Maak er iets moois van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is dit nou voor een TT johdat ga ik even fixen.
Doe er wat leuks meequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is dit nou voor een TT johdat ga ik even fixen.
moee?quote:
Je hebt een Macquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar je diepste verlangens? Natuurlijk!
Nou, zo te merken niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar je diepste verlangens? Natuurlijk!
Ik gok via je Last.Fmquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
(Ik gok op het desktop topic!)
[..]
Tegenvaller.
Bepaalde karaktertrekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
Listening now using iTunes (Mac) + The Last.fm Scrobblerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT?
[..]
Tegenvaller.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik graag kaas wil eten
Ahquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Listening now using iTunes (Mac) + The Last.fm Scrobbler
Dat heb ik ook heel erg gemist jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan ik eindelijk weer eens met Breathtaking SC'en.
Deja vu noemen ze datquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik droomde laatst dat ik op de weg mn oud aardrijkskunde leraar tegenkwam op straat, die in zo;n elektrische rolstoel mij voorbij scheurde. En toen kwam er zo een andere vent in zo'n zelfde rolstoel en die had reclamestickers van MarkMakelaars
En die ochtend erna (niet in mn droom) fietste ik hem bijna aan omdat ie zomaar overstak
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deja vu noemen ze dat. Is echt superraar om mee te maken
.
Oeh. Ja. Dat is helemaal zo Mark.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan ik eindelijk weer eens met Breathtaking SC'en.
Vandaar dat het deja vu heet ja...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vandaar dat het deja vu heet ja...
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
een deja vu is toch meer iets meemaken, wat je denkt al eerder mee te hebben gemaakt, toch?
En dat heeft toch te maken met vertraging ergens in het verwerken van de informatie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet anders
Dan is het dus geen déjà vuquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik in mn droom meemaakte was compleet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |