Dat is nooit genoeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, genoeg over lesbische pr0n
d0hquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij zijn echt kloon tweeling broertjes
RTIO HERE WE CUM!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo bezwaarschrift is gemaakt, die kan zo op de post
hij maakt er wel meteen ONZ SC van en ik maak tijdelijk/vervangend dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
Toppie, Stoep. Ik vond het ook al lang duren. Mag ik trouwens opmerken dat ik de nieuwe stoeprand wel mag. Je bent lang zo sneu niet als je was. Hoewel je nog niet echt goed bent in het vals zijn, je hebt wel wat oefening nodig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
EVEN KIJKEN ALLEMAAL LAATSTE POST:
ONZ SC# Vaarwel
Beter had je ff eerst een nieuw topic aangemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
ONZ SC# Vaarwel
Hou je bek, mongool. Als je niet eens een topic kan openen, ga ik niet wel even naar je lapo kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
ONZ SC# Vaarwel
Maar ik wil heulmaal niet vals zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
Toppie, Stoep. Ik vond het ook al lang duren. Mag ik trouwens opmerken dat ik de nieuwe stoeprand wel mag. Je bent lang zo sneu niet als je was. Hoewel je nog niet echt goed bent in het vals zijn, je hebt wel wat oefening nodig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hou je bek, mongool. Als je niet eens een topic kan openen, ga ik niet wel even naar je lapo kijken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Sony100 het volgende:
WHOOHOOO IK HEB HEM AFGESLOTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik draag mijn afsluiting op aan:
IEDEREEN DIE IN DIT TOPIC IS GEWEEST
MET NAME:
STOEPRAND
NAATJE_1
Ook jij UncleErnie
rulerofdeath
ajf
c0nd0r
Ezechielk
Marijkezwolle
![]()
En nog heel veel shit![]()
Dat is natuurlijk dom. Hierbij reken je erop dat Sony een halve hersencel heeft, en daadwerkelijk een nieuw topic maakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij maakt er wel meteen ONZ SC van en ik maak tijdelijk/vervangend ding
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik wil heulmaal niet vals zijn.
En je moeder is een hoer!quote:
De tranen schieten in mijn holquote:
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk dom. Hierbij reken je erop dat Sony een halve hersencel heeft, en daadwerkelijk een nieuw topic maakt.
Theo!quote:
Eens is. Maar ons Stoepje is een beetje jaloersquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.
Verstandig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varen
je genoot alleen vanwege mijn gedrag jegens Marijke?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.
waarom sta ik er niet tussenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
ONZ SC# Vaarwel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan geeft ze in ieder geval meer liefde dan jij
quote:
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
je genoot alleen vanwege mijn gedrag jegens Marijke?
Dat had je veel eerder moeten doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varen
die sla ik met mijn pik eruitquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil jij tussen het rijtje van baggerposters staan, muv marijke enzulks
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.
En het valt niet te leren. Je bent het of je bent het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.
Dag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eten, nu al ja nu al!
Whehe ja die is ook briljantquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.
tot een tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
Maar je kan het wel trainen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef ajf het volgende:
[..]
En het valt niet te leren. Je bent het of je bent het niet.
Misschien hè. Eén kutopmerking en je kan het wel vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil jij tussen het rijtje van baggerSCposters staan, muv marijke enzulks
Smakelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
kutopmerkingen kan ik niet leveren want ik heb geen kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien hè. Eén kutopmerking en je kan het wel vergeten.
Loserquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.
Ja al vraag ik me af of er veel te trainen valt als je het gewoon niet in je hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar je kan het wel trainen natuurlijk!
Sommige mensen verdienen het en sommige niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Loser
Gemeen willen zijn, maar niet tegen iedereen. Zwakkeling.
Maar er zijn maar weinig mensen die het echt niet in zich hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja al vraag ik me af of er veel te trainen valt als je het gewoon niet in je hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het en sommige niet.
Moeder Theresaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar er zijn maar weinig mensen die het echt niet in zich hebben.
hij gaat in de leer bij jou, om vervolgens boven je uit te stijgen, en dan gaat hij jou bashen totdat je met de staart tussen de poten naar je moeder toe rent, alleen kom je daar dan niet omdat die is verhuisd. Dan kom je vervolgens met hangende pootjes terug en ben je een aardig persoonquote:
Tot nooit. Ik zal je niet missen, en ik hoop dat je wegblijft.quote:
4chanquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ergeren aan ene ernie![]()
Ik heb t liever gezellig![]()
Daarom verhuizen naar ander forum
Doei erniequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tot nooit. Ik zal je niet missen, en ik hoop dat je wegblijft.
Next!quote:
Nee, ik ben al een leerling van Paul.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij gaat in de leer bij jou, om vervolgens boven je uit te stijgen, en dan gaat hij jou bashen totdat je met de staart tussen de poten naar je moeder toe rent, alleen kom je daar dan niet omdat die is verhuisd. Dan kom je vervolgens met hangende pootjes terug en ben je een aardig persoon
Maar je zat écht niet op de kast hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ergeren aan ene ernie![]()
Ik heb t liever gezellig![]()
Daarom verhuizen naar ander forum
Dat is een baggeraarquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een leerling van Paul.
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar je zat écht niet op de kast hè
Ja, het is beter om gemeen te doen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een baggeraardaar wil je niet bij in de leer hoop ik, want die leert je alleen maar baggeren
dit is zijn kast en hij komt nu uit de kastquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar je zat écht niet op de kast hè
nee, jij leert eerst gemeen doen, en dan wordt je daar beter in dan UE, en dan kan je UE wegbashen, maar ons hoef je niet te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, het is beter om gemeen te doen tegen iedereen.
Dus.. Je wilt zeggen.. Dat je in het ECHT.. Je weet wel met mensen aanraken en zo.. Stoerder bent.. Als op het interwebz>!.1.!?!?1/!?/1.1>!? 1?>quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee
T is internet kom in het echt een discussie aangaan en ik zal je laten verliezen
Doei internettarzan
Daar zijn er niet veul vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je wilt zeggen.. Dat je in het ECHT.. Je weet wel met mensen aanraken en zo.. Stoerder bent.. Als op het interwebz>!.1.!?!?1/!?/1.1>!? 1?>
Nee aanraken met woorden niet met vuistenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je wilt zeggen.. Dat je in het ECHT.. Je weet wel met mensen aanraken en zo.. Stoerder bent.. Als op het interwebz>!.1.!?!?1/!?/1.1>!? 1?>
Wie had het over vuistenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee aanraken met woorden niet met vuisten
Nou, als ik het eenmaal kan, ga ik er hendig gebruik van maken hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, jij leert eerst gemeen doen, en dan wordt je daar beter in dan UE, en dan kan je UE wegbashen, maar ons hoef je niet te hebben
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, als ik het eenmaal kan, ga ik er hendig gebruik van maken hoor.
Jij doet ook niet altijd normaal tegen mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Kom maar schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij doet ook niet altijd normaal tegen mij
quote:
normaal is voor hem een ander begrip dan voor onsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij doet ook niet altijd normaal tegen mij
je ziet de PI toch, hij meende het nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje, jij bent wel gewoon lief
Haten = verlaten jeweetoggquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje, jij bent wel gewoon lief
Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikmaar niet tegen mij hoop ik
want ik hap te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
hij heeft net tot 2 keer toe gezegd dat hij me dood wil hebben. Al dan niet vrijwillig, hij gaat straks wegquote:
Dat was omdat ik verdrietig word van al deze haatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je ziet de PI toch, hij meende het niet
Weet je wat jij is moet doen, een cursus KLBquote:
quote:
Nee ik heb gezegd:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hij heeft net tot 2 keer toe gezegd dat hij me dood wil hebben. Al dan niet vrijwillig, hij gaat straks weg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hij heeft net tot 2 keer toe gezegd dat hij me dood wil hebben. Al dan niet vrijwillig, hij gaat straks weg
wtf is kblquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je wat jij is moet doen, een cursus KLBdan kom je er gehard uit en trek je je niets aan van UE
Je durft er ook nog niet eens voor uit te komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd:
Dat ik binnekort graag je uitvaart zou willen regelen
en hij heeft kkhomo tegen mij gezegtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee echt? Dat heb ik gemist!! Waar staat dat?
Dan is het al donker hoor, of kom jij in de ochtend aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga naar huis.
En als ik terugkom vanavond is iedereen weer vriendjes en schijnt het zonnetje
Tijdzones in Nederland zijn een bitchquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het al donker hoor, of kom jij in de ochtend aan
Je hebt mij toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, pandabeertje, ik wil dat je gewoon blijft
Te ver weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, misschien moeten we eens een r'dam meet doen, bij ajf's bedrijf or something
Lijkt me tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, misschien moeten we eens een r'dam meet doen, bij ajf's bedrijf or something
Ergens in de buurt van zee.quote:
20 voor mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, misschien is het maar vijftig kilometer fietsen. Dat valt best mee.
Twee hyperactieve pubers die aan elk glinsterend voorwerp willen zitten.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Twee hyperactieve pubers die aan elk glinsterend voorwerp willen zitten.
Verlaten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee echt? Dat heb ik gemist!! Waar staat dat?
Je hebt gezegd dat mensen zoals ik dood moeten. Dat is inderdaad een heel groot verschil met zeggen dat ik dood moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd:
Dat ik binnekort graag je uitvaart zou willen regelen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hij heeft kkhomo tegen mij gezegtvraag ST en pezu maar
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:15 schreef Cunani het volgende:
Ik sprak ook voor mezelfLekker dagje vrij en toen ik wakker werd ging de zon al onder.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga naar huis.
En als ik terugkom vanavond is iedereen weer vriendjes en schijnt het zonnetje
Heb je een vrije dag en dan misbruik je 'm zo erg.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is dan geregeld!quote:
kolerequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Cunani het volgende:
Haha, ik zal proberen de volgende keer wat eerder op te staan. Ik moet wel zeggen dat de zon hier om 15.00 uur ofzo al onder gaat
Ik heb beveiliging rondlopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Twee hyperactieve pubers die aan elk glinsterend voorwerp willen zitten.
Nou poesje, klaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat mensen zoals ik dood moeten. Dat is inderdaad een heel groot verschil met zeggen dat ik dood moet.
Zwakzinnige.
kijk naar z'n PIquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
M'n nieuwe werk
![]()
[..]
Dat is dan geregeld!
Owquote:
Ligt eraan wat jij er voor een idee bij hebt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
na een jaar na de zwolle meet![]()
of ziet je bedrijf er niet uit
maar voor 'n uitslaper valt het weer meequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef Cunani het volgende:
[..]
Toch vind ik tot 3 uur op m'n bed liggen wel wat lang.
Was het lekker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:22 schreef Trevland het volgende:
* Trev is er weer met een volle pens
Ik kan hier op de markt naakt de vogeltjesdans doen, en dan nog ben ik wijzer dan een idioot die anderen serieus liever dood ziet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou poesje, klaarJij bent de oudste dus wees ook maar de meest wijze
![]()
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb beveiliging rondlopen
Alleen woon ik in Rotterdam en werk ik in Leidschenveen. Nog verder fietsen dus.
Ik wou al zeggenquote:
Dat hoeft ook niet, je kunt toch een topic report maken? Remlofquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan hier op de markt naakt de vogeltjesdans doen, en dan nog ben ik wijzer dan een idioot die anderen serieus liever dood ziet.
En nee, zulke uitlatingen laat ik niet zomaar gaan.
op jou wel, op mij niet, ik ben al oud en wijs genoeg dat ik weet wat ik mag en niet magquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?
Bij ik blij dat ik ov hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb beveiliging rondlopen
Alleen woon ik in Rotterdam en werk ik in Leidschenveen. Nog verder fietsen dus.
Okay mammaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je kunt toch een topic report maken? Remlofdoet z'n werk dan wel. Kunnen wij het weer gezellig hebben hier
![]()
Wordt je sterk vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Cunani het volgende:
Sinds ik in Zweden zit blijf ik (zeker in de weekenden) makkelijk tot een uur of 2 liggen. Ik zie vaak maar een half uur 'zonlicht' op zo'n dag. Niet best.
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op jou wel, op mij niet, ik ben al oud en wijs genoeg dat ik weet wat ik mag en niet magtenzij jij dat natuurlijk ook weet
quote:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeessquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent lief
Enneh, ik had nog een toevoeging gemaakt van die vogeltjesdans
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.
Maar ik ben avontuurlijk ingesteld.
Nee dat is jouw mamma nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeess
Daar ben ik nog niet achter, maar daar ga ik over een tijd wel achterkomenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.
Maar ik ben avontuurlijk ingesteld.
Vooral voor onsquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet quotes gaan gebruiken, werkt beter voor jou en voor ons
Ik zal er aan denken, sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet quotes gaan gebruiken, werkt beter voor jou en voor ons
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeess
JE MOEDERquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pics or it didn't happen
![]()
Trouwens, we beginnen nu war incestueus te worden, eerst iets met 's nachts en nu ben ik je moeder
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pics or it didn't happen
![]()
Trouwens, we beginnen nu war incestueus te worden, eerst iets met 's nachts en nu ben ik je moeder
Ik breng je het slechte pad op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter, maar daar ga ik over een tijd wel achterkomen
Want of het beter voor jou werkt boeit ons eigenlijk niet.quote:
quote:
Haha, ik heb me een tijd geleden eens geregistreerd ja maar nooit echt veel gepost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alleen gezien jouw registratietijd had ik wel wat beter verwacht
geeft niet hoor schatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]UE zei iedere keer dat z'n moeder een hoer is
Ik voel me nu aangesproken
Ik zeg steeds dat je moeder een hoer is, niet dat mijn moeder een hoer is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]UE zei iedere keer dat z'n moeder een hoer is
Ik voel me nu aangesproken
Grijp nu je kans?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Haha, ik heb me een tijd geleden eens geregistreerd ja maar nooit echt veel gepost.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geeft niet hoor schatjet is UE maar
Maar jij insinueerde dat ik jouw moeder benquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik zeg steeds dat je moeder een hoer is, niet dat mijn moeder een hoer is!
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf, maar wel liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Cunani het volgende:
[..]
Was een reactie op Ernie die z'n moeder vies vind.
ze heeft niet eens kinderenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf, maar wel lief![]()
Ik hoop dat je dat zegt omdat ik geen kinderen hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf
Ik zou niet weten waarom er een andere reden moet zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat zegt omdat ik geen kinderen heb![]()
Met de lief erbij is het lieverder
Jij bent mijn moeder. Dus als ik tegen iemand zegt dat zijn moeder een hoer is, ben jij dat niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde dat ik jouw moeder benDus...
Top.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je in onz sc blijft posten komt dat ook wel goed
Als je losse handjes hebt wel hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?
Noem eens wat namen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen voor bepaalde personen hier hoor
En dat zeg je mij nu pasquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pas op wanneer je de zeep opraapt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij wist allang dat je op moet passen voor mij!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij bent mijn moeder. Dus als ik tegen iemand zegt dat zijn moeder een hoer is, ben jij dat niet!
Ik weet het echt heul zekerquote:
Shit, nu weet ik waarom ik zo'n moeite heb met zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Pas op wanneer je de zeep opraapt!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
shit, ze heeft het op haar 13e gedaan en daar ben ik uit gekomen
Dat dan wel maar de wie van de rest nog nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij wist allang dat je op moet passen voor mij!
Ik ben helemaal je mamma niet, ik ben niet op mijn 13e moeder geworden!quote:
niet, ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, sorry, geen tienermoeder hier
Nog niet. Die komt later vanavond.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het echt heul zeker
wat heb jij weer een gelukquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet. Die komt later vanavond.
Hoiquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
Thuis. Bier. Kut.
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
owquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
zusjes en je moeder tellen deze keer niet mee
Mazzelpik, ik moet er nog 3 dagen op wachten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
geweldigquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
Heb je al gekeken? Deze is echt briljant:
[ afbeelding ]
Nee, kom echt net binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
ik snap em niequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
Waarom hebben mensen geluk als ze van bil kunnen?quote:
Geeft nietsquote:
Omdat niet iedereen die luxe heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen geluk als ze van bil kunnen?
Nou, dat bedrijf heeft een logo voor iemand ontworpen voor veel geld, hebben daar een zwets verhaal aan vast geplakt en het is gewoon gebaseerd op een doorgetrokken wcquote:
Omdat niet iedereen dat geluk heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraagquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
gaan wij te snel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij is hier ook het hele internet ondergesneeuwd. Heb amper verbinding..
kan liggen aan FOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij is hier ook het hele internet ondergesneeuwd. Heb amper verbinding..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dat bedrijf heeft een logo voor iemand ontworpen voor veel geld, hebben daar een zwets verhaal aan vast geplakt en het is gewoon gebaseerd op een doorgetrokken wcEn de laatste die bij Thompson weg zou gaan die zou em inzenden naar postsecrets
Welkom bij de club van kromme zinnen makersquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik op geen een website.
wa voorn internetverbinding hebbie danquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik op geen een website.
Het is de eerste keer in 3 maanden dat ik er problemen mee heb, dus zal wel iets tijdelijks zijn. Normaal download ik met 4,5 mb/s nu valt de verbinding om de zoveel minuten weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wa voorn internetverbinding hebbie dan
ok, en van wie (provider)quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Cunani het volgende:
[..]
Het is de eerste keer in 3 maanden dat ik er problemen mee heb, dus zal wel iets tijdelijks zijn. Normaal download ik met 4,5 mb/s nu valt de verbinding om de zoveel minuten weg.
Geen idee, internet was hier al toen ik er in kwam. Gaat allemaal via de huisbaas. M'n (over)buren etc. heb hetzelfde probleem, dus zal wel binnen een paar dagen zijn opgelost.quote:
HA FUCKING HA HAquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Sony100, doodsverwensingen, week weg.
Ik zei het je, Remlof doet z'n werk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zit ik me weer te irriteren aan die slome verbinding en druk ik weer op knoppen waar ik vanaf moet blijven.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Nu klaarmaken voor een heerlijk avondje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee!!! Even goed schoonmaken met reinigingsspul enzo, helpt dat niet iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Aangezien jij vanavond van bil gaat kunnen wij morgen rijkje best hier houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Have funquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Geen idee. Vanavond even met maskertjes rommelen enz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!!! Even goed schoonmaken met reinigingsspul enzo, helpt dat niet iets?
Een tip: je moet je zelf niet irriterenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Cunani het volgende:
[..]
Zit ik me weer te irriteren aan die slome verbinding en druk ik weer op knoppen waar ik vanaf moet blijven.
Hoevaak ik al niet op het quote knopje ipv het editknopje gedrukt hebquote:
Laat mij dat voor je doen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een tip: je moet je zelf niet irriteren
Juustem!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want het is ook zo zielig voor je als je hier werkloos zou zijn
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Stoeprand het volgende:
Wat is er met je aan de hand Huppelmuts?![]()
Ik maak me zorgen om je
Valt wel mee. Ik heb het alleen op mijn voorhoofd, dus zit mijn krijgershaar er voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebt![]()
[ afbeelding ]
uhm dus je hebt wel puisten ze zitten alleen verstoptquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb het alleen op mijn voorhoofd mijn krijgershaar zit er voor.
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhm dus je hebt wel puisten ze zitten alleen verstopt
Het is maar een griep, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een oproep voor de mex. griepprik gehad.
Weet nog niet of ik dit wel wil en/of moet doen
Inderdaad, als ze donderdag maar hier is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien jij vanavond van bil gaat kunnen wij morgen rijkje best hier houden
Hoezo juist dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze donderdag maar hier is.
Doen jullie wel lief voor haar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die keuze is helemaal aan jouwquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een oproep voor de mex. griepprik gehad.
Weet nog niet of ik dit wel wil en/of moet doen
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
als je haar maar eind november een paar dagen vrij laat vind ik het goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebt![]()
[ afbeelding ]
Behandel haar wel goed en verzin een stopwoord voor als ze echt niet meer wil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goed
aha, ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Cunani het volgende:
[..]
Heb even op internet gekeken, provider is Breband2.
Op de kast, in de kast, uit de kast, onder de kast, sarkast. Ik ben ook zó veelzijdig.quote:
Briljantquote:
Maar ik was stiekem wel erg geschrokken dat iemand internet blijkbaar zo serieus neemt dat hij serieus vindt dat de wereld een betere plek is zonder mijquote:
whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Op de kast, in de kast, uit de kast, onder de kast, sarkast. Ik ben ook zó veelzijdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |