quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Sony100 het volgende:
Ik bedankt de mensen die aardig geweest zijn.
Je kan teminste aardig zijn niet allemaal mischien maar nu gaan veel fuckenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef JKL89 het volgende:
Denken dat je op FoK! met open armen ontvangen wordt
Door de eerste zin voel ik me aangesproken, door de laatste niet. Veel plezier ver weg van waar ik je kan lezen. Ik hoop je nooit meer terug te zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Sony100 het volgende:
Ik ga FOK weer verlaten volgens mij word ik hier niet met open armen ontangen!
Heb een paar goeie weken gehad hier!
Ik bedankt de mensen die aardig geweest zijn.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Door de eerste zin voel ik me aangesproken, door de laatste niet. Veel plezier ver weg van waar ik je kan lezen. Ik hoop je nooit meer terug te zien.
Je kan tenminste weten dat het hier vol met internethelden zit en je daar aan aanpassen... En anders ben je misschien inderdaad hier niet op je plek en kun je beter wegblijven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Je kan teminste aardig zijn niet allemaal mischien maar nu gaan veel fucken
Begin jij eerst maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk, wil je?
Fail in life.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Begin jij eerst maar
doei waardeloos mannetje
TR geplaatst. Zegt wel veel over jouw leventje dat je iemand die je op internet kent oprecht graag dood ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |