En prikken!quote:
Lust geen cola en augurken eet ik ook bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
cola en augurken helpen goed tegen misselijkheid... en nee... ik ben NIET bezwangerd
Nee, ik ben gewoon grappig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die van jou zijn altijd van het laagste niveau bedoel je ?
Zal hij daar geen stokje voor steken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En prikken!(de fruit met de vorkjes enzo).
![]()
Een toverstokje misschien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zal hij daar geen stokje voor steken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
"This is were the magic happens"?
ow nou dan ga ik ff uithuilen in een hoekjequote:
Lijkt me leuk.quote:
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow nou dan ga ik ff uithuilen in een hoekje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het geeft niet.Er zijn ook mensen nodig die moeten lachen om grappen....
awwwwwwwquote:
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aaiquote:
Zeg maar gerust 111.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aai
Ik wil geen aandacht..... eer dat dat aankomt, zijn we alweer een maand verder, zo zielig voor de aandachtgeverquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow spuit 11 gaat zich er ook mee bemoeien, Moet je ook wat aandacht *aai
Je hoeft ze toch ook niet in te lichten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat er geen man meer is die dit avontuur aan durft.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Theorie rijbewijs binnen![]()
Dat is pas efficiëntie.
woei!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Black_Rainbow het volgende:
Theorie rijbewijs binnen![]()
Dat is pas efficiëntie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |