Ik ben heel goed in tips geven die ook voor mijzelf geldenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, je gaf een tip waar ik echt niets mee kan enzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wie laat ik nog maar even in het midden
Dat moet haast welquote:
Ik weet inmiddels dat je graag op de hoogte ben van alles wat er hier afspeeltquote:
Ach, een kniesoor die daar tegenwoordig nog op let.quote:
Carriere niet voor mij, humor welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat je graag op de hoogte ben van alles wat er hier afspeeltmaar zo vaak ben ik hier niet heb alleen wat vluchtig gelezen.
Volgens mij zijn het wel 2punten die best belangrijk zijn
Zou kunnenquote:
* stbabylon kniesoor meldt zichquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, een kniesoor die daar tegenwoordig nog op let.
Er is ruimte in mijn PM boxquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar omdat het mij niet vaak voorkomt houd ik het nog even stil
Verstandigquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou kunnenmaar omdat het mij niet vaak voorkomt houd ik het nog even stil
Will & Grace.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een grace-knorretje? Wat is dat?
Och, de geruchtenmachine is bij deze mogelijk al in gang gezet.quote:
Aaah die! Die is grappig.quote:
Welke? Die ene die altijd stoned was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Ripley het volgende:
Ik lach vaak een beetje als die kleine van de grobbebollen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de geruchtenmachine is bij deze mogelijk al in gang gezet.![]()
[..]
Aaah die! Die is grappig.
Als er iets te melden is zal je zeker op de hoogte gebracht worden of je als eerste het hoort dat is een ander verhaalquote:
Na alle shit van de afgelopen maanden doe ik het rustig aanquote:
Als ze maar pijpt!quote:
Die ronde gele geloof ik. Die andere loopt in een puntquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke? Die ene die altijd stoned was?
Anders is het wel een heeele matige hoeâh he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Tally het volgende:
Als ze maar pijpt!
PM nou maar gewoon wie het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als er iets te melden is zal je zeker op de hoogte gebracht worden of je als eerste het hoort dat is een ander verhaal![]()
[..]
Na alle shit van de afgelopen maanden doe ik het rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |