Ik wel, ik giechel juist best vaakquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihhii...ihihihih..ihi...ihi...ih.
(Ik mag hopen dat je weet dat ik in ;t echt nooit zou giechelen he!![]()
![]()
)
Ik echt nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel, ik giechel juist best vaak
Zo bijzonder was het ook weer niet dat ik morgen een date heb is wel uniekquote:
Misschien moet je dat maar eens gaan doen dan meer lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik echt nooit.Ik lach ook niet zoveel eigenlijk.
Ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik echt nooit.Ik lach ook niet zoveel eigenlijk.
Leuk! Wie, wat, waar, hoe?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het ook weer niet dat ik morgen een date heb is wel uniekdat zijn meer zeldzame dingen
Ja, makkelijk gezegd Tijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar eens gaan doen dan meer lachen
Ja, zo ken jij hm dan weer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Zbbrox is ook best wel grappig
Ging het gisteren niet over de selectie procedure Humor en Carriere ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
quote:
Mannen in bed uitlachen is NIET lief Rip!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
ik lach ook vrij veel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Een grace-knorretje? Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lach zo: HA! Ha ha ha.
Of met een grace-knorretje.
Vertel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet over de selectie procedure Humor en Carriere ?
ha jij een giechel kont ? ow dat past zo niet bij mijn beeld van jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel, ik giechel juist best vaak
Heb ik gezegd dat het makkelijk is dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, makkelijk gezegd Tijn.Ik lach niet op commando ofzo.
[..]
Ja, zo ken jij hm dan weer.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
Ik lach de hele dag door. Giechelen doe ik nooit.
Nou, je gaf een tip waar ik echt niets mee kan enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het makkelijk is dan?
alweer niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
ha jij een giechel kont ? ow dat past zo niet bij mijn beeld van jou
Wie laat ik nog maar even in het midden Waar in Utrecht wel zo makkelijk aan gezien ik wat mobieler ben en tja hoe via het grote internetquote:
ja meer een serieuze carrière vrouw die wel lacht maar niet giecheltquote:
We kennen haar vastquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wie laat ik nog maar even in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |