SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zit ik me weer te irriteren aan die slome verbinding en druk ik weer op knoppen waar ik vanaf moet blijven.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Nu klaarmaken voor een heerlijk avondje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee!!! Even goed schoonmaken met reinigingsspul enzo, helpt dat niet iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Aangezien jij vanavond van bil gaat kunnen wij morgen rijkje best hier houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Have funquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
Geen idee. Vanavond even met maskertjes rommelen enz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!!! Even goed schoonmaken met reinigingsspul enzo, helpt dat niet iets?
Een tip: je moet je zelf niet irriterenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:57 schreef Cunani het volgende:
[..]
Zit ik me weer te irriteren aan die slome verbinding en druk ik weer op knoppen waar ik vanaf moet blijven.
Hoevaak ik al niet op het quote knopje ipv het editknopje gedrukt hebquote:
Laat mij dat voor je doen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een tip: je moet je zelf niet irriteren
Juustem!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want het is ook zo zielig voor je als je hier werkloos zou zijn
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Stoeprand het volgende:
Wat is er met je aan de hand Huppelmuts?![]()
Ik maak me zorgen om je
Valt wel mee. Ik heb het alleen op mijn voorhoofd, dus zit mijn krijgershaar er voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebt![]()
[ afbeelding ]
uhm dus je hebt wel puisten ze zitten alleen verstoptquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb het alleen op mijn voorhoofd mijn krijgershaar zit er voor.
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhm dus je hebt wel puisten ze zitten alleen verstopt
Het is maar een griep, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een oproep voor de mex. griepprik gehad.
Weet nog niet of ik dit wel wil en/of moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |