geweldigquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
Heb je al gekeken? Deze is echt briljant:
[ afbeelding ]
Nee, kom echt net binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
ik snap em niequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
Waarom hebben mensen geluk als ze van bil kunnen?quote:
Geeft nietsquote:
Omdat niet iedereen die luxe heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen geluk als ze van bil kunnen?
Nou, dat bedrijf heeft een logo voor iemand ontworpen voor veel geld, hebben daar een zwets verhaal aan vast geplakt en het is gewoon gebaseerd op een doorgetrokken wcquote:
Omdat niet iedereen dat geluk heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraagquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
gaan wij te snel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij is hier ook het hele internet ondergesneeuwd. Heb amper verbinding..
kan liggen aan FOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Cunani het volgende:
Volgens mij is hier ook het hele internet ondergesneeuwd. Heb amper verbinding..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dat bedrijf heeft een logo voor iemand ontworpen voor veel geld, hebben daar een zwets verhaal aan vast geplakt en het is gewoon gebaseerd op een doorgetrokken wcEn de laatste die bij Thompson weg zou gaan die zou em inzenden naar postsecrets
Welkom bij de club van kromme zinnen makersquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik op geen een website.
wa voorn internetverbinding hebbie danquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik op geen een website.
Het is de eerste keer in 3 maanden dat ik er problemen mee heb, dus zal wel iets tijdelijks zijn. Normaal download ik met 4,5 mb/s nu valt de verbinding om de zoveel minuten weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wa voorn internetverbinding hebbie dan
ok, en van wie (provider)quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Cunani het volgende:
[..]
Het is de eerste keer in 3 maanden dat ik er problemen mee heb, dus zal wel iets tijdelijks zijn. Normaal download ik met 4,5 mb/s nu valt de verbinding om de zoveel minuten weg.
Geen idee, internet was hier al toen ik er in kwam. Gaat allemaal via de huisbaas. M'n (over)buren etc. heb hetzelfde probleem, dus zal wel binnen een paar dagen zijn opgelost.quote:
HA FUCKING HA HAquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Sony100, doodsverwensingen, week weg.
Ik zei het je, Remlof doet z'n werk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |