Mwah, ik begin hoe langer hoe meer het idee te krijgen dat dit iets is wat bij hem al langer speelt. Dus ik moet hem een keer apart nemen (kom maar op met die woordgrapjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je neemt hem apart en zegt dat je alleen op 30+ valt ... ?
Heey jannukquote:
Cuequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Cue_ het volgende:
Het is best lastig dit topic te vinden als je alleen maar scant op [Singles]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik daar in godsnaam mee. Dit is echt zo'n situatie waarvan ik niet weet hoe ik het aan moet pakken, maar zodra een van de andere familieleden (ik ken ze allemaal heel goed) er lucht van krijgt, is het geroddel niet meer van de lucht.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]succes!
Hoe grappig, staat het hem wel?
Ik zou een andere baan zoeken als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wil best geloven dat als je een kantoorbaan heb er weinig van merkt maar als je veel buiten werkt kan het nog best koud zijn(binnen ook wel maar dan in vriescellen -40 *brrr)
Ik heb wel zin in wat anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
Oeh wat zou ik nu graag een chocoladeletter lusten.
Voor ik antwoord geef waar heb je hem voor nodig?quote:
Nee, maar ik ben ook wel weer toe aan een date met een tondeusequote:
Jaquote:
De vrijheid dingen die ik elke dag mee maak neuh ik zit wel goed waar ik zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken als ik jou was
Jawel maar je timing is beetje slecht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
maakt nu niemand de link door met de nogal kansloze grap die ik probeer te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |