Smakelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eten, nu al ja nu al!
kutopmerkingen kan ik niet leveren want ik heb geen kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien hè. Eén kutopmerking en je kan het wel vergeten.
Loserquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan maak ik voor Marijke een uitzondering. En voor suikertaartje. En Ezekjoel. En rulerofdeath. En misschien naatje_1.
Ja al vraag ik me af of er veel te trainen valt als je het gewoon niet in je hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar je kan het wel trainen natuurlijk!
Sommige mensen verdienen het en sommige niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Loser
Gemeen willen zijn, maar niet tegen iedereen. Zwakkeling.
Maar er zijn maar weinig mensen die het echt niet in zich hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja al vraag ik me af of er veel te trainen valt als je het gewoon niet in je hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het en sommige niet.
Moeder Theresaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar er zijn maar weinig mensen die het echt niet in zich hebben.
hij gaat in de leer bij jou, om vervolgens boven je uit te stijgen, en dan gaat hij jou bashen totdat je met de staart tussen de poten naar je moeder toe rent, alleen kom je daar dan niet omdat die is verhuisd. Dan kom je vervolgens met hangende pootjes terug en ben je een aardig persoonquote:
Tot nooit. Ik zal je niet missen, en ik hoop dat je wegblijft.quote:
4chanquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ergeren aan ene ernie![]()
Ik heb t liever gezellig![]()
Daarom verhuizen naar ander forum
Doei erniequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tot nooit. Ik zal je niet missen, en ik hoop dat je wegblijft.
Next!quote:
Nee, ik ben al een leerling van Paul.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij gaat in de leer bij jou, om vervolgens boven je uit te stijgen, en dan gaat hij jou bashen totdat je met de staart tussen de poten naar je moeder toe rent, alleen kom je daar dan niet omdat die is verhuisd. Dan kom je vervolgens met hangende pootjes terug en ben je een aardig persoon
Maar je zat écht niet op de kast hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ergeren aan ene ernie![]()
Ik heb t liever gezellig![]()
Daarom verhuizen naar ander forum
Dat is een baggeraarquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een leerling van Paul.
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar je zat écht niet op de kast hè
Ja, het is beter om gemeen te doen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een baggeraardaar wil je niet bij in de leer hoop ik, want die leert je alleen maar baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |