quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat spel. Nog steeds aan verslaafd?![]()
Klinkt interessant.
Goed verhaal.... hoge verspeelbaarheid, ookal ben ik nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, wat maakt dit spel zo bijzonder?
Oke, ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed verhaal.... hoge verspeelbaarheid, ookal ben ik nog niet zo ver.
Ken ik u?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef MazigeWafkees het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_huwelijksfeest.html
Luctorquote:
Moet ik toch eerst weten wie je bent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Die vraag kan je zelf het beste beantwoorden, lijkt mij.
Vast weer een kloon van Peter11quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst weten wie je bent?
En die was weer een kloon van.... ?quote:
Simone, dat wéét je tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En die was weer een kloon van.... ?
Ja.quote:
Negeren is begerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja.Ik heb geen idee wat ik met al die aandacht moet.
Postmortum deed het ook, maar zijn topic werd snel gesloten.
Ey dat achtergrondliedje wat nu speelt toen Brad Pitt dat meisje zit te stalken. Weer jij toevallig de naam? Ik ben gek op dat deuntje.quote:
quote:
uhm... Even gemist.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey dat achtergrondliedje wat nu speelt toen Brad Pitt dat meisje zit te stalken. Weer jij toevallig de naam? Ik ben gek op dat deuntje.
Bedankt voor de PM trouwens.quote:
Het achtergrondmuziek komt vast weer terug als hij haar weer stalkt.quote:
Goed op blijven letten dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM trouwens.
[..]
Het achtergrondmuziek komt vast weer terug als hij haar weer stalkt.
Misschien kan ik met geluk de hele OST even downloaden kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed op blijven letten dus.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien kan ik met geluk de hele OST even downloaden kopen
Ik ga mijn nest in en ik kijk tegenlijk tv..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Film is nog niet klaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |