Gewoon blijven zitten waar je zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Thrust het volgende:
[..]
De vrijheid dingen die ik elke dag mee maak neuh ik zit wel goed waar ik zit
Kluts... meet Boxquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef mrbox het volgende:
maakt nu niemand de link met de nogal kansloze grap die ik probeer te maken
Of de humor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel maar je timing is beetje slecht.
Een man om op te eten bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wij moeten ooit een man delen denk ik.Alle ingrediënten erbij en voila!
ik wel.. iets met vertraagd reactievermogen ofzoquote:
Een paar maanden maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik wel.. iets met vertraagd reactievermogen ofzo
Lotussssssssssquote:
gelukkig zit er ook een stickertje op die doosjesquote:
Anders zou het wel ernstig worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
gelukkig zit er ook een stickertje op die doosjes
Oeh, voedselgevecht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
haha ja! Beetje fruit op hm leggen en opeten.
Hey, ik hoef mijn grappen niet uit te leggen...quote:
Oh, en daarna lekker likken...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroomgevecht is nog leuker. Wij ons eigen spuitbusje en hij dat van hem!![]()
Die van jou zijn altijd van het laagste niveau bedoel je ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, ik hoef mijn grappen niet uit te leggen...
cola en augurken helpen goed tegen misselijkheid... en nee... ik ben NIET bezwangerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
Maf...ben sinds mijn laatste verkoudheid + kotspartij, opvallend vaak nog beetje misselijkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |