Zulke dagen heeft iedereen wel eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry, echt ik word gek van de buikpijn en alles was stom vandaag en ik heb de hele dag bijna geen huiswerk gedaan (behalve op school) en OMG. Ik ben fucking gestrest echt. Sorry.
Ik word zo heet van die picsquote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeDie fase ben ik al ff voorbij.
zoals t hoort! ik ga dat beest gewoon de hele dag water geven, fuck mn stiefpa. de hond is belangrijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als bij ons de bak leeg is krijgt ze nieuw water... Als we het merken want er is niet altijd iemand thuis natuurlijk
...
Jamaar moet nog schooooool en en en zoooooo. En eigenlijk moet ik morgen naar Engels maar daarna twee tussenuren dus als ik niet ga kan ik lang slapen. Maar heb ook al natuurkunde geskipt vandaag. Waar ik me bedacht dat ik eigenlijk ook had moeten gaan want cijfers van de toets. Ojeeeee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zulke dagen heeft iedereen wel eens. Als je nou rustig doet wat je wilt doen en dan gaat slapen is het morgen weer een heel stuk beter
.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus wat ben ik toch een egoïstische bitch zonder gevoel.
Hoezoquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind het wel meevallen tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
what u doquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:
We zijn nogal gek met de hondquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Plums het volgende:
[..]
zoals t hoort! ik ga dat beest gewoon de hele dag water geven, fuck mn stiefpa. de hond is belangrijker.deden we bij de vorige 2 honden ook, en dat ging ook prima. komt er weer n vent, luistert mn moeders opeens alleen nog naar hem .
dom wijf.
Ze lijken op KingGone.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou ook van mn hondje, daarom ben ik zo pissed nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zijn nogal gek met de hond.. Soort van klein zusje
Komt mn moeder mn kamer binnen om gedag te zeggen aangezien ze gaat slapen. Wenst ze me veel plezier voor morgen en zegt ze nog even dat ik op moet passen en voorzichtig moet zijn. [Ga morgen naar The Prodigy in België met wat vrienden in een huurauto.] En het enige dat ik dan zeg is: "Doei, weltrusten" Zonder dat ik van mn scherm wegkijk.quote:
Cijfers van die toets hoor je later toch wel, of op internet? Dat lijkt me niet zo'n ramp eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jamaar moet nog schooooool en en en zoooooo. En eigenlijk moet ik morgen naar Engels maar daarna twee tussenuren dus als ik niet ga kan ik lang slapen. Maar heb ook al natuurkunde geskipt vandaag. Waar ik me bedacht dat ik eigenlijk ook had moeten gaan want cijfers van de toets. Ojeeeee.
Als je geen gevoel had, had je dit bericht niet gepostquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |