Om een punthoofd van te krijgen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een punt
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hemquote:
Ze zijn er M. ze zijn er!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders is het wel een heeele matige hoeâh he!
Nou, ik weet nog van die keer!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM nou maar gewoon wie het is
Iedereen hier kan beamen dat ik het niet door vertel
Tussen dr longen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hem
Pijpen over je longen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en over d'r longen, anders houdt ze niet genoeg van hem
Zo goed ken ik ze nu ook weer niet post gewoon even een foto of een linkquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een punt
foto'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Heb ik al verteld dat ik leuke schoenen heb gekocht
Even zoekenquote:
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Heb ik al verteld dat ik leuke schoenen heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan in het zwart!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.
Jawel! Post die lelijke foto's nog een keer johquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuk pakket binnen gehad vandaag. Maar ik ga het er verder hier niet over hebben en ik ga ook geen foto's plaatsen.
Die dingen zijn coolquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse
Hij's dus groen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Tally het volgende:
Venco is dat niet zoiest voor jou ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan in het zwart!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Nee joh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Venco is dat niet zoiest voor jou ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |