owww ? hakjes ? laarzen ? platteschoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh.(al vind ik ze briljant bedacht toen ik ze voor het eerst zag).
Heb trouwens al nieuwe schoenen.
Ja ik vind ze cutequote:
Gewoon All Stars.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
owww ? hakjes ? laarzen ? platteschoen
Ik vind dat lekkerquote:
Goed oefenen dan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik vind ze cute
Zaterdag wil ik ze aanDus moet ik ze nog even wat uitlopen
quote:
Heb ik nog 3 dagen voor!quote:
was je ziek thuis dan ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik nog 3 dagen voor!
Morgen ga ik weer werken denk ik
dat poekie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan. Dag popjes
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan. Dag popjes
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat poekie!
de schoenen van venco zijn leuk.... ik heb ze gezien maar niet van venco
Ja bijwerkingen van de griepprik.quote:
Hoe weet jij dat nu weer dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat poekie!
de schoenen van venco zijn leuk.... ik heb ze gezien maar niet van venco
Jupz! en aan die voeten waren ze erg leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.
Volgens mij beperkte geheugen had je niet al alstars of soort gelijk iets?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zag ze aan een ander paar voeten waarsch.
Nee, mijn ogen vielen wel gelijk op datzelfde petje en ik vond haar jasje ook erg leuk! Wat dat betreft best dezelfde smaak enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jupz! en aan die voeten waren ze erg leukIk denk aan jouw voeten ook wel. die andere voeten hadden er ook een leuke jas en petje bij
hebjij dat ook?
Klopt, maar die waren duidelijk niet meer geschikt voor de winterquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens mij beperkte geheugen had je niet al alstars of soort gelijk iets?
Tijger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |