Theo!quote:
Eens is. Maar ons Stoepje is een beetje jaloersquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.
Verstandig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varen
je genoot alleen vanwege mijn gedrag jegens Marijke?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.
waarom sta ik er niet tussenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
EVEN KIJKEN ALLEMAAL LAATSTE POST:
ONZ SC# Vaarwel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan geeft ze in ieder geval meer liefde dan jij
quote:
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
je genoot alleen vanwege mijn gedrag jegens Marijke?
Dat had je veel eerder moeten doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varen
die sla ik met mijn pik eruitquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil jij tussen het rijtje van baggerposters staan, muv marijke enzulks
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.
En het valt niet te leren. Je bent het of je bent het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Onder anderen. Maar je moet natuurlijk of vals zijn, of niet. Allebei kan niet.
Dag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eten, nu al ja nu al!
Whehe ja die is ook briljantquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.
tot een tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eten, nu al ja nu al!
Maar je kan het wel trainen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef ajf het volgende:
[..]
En het valt niet te leren. Je bent het of je bent het niet.
Misschien hè. Eén kutopmerking en je kan het wel vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil jij tussen het rijtje van baggerSCposters staan, muv marijke enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |