hoor je later toch wel, of op internet? Dat lijkt me niet zo'n ramp eerlijk gezegd. En als je Engels niet zo hard nodig hebt, oftewel dat je het allemaal al wel snapt, who cares als je het dan een keer overslaat. En school kan ook een keer wachten he
. Je kan ook belangrijkere dingen aan je hoofd hebben als school
.
Ouch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
*Rent naar kamer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaapt.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga dan nog naar haar toe, en zeg dat je het niet zo bedoelde? Neem aan dat ze niet meteen slaapt.
Ik niet, maar ik ben dan ook een kutkind dat denkt dat de wereld om haar draait. Maar dat kan heul niet, want de wereld draait om de zon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ouch.
Dat is niet zo tof idd.
Mijn mams komt af en toe gewoon me kamer in om iets te zeggen of gezellig te praten. Doe ik gewoon mijn beeldscherm ffies uit
Zoals net.
Nijnquote:
quote:
Hmm, op die manier. Wat is bij jullie dan de sanctie, dubbel inhalen? Of je gaat nu slapen en staat morgen dan vroeg op en rust in het tussenuur uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar dan merkt hij wel op dat ik er niet ben zegmaar.
Ja ik snap Engels wel en we leren er fucking niks bij, maar morgen gaan we oefeningen bespreken en als ik er morgenochtend niet ben word ik opgeschrevuhhhhh (want eerste uur, dan komt de verzuimcoördinator langs) en dan krijg ik weer gezeik enzo. Kutschool die in mijn laatste jaar zich aan de regeltjes gaat houden.
En en. Ja. Ik wil slapen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook een kutkind dat denkt dat de wereld om haar draait. Maar dat kan heul niet, want de wereld draait om de zon.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Meneerquote:
Ja zoiets. Ik weet het niet eens eigenlijk, kan je nagaan, zit hier al 5,5 jaar op school.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, op die manier. Wat is bij jullie dan de sanctie, dubbel inhalen? Of je gaat nu slapen en staat morgen dan vroeg op en rust in het tussenuur uit. Dan heb je nergens gezeik mee, alleen niet helemaal wat je wilt.
En met die regels is bij ons ook, en dat is echt kut.
Bij mij opzich wel redelijk okayquote:
Nee hoor. KingGone is tof.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle mongooltjes lijken op KG. Of niet?![]()
Ik weet het niet.
Jij ook.quote:
ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij opzich wel redelijk okay.. En bij jou daar?
Werkt je ma niet dan? Lijkt me inderdaad best vervelend, nooit echt een moment alleen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het niet eens eigenlijk, kan je nagaan, zit hier al 5,5 jaar op school.
Mja. Eigenlijk moet ik gewoon gaan want heb dan twee tussenuren dus dan kan ik werken. Maar ik heb zo geen zin. Denk dat ik maar egwoon eerder opsta en thuis wat doe. Maar maar mijn moeder is thuis. Ik wil godverdomme een keer lekker relaxt alleeeeeen een ochtend hebben, een keer alleen thuiskomen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoi jongens, ik leef weeerrrr!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |