Ik heb een hoogslaper. Dat wordt wel erg spannend. Kunnen we 'm wel fijn insluiten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja dan mag je helemaal wel opschieten
[..]
Mijne ook niet. Zit nog met 1 persoons.![]()
Is dat bij hem thuis wel mogelijk? Kan er niemand in de kast en stel dat hij geen bed heeft voor boeien?
Je kunt toch ook met een sjaal oid vastbinden, gewoon onder het bed door.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Zit nog met 1 persoons.![]()
Is dat bij hem thuis wel mogelijk? Kan er niemand in de kast en stel dat hij geen bed heeft voor boeien?
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper. Dat wordt wel erg spannend. Kunnen we 'm wel fijn insluiten.
Ach, dan gaan we toch gewoon weer terug, op zoek naar een ander slacht-offer?
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt toch ook met een sjaal oid vastbinden, gewoon onder het bed door.
Verstandig ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
Bij het uitzoeken van mijn bed heb ik rekening gehouden met handboeien.
O jawel hoor, dat maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ja maar stel dat deze echt onwijs perfect lekker is?
[..]
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.
vind ik zulke dikke onzin, creatieve mensen vinden er altijd wel wat opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
Bij het uitzoeken van mijn bed heb ik rekening gehouden met handboeien.
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ja maar stel dat deze echt onwijs perfect lekker is?
[..]
Goeie tip! Maar das niet zo straks als handboeien natuurlijk.
Iets zegt me dat jij er ervaring mee hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
O jawel hoor, dat maakt geen reet uit.
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
vind ik zulke dikke onzin, creatieve mensen vinden er altijd wel wat op
Dus geen sausje? Of vruchtjes?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.
De vraag is heb je dan genoegen genomen met een minder of lelijker bed ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we 'm maar gewoon opeten in een of ander steegje.
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Sure, maar ik ben niet zo van het knutselen van rare constructies tijdens hete seks, zoiets moet snel en effectief zijn.
Ofrenco. de foksters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?
Dat hebben perfect lekkere mannen toch niet nodig? Wordt dat het toetje.quote:
Meer Fok! the Ripper.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jack the Fok!ker ipv Jack the Ripper?
Oeh ik hou van toetjes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hebben perfect lekkere mannen toch niet nodig? Wordt dat het toetje.
[..]
Meer Fok! the Ripper.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd meer van tetjes dan van toetjes! Je kan beide trouwens wel voorzien van een toefje slagroom voor de extra smaak.
kersjes eropquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd meer van tetjes dan van toetjes! Je kan beide trouwens wel voorzien van een toefje slagroom voor de extra smaak.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |