Ik ben heel goed in tips geven die ook voor mijzelf geldenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, je gaf een tip waar ik echt niets mee kan enzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wie laat ik nog maar even in het midden
Dat moet haast welquote:
Ik weet inmiddels dat je graag op de hoogte ben van alles wat er hier afspeeltquote:
Ach, een kniesoor die daar tegenwoordig nog op let.quote:
Carriere niet voor mij, humor welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat je graag op de hoogte ben van alles wat er hier afspeeltmaar zo vaak ben ik hier niet heb alleen wat vluchtig gelezen.
Volgens mij zijn het wel 2punten die best belangrijk zijn
Zou kunnenquote:
* stbabylon kniesoor meldt zichquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, een kniesoor die daar tegenwoordig nog op let.
Er is ruimte in mijn PM boxquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar omdat het mij niet vaak voorkomt houd ik het nog even stil
Verstandigquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar omdat het mij niet vaak voorkomt houd ik het nog even stil
Will & Grace.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een grace-knorretje? Wat is dat?
Och, de geruchtenmachine is bij deze mogelijk al in gang gezet.quote:
Aaah die! Die is grappig.quote:
Welke? Die ene die altijd stoned was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Ripley het volgende:
Ik lach vaak een beetje als die kleine van de grobbebollen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de geruchtenmachine is bij deze mogelijk al in gang gezet.![]()
[..]
Aaah die! Die is grappig.
Als er iets te melden is zal je zeker op de hoogte gebracht worden of je als eerste het hoort dat is een ander verhaalquote:
Na alle shit van de afgelopen maanden doe ik het rustig aanquote:
Als ze maar pijpt!quote:
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een puntquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke? Die ene die altijd stoned was?
Anders is het wel een heeele matige hoeâh he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Tally het volgende:
Als ze maar pijpt!
PM nou maar gewoon wie het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als er iets te melden is zal je zeker op de hoogte gebracht worden of je als eerste het hoort dat is een ander verhaal![]()
[..]
Na alle shit van de afgelopen maanden doe ik het rustig aan
Om een punthoofd van te krijgen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een punt
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hemquote:
Ze zijn er M. ze zijn er!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders is het wel een heeele matige hoeâh he!
Nou, ik weet nog van die keer!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM nou maar gewoon wie het is
Iedereen hier kan beamen dat ik het niet door vertel
Tussen dr longen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hem
Pijpen over je longen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hem
Zo goed ken ik ze nu ook weer niet post gewoon even een foto of een linkquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een punt
foto'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Heb ik al verteld dat ik leuke schoenen heb gekocht
Even zoekenquote:
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Heb ik al verteld dat ik leuke schoenen heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan in het zwart!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.
Jawel! Post die lelijke foto's nog een keer johquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.
Die dingen zijn coolquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse
Hij's dus groen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Tally het volgende:
Venco is dat niet zoiest voor jou ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan in het zwart!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Nee joh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Venco is dat niet zoiest voor jou ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
owww ? hakjes ? laarzen ? platteschoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh.(al vind ik ze briljant bedacht toen ik ze voor het eerst zag).
Heb trouwens al nieuwe schoenen.
Ja ik vind ze cutequote:
Gewoon All Stars.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
owww ? hakjes ? laarzen ? platteschoen
Ik vind dat lekkerquote:
Goed oefenen dan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik vind ze cute
Zaterdag wil ik ze aanDus moet ik ze nog even wat uitlopen
quote:
Heb ik nog 3 dagen voor!quote:
was je ziek thuis dan ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik nog 3 dagen voor!
Morgen ga ik weer werken denk ik
dat poekie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan. Dag popjes
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan. Dag popjes
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat poekie!
de schoenen van venco zijn leuk.... ik heb ze gezien maar niet van venco
Ja bijwerkingen van de griepprik.quote:
Hoe weet jij dat nu weer dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat poekie!
de schoenen van venco zijn leuk.... ik heb ze gezien maar niet van venco
Jupz! en aan die voeten waren ze erg leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.
Volgens mij beperkte geheugen had je niet al alstars of soort gelijk iets?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.
Nee, mijn ogen vielen wel gelijk op datzelfde petje en ik vond haar jasje ook erg leuk! Wat dat betreft best dezelfde smaak enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jupz! en aan die voeten waren ze erg leukIk denk aan jouw voeten ook wel. die andere voeten hadden er ook een leuke jas en petje bij
hebjij dat ook?
Klopt, maar die waren duidelijk niet meer geschikt voor de winterquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens mij beperkte geheugen had je niet al alstars of soort gelijk iets?
Tijger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi autoquote:
Ook zo'n avondquote:
Waarom krijg jij wel linkjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Tally het volgende:
Ik krijg net een linkjes van Lotusss. Wat een leuke schoenen hebben ze daar![]()
Daar hebben we weinig aan als wij geen linkjes te zien krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Tally het volgende:
Ik krijg net een linkjes van Lotusss. Wat een leuke schoenen hebben ze daar![]()
/care. Ik meen het net zoveel.quote:
Hoe weet jij dat ? mss meen ik het wel minder ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hebben we weinig aan als wij geen linkjes te zien krijgen.![]()
[..]
/care. Ik meen het net zoveel.
Omdat jij een man bentquote:
Omdat ik lief benquote:
Hey!quote:
Dat is vroeg! maar wel lekkerquote:
Weltrustenquote:
Ik ga uit van het positievequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? mss meen ik het wel minder ?
Slaap lekker Murmpjequote:
Geloof best dat je lief benquote:
Slaap lekker schat!quote:
is ook vroeg. maar ben alweer niet lekker. 3e keer in paar maanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Dat is vroeg! maar wel lekker
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
Morgen kapper!Wil weleens wat anders maar ik ben nogal kritisch op mijn haar
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind namelijk dat haar en de kleur die je hebt erg goed staan, ook al ben ik altijd de eerste om iemand een totaal ander kapsel aan te praten.
Hè, dat schiet niet op dan! Hopelijk ben je snel beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is ook vroeg. maar ben alweer niet lekker. 3e keer in paar maanden.
ooh ze kan het wel een keer korter doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind namelijk dat haar en de kleur die je hebt erg goed staan, ook al ben ik altijd de eerste om iemand een totaal ander kapsel aan te praten.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Korter echt niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
ooh ze kan het wel een keer korter doenmaar goed mss dat wel zonde
of krullen JAAA krullen
Zien de foto's morgen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Korter echt niet!![]()
Krullen maak ik soms wel beetjeIk wil zo'n fuzer ding (weet spelling niet). Kan je krullen met je föhn zetten.
En heb beetje slag van mezelf.
mkeyquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Korter echt niet!![]()
Krullen maak ik soms wel beetjeIk wil zo'n fuzer ding (weet spelling niet). Kan je krullen met je föhn zetten.
En heb beetje slag van mezelf.
Je kan ook een spoeling doen, dan hoef je het niet uit te laten groeien en dan kan je eraan wennen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel.Maar soms vind ik mijn haar wat saai ofzo en over de kleur twijfel ik al maanden of ik het niet weer rood moet doen.
Ik voel me zo...saai dus.
Denk niet dat er veel bijzonders gaat gebeuren. Verven sowieso nog niet.quote:
Goed.quote:
Kan, maar dat voelt beetje als zonde van mijn geld. Heb het eerder rood gehad maar op den duur weer uit laten groeien. In januari voor het laatst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook een spoeling doen, dan hoef je het niet uit te laten groeien en dan kan je eraan wennen.
Ja, je zou highlights kunnen nemen ofzo, maar ik vind jou het type totaal niet voor het soort kleurtjes en kapsels als bijvoorbeeld ikzelf zou kiezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel.Maar soms vind ik mijn haar wat saai ofzo en over de kleur twijfel ik al maanden of ik het niet weer rood moet doen.
Ik voel me zo...saai dus.
Ik heb een afkeer tegen blondquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je zou highlights kunnen nemen ofzo, maar ik vind jou het type totaal niet voor het soort kleurtjes en kapsels als bijvoorbeeld ikzelf zou kiezen.
Zoiets dacht ik ook ja. Ergens zou ik het wel langer willen laten groeien dan nu maar dat wordt soms ook wat sluik en onhandig. Ergens is dit wel goede lengte. Laatste kapper bezoek is ook nog maar 2 mnd terug dus probeer het beetje bij te houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Kluts het volgende:
Ik zou als ik jou was Venco, gewoon mooi in lagen laten knippen, misschien met zo'n schuine pony maar dan wel lang, zodat het niet zo popperig wordt.
Te kort vind ik altijd een ellende. Ik moet dan echt 3 weken wennen ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
heb m'n haar zaterdag een beetje te kort laten knippen
Maar ook wel weer lekker makkelijk
scheelt dat ik nu niemand heb die me tegen de haren in m'n nek instrijkt, maakt het een stuk draaglijkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te kort vind ik altijd een ellende. Ik moet dan echt 3 weken wennen ofzo.
Voor een kerel is het zeker makkelijk beetje koud nu maar wel verdomd makkelijk Venco daar in tegen lijkt me niet dat kort haar goed staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
heb m'n haar zaterdag een beetje te kort laten knippen
Maar ook wel weer lekker makkelijk
Donker kan jij indd. goed hebben met je donkere wenkbrauwen enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Kluts het volgende:
Ik heb mijn haar al in zoveel kleuren gehad, maar blond staat me ook niet. Mijn haar is nu bijna zwart, hiervoor was het donkerbruin, daarvoor koper met highlights... enz..enzz..
Heb het ook ooit zwart met knalrode plukken gehad, dat was echt vet.
Ik hoor dit gewoon in mijn hoofd, hoe dit gezegd wordt. Geweldigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
ooh ze kan het wel een keer korter doenmaar goed mss dat wel zonde
of krullen JAAA krullen
Je ziet hem ook een dansje doen bij het uitschreeuwen van de krullen ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor dit gewoon in mijn hoofd, hoe dit gezegd wordt. GeweldigNiet per sé door jou trouwens, maar gewoon. Zo twijfelachtig van het een naar het andere idee switchen
Ik heb ook een koude nek hoor, want mijn haar is behoorlijk kort.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor een kerel is het zeker makkelijk beetje koud nu maar wel verdomd makkelijk Venco daar in tegen lijkt me niet dat kort haar goed staat
Rood maakt over het algemeen juist wel wat zachter hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donker kan jij indd. goed hebben met je donkere wenkbrauwen enzoDat zou ik ook wel willen. Heb het ook keer donkerbruin geverfd maar dat vond ik nogal saai ofzo, of het was niet donker genoeg. Het was iig niet zo geslaagd vond ik. Viel ook niet zo op.
Rood zou me hard maken..maar ja nu noemen ze me ook al chagrijnig
Ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef djayzz het volgende:
Je ziet hem ook een dansje doen bij het uitschreeuwen van de krullen ?
In de zomer heb ik ook vaak een militair kapsel maar in de winter is het wel fijn als er iets meer haar zit niet te lang wat dan gaat het krullenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook een koude nek hoor, want mijn haar is behoorlijk kort.
[..]
Rood maakt over het algemeen juist wel wat zachter hoor.
Ja, en doordat ik donkere wenkbrauwen en een vage huidskleur heb kan ik blond ook echt niet hebben.
Gewoon altijd lekker kort zomer of winterquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
In de zomer heb ik ook vaak een militair kapsel maar in de winter is het wel fijn als er iets meer haar zit niet te lang wat dan gaat het krullen
aardig aardigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je ziet hem ook een dansje doen bij het uitschreeuwen van de krullen ?
Ja maar ik heb beetje koper/bruin haar van mezelf zoals nu dus en dat kan niet harder zijn dan rood. En de kapster zei het de laatste keer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Kluts het volgende:
Rood maakt over het algemeen juist wel wat zachter hoor.
Ja, en doordat ik donkere wenkbrauwen en een vage huidskleur heb kan ik blond ook echt niet hebben.
De tijd dat het krullende tot me schouders hing heb ik wel gehadquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon altijd lekker kort zomer of winter
Ach zo koud is het in de winter niet meer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
De tijd dat het krullende tot me schouders hing heb ik wel gehadkort in de zomer iets minder kort in de winter
Ik zie een cowboyhoed, al tijden trouwens, zie ik dat dan verkeerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Kluts het volgende:
Mijn haar lijkt nu wel een beetje op dat van mijn avatar, maar dan zonder de pony.
zet je bril eens op joh,quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie een cowboyhoed, al tijden trouwens, zie ik dat dan verkeerd?
Wil best geloven dat als je een kantoorbaan heb er weinig van merkt maar als je veel buiten werkt kan het nog best koud zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo koud is het in de winter niet meer.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Kluts het volgende:
Ik was laatst bij mijn beste dinnetje, en daar hadden we een discussie over kapsels bij mannen, dus ik zeg dat ik nog steeds een zwak heb voor kaalkopjes. Haar broertje, dat kind of een crush op mij lijkt te hebben, zat daar ook bij.
Ben ik laatst bij die vriendin, komt haar broertje binnen, en die doet zijn pet af. Heeft ie zijn kop kaalgeschoren.
Dat herkende ik wel, maar ken de scene niet zodanig goed dat ik kan zeggen of ze niet ook een zwarte cowboyhoed op had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is een scene uit Pulp Fiction, daar een foto van dat ze in de Jack Rabbit's Slims zitten.
Onderschat de invloed niet die je hebt op iemand die gek op je isquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Kluts het volgende:
Ik was laatst bij mijn beste dinnetje, en daar hadden we een discussie over kapsels bij mannen, dus ik zeg dat ik nog steeds een zwak heb voor kaalkopjes. Haar broertje, dat kind of een crush op mij lijkt te hebben, zat daar ook bij.
Ben ik laatst bij die vriendin, komt haar broertje binnen, en die doet zijn pet af. Heeft ie zijn kop kaalgeschoren.
quote:
Dat dus, boxquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
Ik zag dat ook altijd. Actrice met zwart haar én cowboyhoed. Zie ik dat ook verkeerd?
Haha, oké.. Maar dan nog kan ik het kapsel niet voor me halen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
Nee, het is een scene uit Pulp Fiction, daar een foto van dat ze in de Jack Rabbit's Slims zitten.
Weet niet maar misschien is hier kijken http://www.pearle.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik daar in godsnaam mee. Dit is echt zo'n situatie waarvan ik niet weet hoe ik het aan moet pakken, maar zodra een van de andere familieleden (ik ken ze allemaal heel goed) er lucht van krijgt, is het geroddel niet meer van de lucht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onderschat de invloed niet die je hebt op iemand die gek op je is
Je neemt hem apart en zegt dat je alleen op 30+ valt ... ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik daar in godsnaam mee. Dit is echt zo'n situatie waarvan ik niet weet hoe ik het aan moet pakken, maar zodra een van de andere familieleden (ik ken ze allemaal heel goed) er lucht van krijgt, is het geroddel niet meer van de lucht.
Beetje persoonlijk en zo goed kan ik je niet gevoelsmatig denk ik een lief drukte makkertje maar ja zoals ik al zeg ken je eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Kluts het volgende:
Suggesties voor een meer obvious avatar zijn altijd welkom.
Haha, nee nu ist duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Kluts het volgende:
Suggesties voor een meer obvious avatar zijn altijd welkom.
Avondje mevrouwquote:
Mwah, ik begin hoe langer hoe meer het idee te krijgen dat dit iets is wat bij hem al langer speelt. Dus ik moet hem een keer apart nemen (kom maar op met die woordgrapjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je neemt hem apart en zegt dat je alleen op 30+ valt ... ?
Heey jannukquote:
Cuequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Cue_ het volgende:
Het is best lastig dit topic te vinden als je alleen maar scant op [Singles]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik daar in godsnaam mee. Dit is echt zo'n situatie waarvan ik niet weet hoe ik het aan moet pakken, maar zodra een van de andere familieleden (ik ken ze allemaal heel goed) er lucht van krijgt, is het geroddel niet meer van de lucht.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]succes!
Hoe grappig, staat het hem wel?
Ik zou een andere baan zoeken als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wil best geloven dat als je een kantoorbaan heb er weinig van merkt maar als je veel buiten werkt kan het nog best koud zijn(binnen ook wel maar dan in vriescellen -40 *brrr)
Ik heb wel zin in wat anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
Oeh wat zou ik nu graag een chocoladeletter lusten.
Voor ik antwoord geef waar heb je hem voor nodig?quote:
Nee, maar ik ben ook wel weer toe aan een date met een tondeusequote:
Jaquote:
De vrijheid dingen die ik elke dag mee maak neuh ik zit wel goed waar ik zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken als ik jou was
Jawel maar je timing is beetje slecht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
maakt nu niemand de link door met de nogal kansloze grap die ik probeer te maken
Gewoon blijven zitten waar je zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Thrust het volgende:
[..]
De vrijheid dingen die ik elke dag mee maak neuh ik zit wel goed waar ik zit
Kluts... meet Boxquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
maakt nu niemand de link met de nogal kansloze grap die ik probeer te maken
Of de humor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel maar je timing is beetje slecht.
Een man om op te eten bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ooit een man delen denk ik.Alle ingrediënten erbij en voila!
ik wel.. iets met vertraagd reactievermogen ofzoquote:
Een paar maanden maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik wel.. iets met vertraagd reactievermogen ofzo
Lotussssssssssquote:
gelukkig zit er ook een stickertje op die doosjesquote:
Anders zou het wel ernstig worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
gelukkig zit er ook een stickertje op die doosjes
Oeh, voedselgevecht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
haha ja! Beetje fruit op hm leggen en opeten.
Hey, ik hoef mijn grappen niet uit te leggen...quote:
Oh, en daarna lekker likken...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroomgevecht is nog leuker. Wij ons eigen spuitbusje en hij dat van hem!![]()
Die van jou zijn altijd van het laagste niveau bedoel je ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, ik hoef mijn grappen niet uit te leggen...
cola en augurken helpen goed tegen misselijkheid... en nee... ik ben NIET bezwangerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
Maf...ben sinds mijn laatste verkoudheid + kotspartij, opvallend vaak nog beetje misselijkjes.
En prikken!quote:
Lust geen cola en augurken eet ik ook bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
cola en augurken helpen goed tegen misselijkheid... en nee... ik ben NIET bezwangerd
Nee, ik ben gewoon grappig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die van jou zijn altijd van het laagste niveau bedoel je ?
Zal hij daar geen stokje voor steken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En prikken!(de fruit met de vorkjes enzo).
![]()
Een toverstokje misschien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zal hij daar geen stokje voor steken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
"This is were the magic happens"?
ow nou dan ga ik ff uithuilen in een hoekjequote:
Lijkt me leuk.quote:
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow nou dan ga ik ff uithuilen in een hoekje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het geeft niet.Er zijn ook mensen nodig die moeten lachen om grappen....
awwwwwwwquote:
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aaiquote:
Zeg maar gerust 111.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aai
Ik wil geen aandacht..... eer dat dat aankomt, zijn we alweer een maand verder, zo zielig voor de aandachtgeverquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aai
Je hoeft ze toch ook niet in te lichten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat er geen man meer is die dit avontuur aan durft.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Theorie rijbewijs binnen![]()
Dat is pas efficiëntie.
woei!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat is pas efficiëntie.
* Jannuk gaat gele stickertjes tellenquote:
Euh, wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk gaat gele stickertjes tellen
Gefeliciteerd... te laat ik weet het, maar toch.. gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat is pas efficiëntie.
Succes!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
woei!![]()
Ik hoop vrijdag mijn praktijk te halen.
Tnxquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
woei!![]()
Ik hoop vrijdag mijn praktijk te halen.
toch bedanktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... te laat ik weet het, maar toch.. gefeliciteerd
[..]
Verstop jij je dan in de kast? Of ik? Heb jij trouwens goede handboeien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch ook niet in te lichten?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat is pas efficiëntie.
Whehehe...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk gaat gele stickertjes tellen
quote:
Die gele stickertjes (kijken spuit hoeveel ik ben)quote:Dit medicijn kan uw reactievermogen ernstig beïnvloeden blablabla
Oh, hoe ga je het nu doen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Tnx
Dat is nu waar ik aan moet beginnen, alleen is in de periode van theorie aanvragen en theorie behalen, vrijwel al m'n spaargeld verdwenen
dat is wel heeeeeel erg incrowdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
Die gele stickertjes (kijken spuit hoeveel ik ben)
Ik verstop me wel. Doe jij die man maar lokken enzo. Ik heb geen handboeien helaas.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Verstop jij je dan in de kast? Of ik? Heb jij trouwens goede handboeien?
ik moet toch IETS de schuld gevenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Verstop jij je dan in de kast? Of ik? Heb jij trouwens goede handboeien?
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb nu een jaar de tijd, en ik wil een spoedcursus gaan doen, dus dat moet dan maar 2 maandjes wachten totdat ik het geld weer bij elkaar heb.quote:
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen gele stickers en geen psychiater hebt!quote:
Woeiiii ik hoor erbijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen gele stickers en geen psychiater hebt!
Hmm, ik vind wel iets. We kunnen ook samen gaan lokken? Gewoon degene die het eerste beet, of de leukste heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verstop me wel. Doe jij die man maar lokken enzo. Ik heb geen handboeien helaas.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen gele stickers en geen psychiater hebt!
Aah zo. Nou hopelijk red je dat allemaal snel dan. Zou tof zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb nu een jaar de tijd, en ik wil een spoedcursus gaan doen, dus dat moet dan maar 2 maandjes wachten totdat ik het geld weer bij elkaar heb.
En 2 maanden zuinig leven dus.
Kan je dan niet beter Team geel worden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aardbei!quote:
Oeh, goed idee. Met beetje geluk hebben we er 2!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmm, ik vind wel iets. We kunnen ook samen gaan lokken? Gewoon degene die het eerste beet, of de leukste heeft?
kheb van beide nog wel iets van in de aanbieding hoor, gratis en voor nixquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik merk het, maar hier ben ik wel blij om
Ik roep nu al 9 jaar dat ik binnenkort mijn rijbewijs ga halen. Zou idd wel tof zijn danquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo. Nou hopelijk red je dat allemaal snel dan. Zou tof zijn
Mijn bed is daar niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, goed idee. Met beetje geluk hebben we er 2!Hebben we wel groot bed nodig, veel fruit en extra handboeien.
Hoewel...met zn 2en in ieder een boei zou wel kunnen natuurlijk!
Haha ja dan mag je helemaal wel opschietenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ik roep nu al 9 jaar dat ik binnenkort mijn rijbewijs ga halen. Zou idd wel tof zijn dan
Mijne ook niet. Zit nog met 1 persoons.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn bed is daar niet geschikt voor.![]()
De zijne dus? Mag hij ook opruimen.
Die heb ik wel voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verstop me wel. Doe jij die man maar lokken enzo. Ik heb geen handboeien helaas.
Ik heb een hoogslaper. Dat wordt wel erg spannend. Kunnen we 'm wel fijn insluiten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja dan mag je helemaal wel opschieten
[..]
Mijne ook niet. Zit nog met 1 persoons.![]()
Is dat bij hem thuis wel mogelijk? Kan er niemand in de kast en stel dat hij geen bed heeft voor boeien?
Je kunt toch ook met een sjaal oid vastbinden, gewoon onder het bed door.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Zit nog met 1 persoons.![]()
Is dat bij hem thuis wel mogelijk? Kan er niemand in de kast en stel dat hij geen bed heeft voor boeien?
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper. Dat wordt wel erg spannend. Kunnen we 'm wel fijn insluiten.
Ach, dan gaan we toch gewoon weer terug, op zoek naar een ander slacht-offer?
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt toch ook met een sjaal oid vastbinden, gewoon onder het bed door.
Verstandig ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
Bij het uitzoeken van mijn bed heb ik rekening gehouden met handboeien.
O jawel hoor, dat maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ja maar stel dat deze echt onwijs perfect lekker is?
[..]
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.
vind ik zulke dikke onzin, creatieve mensen vinden er altijd wel wat opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
Bij het uitzoeken van mijn bed heb ik rekening gehouden met handboeien.
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ja maar stel dat deze echt onwijs perfect lekker is?
[..]
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.
Iets zegt me dat jij er ervaring mee hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
O jawel hoor, dat maakt geen reet uit.
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
vind ik zulke dikke onzin, creatieve mensen vinden er altijd wel wat op
Dus geen sausje? Of vruchtjes?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.
De vraag is heb je dan genoegen genomen met een minder of lelijker bed ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.
Ofrenco. de foksters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?
Dat hebben perfect lekkere mannen toch niet nodig? Wordt dat het toetje.quote:
Meer Fok! the Ripper.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?
Oeh ik hou van toetjes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hebben perfect lekkere mannen toch niet nodig? Wordt dat het toetje.
[..]
Meer Fok! the Ripper.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd meer van tetjes dan van toetjes! Je kan beide trouwens wel voorzien van een toefje slagroom voor de extra smaak.
kersjes eropquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd meer van tetjes dan van toetjes! Je kan beide trouwens wel voorzien van een toefje slagroom voor de extra smaak.
Trustenquote:
Hoi lieverd!quote:
Ik ben bijna ex-junk! In ieder geval tijdelijk sowieso!quote:
quote:
Mieperts , ook als het niet uit een spuitbus komt ?quote:
Viezerik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Mieperts , ook als het niet uit een spuitbus komt ?
Zeg je geen hoi meer terug tegen je vriendin??quote:
Ik las het, goed manquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben bijna ex-junk! In ieder geval tijdelijk sowieso!
Nee ook dan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Die viezerik kon ook op jou slaan, smeerpoes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeg je geen hoi meer terug tegen je vriendin??
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik las het, goed man![]()
Ondertussen word ik steeds meer junk
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik las het, goed man![]()
Ondertussen word ik steeds meer junk
Ja... bijwerkingen ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die viezerik kon ook op jou slaan, smeerpoes!![]()
[..]
Dosis weer omhoog?
Ik wil alleen maar versgeklopt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
ik doelde op zelf geslagen verse room
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die viezerik kon ook op jou slaan, smeerpoes!![]()
Misselijk? Overgeven? Slaperig?quote:
Dat herinnert me er meteen aan dat ik nog één joint heb liggen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben zo blij voor je dat je junk-af bent
*steekt jointje aan*quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat herinnert me er meteen aan dat ik nog één joint heb liggen!
ik probeer je te bereiken op msn, maar u is niet onlinequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misselijk? Overgeven? Slaperig?
jah straks heb je geen excuus meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat herinnert me er meteen aan dat ik nog één joint heb liggen!
dan mag hij er zo een paar bij mij komen halen hoorquote:
Nee, want die hoerenmadam van een Windows Live zegt tegen mij 'He jungske doe eens ff upgraden!"quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik probeer je te bereiken op msn, maar u is niet online
Je weet wel hoe je de mannen naar je moet lokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dan mag hij er zo een paar bij mij komen halen hoor
donders, doe dat dan ook eens rap!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want die hoerenmadam van een Windows Live zegt tegen mij 'He jungske doe eens ff upgraden!"
Disgby.org!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want die hoerenmadam van een Windows Live zegt tegen mij 'He jungske doe eens ff upgraden!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |